135. forduló, 137. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 6. 15h:03'
EZ A 840. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
841. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,33] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 2. pontnál.
Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 275.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 265.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 270.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 275.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 280.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 285.]

lm 15 33 42 mozogsz 15 33 42
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 17, gyógyulás: 31, összesen: +14 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [5. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy újabb kanyarnál vagy. [7. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérted a következő kanyart. [8. PONT.] Hamarosan egy quwarg harcost pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 11, gyógyulás: 31, összesen: +20 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [9. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg torát. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 39, gyógyulás: 47, összesen: +8 ÉP}

Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [10. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [11. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász quwarg jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg bal oldalát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megcsapod a vadász quwarg jobb első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 76, gyógyulás: 59, összesen: -17 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy 9 q. rohamosztagos lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos jobb vállát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos jobb vállát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a q. rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a 6 q. rohamosztagos. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 70, gyógyulás: 93, összesen: +23 ÉP}

Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [13. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [15. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel eltalálod a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 101, gyógyulás: 69, összesen: -32 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 rájabőr (ld. enc.) és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [14. PONT.] Folytatod az utat. A szűk járat megint csak kanyarodik. [12. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [13. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [17. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [20. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg felderítő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 4, gyógyulás: 25, összesen: +21 ÉP}

Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [23. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [24. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Újabb kanyar! [26. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [27. PONT.] Hirtelen egy quwarg szabotőrt veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 33, gyógyulás: 29, összesen: -4 ÉP}

Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [28. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [31. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [32. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [33. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt quwarg lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal első lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 14, gyógyulás: 40, összesen: +26 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 20 quwarg tojás és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [32. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [31. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [34. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [35. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [37. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [40. PONT.] Hamarosan egy élőholt quwargot pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal első lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 12, gyógyulás: 35, összesen: +23 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [41. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [42. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester fejét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester bal első lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 26 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 90, gyógyulás: 40, összesen: -50 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 7 fekete gyöngy és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. [190 pontot használtál fel, van még 95.]

lm 53 58 68 mozogsz 53 58 68
Folytatod az utat. [41. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [40. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [46. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [47. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [50. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Újabb kanyar! [51. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [52. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [53. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 9 q. rohamosztagos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos. (12 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a q. rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel súrolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az 1 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 88, gyógyulás: 101, összesen: +13 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester torát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 81, gyógyulás: 71, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [52. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [51. PONT.] Mész tovább, előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [50. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [47. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [55. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [56. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy 9 q. rohamosztagos lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a q. rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Marásokat ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos. (12 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a q. rohamosztagos bal első lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágójával az 1 q. rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az 1 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 75, gyógyulás: 96, összesen: +21 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. [57. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [58. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy láncravert quwarg. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láncravert quwarg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láncravert quwarg testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a láncravert quwarg potrohát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Tövig nyomja csáprágóját a láncravert quwarg oldaladba. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megütöd a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Tövig nyomja csáprágóját a láncravert quwarg oldaladba. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Véres nyál csordul ki a láncravert quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 204, gyógyulás: 84, összesen: -120 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 galachmit és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [57. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [95 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 70 75 77 mozogsz 70 75 77
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 81 86 86 mozogsz 81 86 86
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 20 513 energia fejlesztése 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 272 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 136. fordulód.

Erő: 25 (35) Szint: 22 Merészség: 10/1 Magasság: 147 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 295/295 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 275/18 Pénz: 2111 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 40/18
Eddig összesen 1726 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 529 TP-t kaptál. Jelenleg 930 986 TP-d van. A következő szinthez még 69 014 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, q. rohamosztagos, szubreális vámpír. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 28/61 (+14%) szúrófegyverek: 18/7 (+7%) vágófegyverek: 4/0
dobófegyverek: 27/13 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 56. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/41 2. nyomkövetés: 27/42 3. mászás: 14/12
4. csapdakészítés: 20/24 (+16%) 5. csapdaészlelés: 2/27 6. gyógyítás: 30/96
7. felderítés: 6/69 8. szörnyidomítás: 7/2 9. teológia: 12/61 (+51%)
10. taumaturgia: 14/34 11. szerencsejáték: 1/54 12. versengés: 2/88
13. harcművészetek: 27/1 14. zene: 2/8 15. szörnyismeret: 9/44
16. zárnyitás: 1/0 17. vadászat: 10/46 18. bányászat: 22/11
19. testépítés: 9/86 20. csapatmunka: 1/87

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), óriás szőröspók (#7076)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), szutykos remák (#191), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) (971,10) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 126, 170, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 71 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 409 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 149.89 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 5 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310) 1 gyöngymangó (#135)
6 kaja (#2) 40 quwarg kristály (#2238) 20 quwarg tojás (#360)
2 rájabőr (#404) 3 spiritusz (#170) 1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

52 53 54
32
33
34
(53,33) a 244. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), vadász quwarg (#241), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg felderítő (#299), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202), láncravert quwarg (#744)

Üzenet küldése a karakternek