136. forduló, 138. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 7. 9h:07'
EZ A 841. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
842. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,33] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 56. pontnál.
A játékvezető átadott Neked 1 Az idő kulcsát.
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

ff 127 182 felt. fegyverváltás: 127 182
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

ffk 700 900 felt.fv.kozkázata: 700 900
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 700 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 900 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 272.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

lm 70 81 86 mozogsz 70 81 86
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [61. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [62. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [63. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [64. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Újabb kanyar! [65. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [66. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [71. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [69. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [70. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő nyakát. (7 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg királynő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+262 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 11, gyógyulás: 43, összesen: +32 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 30 drótszőr és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [71. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [69. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [66. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [65. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [64. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [63. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [62. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [61. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [78. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [79. PONT.] Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [80. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [81. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy láncravert quwarg van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láncravert quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láncravert quwarg testét. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a láncravert quwarg torát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Tövig nyomja csáprágóját a láncravert quwarg oldaladba. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megütöd a láncravert quwarg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a láncravert quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Iszonyatos rágószervével a láncravert quwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A láncravert quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 220, gyógyulás: 88, összesen: -132 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 manakristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [82. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [83. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [84. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy láncravert quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láncravert quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láncravert quwarg potrohát. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a láncravert quwarg jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Iszonyatos rágószervével a láncravert quwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A láncravert quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 108, gyógyulás: 60, összesen: -48 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy 9 q. rohamosztagos lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a 13 q. rohamosztagos csáprágójával. (13 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 7 q. rohamosztagos többször is megmar! (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 7 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 84, gyógyulás: 100, összesen: +16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [85. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [86. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 9 q. rohamosztagos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (14 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 9 q. rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos nyakát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 3 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 102, gyógyulás: 116, összesen: +14 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vadász quwarg torát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a vadász quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 52, gyógyulás: 63, összesen: +11 ÉP}

Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (7 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg nagymester testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 85, gyógyulás: 72, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 q. demoralizátort (ld. enc.). [135 pontot használtál fel, van még 127.]

lm 86 86 86 mozogsz 86 86 86
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 127.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 122.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 117.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 102.]

ek 289 50 t. energia kisütése: 289 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 92.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[54,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy szutykos remák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák jobb vállát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 32, gyógyulás: 38, összesen: +6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megütöd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 2 286 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 68, gyógyulás: 45, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír.

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 53, gyógyulás: 50, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 tolmokov-koktélt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 604 (limit: 710), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60357.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,35] Síkság, továbbra is csak síkság. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar kósza. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kósza nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza bal lábát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 88, gyógyulás: 33, összesen: -55 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 496 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 13, gyógyulás: 17, összesen: +4 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar jön feléd.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rézpáncél és egy vashegyű nyíl. Egy élőholt mirg jön feléd.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg jön feléd.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 249 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok fejét. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 63, gyógyulás: 40, összesen: -23 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Cras Lorg vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Bregdar. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy mind. kristályát, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián függőt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy zombi mester trófea, egy drakolich trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár.
Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[55 pontot használtál fel, van még 37.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[53,35] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy khór darázs. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 817 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 17, gyógyulás: 21, összesen: +4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 2 286 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 38, gyógyulás: 37, összesen: -1 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy noth szellem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [52,36] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy zombi mester ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,37] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy khór darázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a khór darázs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 17, gyógyulás: 25, összesen: +8 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 22.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[50,38] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs jobb oldalát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a khór darázs fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 23, gyógyulás: 25, összesen: +2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 34 életpontot vesztettél. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megütöd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 43 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 331 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 180, gyógyulás: 70, összesen: -110 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szubreális vámpír.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír nyakát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megütöd a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 123, gyógyulás: 65, összesen: -58 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 607 (limit: 710), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60867.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [49,38] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Napsugár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő varkaudar íjász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 765 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 90, gyógyulás: 42, összesen: -48 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 8.]

hu 87 182 hulladék: 87 182
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladékgyűjtés törölve: vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 278 pontot. A következő körben tehát 278 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ IDŐ KULCSA (2349. TÁRGY)
Az idő kulcsát az idő kódexe mintájára készítették nagyhatalmú mágusok. Funkciójában ugyanzt tudja: a H 2349 <labirintus száma> paranccsal, 100 TVP-ért egy nem küldetéses labirintust újra bejárhatóvá tesz, a szörnyek, kincsek újra megtalálhatók lesznek benne. A kódextől eltérően azonban a kulcs csak egyszer használható, utána elporlad.

QUWARG DEMORALIZÁTOR (2067. TÁRGY)
Nem tudod mire jó ez az izé. Azt sem tudod, hogyan került egy quwarghoz ilyen jelentéktelennek tűnű, furcsa, szürke gömb. Egy biztos azonban, amíg jól láthatóan kitűzöd a ruhádra, minden quwarg rettegni fog tőled. (Ez játéktechnikailag minden ütésedre és ellőtt lövedékedre +5 sebzést ad quwargok ellen.) Ráadásul olyan apró, hogy a helyet sem foglalja más kitűzőid elől. Nyilván nem adod át senkinek, ha már olyan szerencsés voltál, hogy szereztél egyet.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 25 (35) Szint: 22 Merészség: 10/1 Magasság: 147 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 295/211 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (36) Varázspont: 275/7 Pénz: 2111 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 40/20
Eddig összesen 1751 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 234 TP-t kaptál. Jelenleg 967 220 TP-d van. A következő szinthez még 32 780 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, q. rohamosztagos, szubreális vámpír. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 28/82 (+21%) szúrófegyverek: 18/20 (+13%) vágófegyverek: 4/16 (+16%)
dobófegyverek: 27/24 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (700%) << vashegyű lándzsa (#182) (900%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
102,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/71 (+30%) 2. nyomkövetés: 27/69 (+27%) 3. mászás: 14/12
4. csapdakészítés: 20/40 (+16%) 5. csapdaészlelés: 2/27 6. gyógyítás: 30/96
7. felderítés: 6/93 (+24%) 8. szörnyidomítás: 7/2 9. teológia: 13/38 (+77%)
10. taumaturgia: 14/43 (+9%) 11. szerencsejáték: 1/54 12. versengés: 2/88
13. harcművészetek: 27/1 14. zene: 2/9 (+1%) 15. szörnyismeret: 9/44
16. zárnyitás: 1/0 17. vadászat: 10/48 (+2%) 18. bányászat: 22/11
19. testépítés: 9/86 20. csapatmunka: 1/87

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), óriás szőröspók (#7076)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), szutykos remák (#191), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 126, 170, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 71 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 409 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 161.87 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 sallank karom (#128) 2 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 bomló esszencia (#2367) 3 darázsszárny (#652) 30 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2) 2 lidércesszencia (#1074)
3 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 2 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 q. demoralizátor (#2067) 10 quwarg kristály (#2238)
1 remák szív (#264) 1 rézpáncél (#71) 1 rövid íj (#107)
2 szvó-ektoplazma (#151) 3 tolmokov-koktél (#351) 5 ugh méreg (#166)
2 varkaudar csont (#1113) 1 vashegyű nyíl (#176) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

48 49 50 51 52 53 54 55
32
33
34
35
36
37
38
39
(49,38) varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), varkaudar íjász (#687)
(50,38) khór darázs (#348), élőholt quwarg (#202), szubreális vámpír (#223), oltár
(51,37) tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, khór darázs (#348)
(52,36) varkaudar (#64), 30. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(53,33) a 244. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), láncravert quwarg (#744), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214)
(53,35) khór darázs (#348), dermesztő lidérc (#645), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(54,34) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szutykos remák (#191), dermesztő lidérc (#645), szubreális vámpír (#223)
(54,35) varkaudar kósza (#347), tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), 40. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Bregdar (2675. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.06.07 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Az Id‹ Kulcsa -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek