133. forduló, 135. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. máj. 17. 8h:31'
EZ A 969. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD
970. játékheted kezdete: máj. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BÉLABÁ' KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,32] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+114 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+82 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: vv 71 53 224 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 303.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+10% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 301.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 2. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-28 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 286.]
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

* 3. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy hangzatos melódia varázslat. Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 280.]
Felhajtasz 1 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +2 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 277.]
Megiszod a célzóvizet (+10 támadás lő- és dobófegyverrel kör végéig). [1 pontot használtál fel, van még 276.]

* 4. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 275.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 274.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 272.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

hu 1373 hulladék: 1373
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ek 116 70 150 t. energia kisütése: 116 70 150
Szent jogar gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +11% főzés.) 1 223 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 270.]

h 1387 74 58 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

135 136 137
31
32
33

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Felfedeztél egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 260.]

be 709 147 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 100 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Erőd TF-elődött.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! Most ébredsz rá, hogy milyen kétes küllemű, gonosz alakokkal dolgoztattál az imént. Ráadásul az Isteni Paktum szentsége és ezek az Ördögi Körön belül folyó mocskos rituálék... Meggondolatlan dolog volt az épületbe lépni! (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 7 8 mozogsz keletre, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,32] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. (Önanalízis: +12% titkosírás.) SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Nincs sok időd arra, hogy megszokd a benti, áporodott levegőt. A támadód egy ongóliant. Nincs túl sok hely itt a harchoz!
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 336 életpontot sebeztél. [+4% tau] Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja az ongóliant bal lábát. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (8 támadással 576 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (98,20)-> 50 arany, -2 ÉP]. 17 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1686, sebződés: 203, gyógyulás: 0, összesen: -203 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 7 pirkitet. A támadód egy quwarg tűzköpő. Nincs túl sok hely itt a harchoz!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 320 életpontot sebeztél. [+4% tau] Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (7 támadással 343 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-41 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (8 támadással 714 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A quwarg tűzköpő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1638, sebződés: 270, gyógyulás: 0, összesen: -270 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 2 vashegyű nyilat. [vashegyű nyíl ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP] Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+506 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy csápos otagi mar beléd!

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 359 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 kábító nyilacska. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 boszorkánykendőt. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani?
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qulli Brann. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Kinyered egy manakristály energiáját. (+489 varázspont.)

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-16 támadás, -16 védekezés.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [135,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [135,30] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy gyilkos mókus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [46 pontot használtál fel, van még 209.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+74 varázspont, -148 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 7 2 1 mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre
[134,29] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. (Önanalízis: +12% titkosírás.) HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Nincs sok időd arra, hogy megszokd a benti, áporodott levegőt. Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy quwarg tűzköpő mar beléd!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 273 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő bal lábát. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg tűzköpő nyakát. (8 támadással 719 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-36 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ököllel csak érinted a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1387, sebződés: 244, gyógyulás: 0, összesen: -244 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+391 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Ellenfeled, egy sárkányfajzat, figyelmeztetés nélkül támad rád!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (7 támadással 148 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sárkányfajzat fejét. (8 támadással 521 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 371, gyógyulás: 0, összesen: -371 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (140,61)-> 18 arany, -2 ÉP] Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+372 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Hmm, egy kronotapír! Erre tényleg nem számítottál itt!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 305 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 388 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír tekergő ormányát. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír tekergő ormányát. (8 támadással 546 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a kronotapír tekergő ormányát. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 17 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1529, sebződés: 566, gyógyulás: 0, összesen: -566 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 megsemmisítőt. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+565 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a massza bal oldalát. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a massza zelt lábát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Belecsipked a massza a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 66 életpontot vesztettél. A massza megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) A massza mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (140,61)-> 3 arany, -2 ÉP] 14 261 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 754, gyógyulás: 0, összesen: -754 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bíbor erőöv, egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fűszertartó. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gyilkos mókus. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-16 támadás, -16 védekezés.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+753 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [135,29] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [136,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-16 támadás, -16 védekezés.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. (Önanalízis: +12% titkosírás.) SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Szemed még épphogy próbál alkalmazkodni a kintihez képest megváltozott fényviszonyokhoz, és máris az akció közepén találod magad. Hmm, egy quwarg ősmágus! Erre tényleg nem számítottál itt!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 400 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 264 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 448 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 157 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 16 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 873, gyógyulás: 0, összesen: -873 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 sámán gyógykenőcsöt. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+872 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Hmm, egy kronotapír! Erre tényleg nem számítottál itt!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 281 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 388 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a kronotapír testét. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír tekergő ormányát. (8 támadással 555 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a kronotapír jobb oldalát. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 15 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1443, sebződés: 522, gyógyulás: 0, összesen: -522 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+521 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy tüskés gigaféreg!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 285 életpontot sebeztél. [+4% tau] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (7 támadással 410 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-51 életpont.) A tüskés gigaféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés gigaféreg testét. (8 támadással 466 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-58 életpont.) A tüskés gigaféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 394, gyógyulás: 0, összesen: -394 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+393 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Anna Bella előtt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [82 pontot használtál fel, van még 78.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[135,27] Síkság, továbbra is csak síkság.

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [135,26] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [134,25] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. (Önanalízis: +12% titkosírás.) SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Belépve, dögletes bűz fogad. A támadód egy Főmágus. Nincs túl sok hely itt a harchoz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 23 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 97 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a Főmágus törékeny testét. (7 támadással 346 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Főmágus testét. (7 támadással 502 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A Főmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (99,19)-> 10 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 22 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1042, sebződés: 249, gyógyulás: 0, összesen: -249 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 hősiesítő medált. [hősiesítő medál ládikóba-> (98,20)-> 180 arany, -2 ÉP] Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó quwarg tűzköpő egy pillanatnyi habozási időt sem hagy.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 276 életpontot sebeztél. [+4% tau] Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő jobb lábát. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg tűzköpő jobb lábát. (8 támadással 709 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütöd a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A quwarg tűzköpő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 pszi követ. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+484 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. A támadód egy kronotapír. Nincs túl sok hely itt a harchoz!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 292 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 388 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a kronotapír pörsenéses hátát. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronotapír testét. (8 támadással 550 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor megcsapod a kronotapír testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 16 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1500, sebződés: 546, gyógyulás: 0, összesen: -546 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 sámán gyógykenőcsöt. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+545 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 153 életpontot sebeztél. [+4% tau] Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a massza fejét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) A massza megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A massza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A massza egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 15 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Igen, megvan! A következő kincseket találtad: 2 bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (99,19)-> 18 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (99,19)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (99,19)-> 14 arany, -2 ÉP], egy rézpáncél [rézpáncél ládikóba-> (99,19)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (98,20)-> 20 arany, -2 ÉP]. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-16 támadás, -16 védekezés.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nukleáris cickány lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-12 támadás, -12 védekezés.) A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 8.]

ef 99 534 energia fejlesztése 99
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-40 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 23, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 275 pontot. A következő körben tehát 271 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia ministránsa vagy. Papi hited: 72. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 134. fordulód.

Erő: 40 (54) Szint: 39 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 18 (27) Támadás: 112 (115) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 (30) Védekezés: 129 (136) Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 (37) Életpont: 1178/909 Jellem: jó (172) Tul. pont: 38
Szerencse: 17 (43) Varázspont: 1117/646 Pénz: 33827 arany Kép. pont: 61
Tudatpont: 60/28 Pszi pont: 198/15
Eddig összesen 1968 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 208 418 TP-t kaptál. Jelenleg 7 932 517 TP-d van. A következő szinthez még 167 483 TP szükséges. Trófeáid: rozmár sámán, Főmágus, ongóliant hadúr. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5330 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 33/79 (+15%) szúrófegyverek: 15/62 dobófegyverek: 30/87 (+13%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
134,25 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,29
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/37 2. nyomkövetés: 18/4 (+40%) 3. mászás: 13/44
4. csapdakészítés: 27/17 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/33 6. gyógyítás: 2/41
7. titkosírás: 17/92 (+48%) 8. felderítés: 13/5 9. szörnyidomítás: 2/23
10. teológia: 6/78 (+10%) 11. taumaturgia: 69/87 (+48%) 12. szerencsejáték: 5/68
13. versengés: 2/9 14. harcművészetek: 27/24 15. zene: 2/64
16. szörnyismeret: 11/8 17. pszi: 24/6 (+7%) 18. vadászat: 2/29
19. bányászat: 4/5 20. testépítés: 2/24 21. főzés: 15/99 (+11%)
22. csapatmunka: 4/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) kí koncentráció (#69) hangzatos melódia (#345)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve)
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 424. Szerzett pont: 87132. Beállított erő: 0 Összpont: 198702

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 143 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4027 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 boszorkánykendő (#1697) 1 célzóvíz (#1945) 18 kábító nyilacska (#1590)
8 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 ork csodaszer (#1228)
1 sallank karom (#128) 10 szent jogar (#150) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
79 arany (#50) 1 bíbor erőöv (#291) 1 fűszertartó (#210)
1 gyöngymangó (#135) 4 madártoll (#112) 1 megsemmisítő (#1540)
2 moa ékkő (#2718) 9 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248)
9 sáfránypor (#211) 3 sámán gyógykenőcs (#1139) 14 spiritusz (#170)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

133 134 135 136 137
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
(134,25) gumifa (#38), Főmágus (#273), quwarg tűzköpő (#678), kronotapír (#286), massza (#217), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 46. jellempróba, élőholt quwarg (#202), nukleáris cickány (#155)
(134,29) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), quwarg tűzköpő (#678), sárkányfajzat (#340), kronotapír (#286), massza (#217), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba, élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153)
(135,26) 42. jellempróba
(135,27) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 46. jellempróba
(135,29) vérszomjas csüldő (#114), 40. jellempróba, oltár
(135,30) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(135,31) élőholt quwarg (#202), 48. jellempróba, oltár
(136,28) élőholt quwarg (#202), gumifa (#38), quwarg ősmágus (#302), kronotapír (#286), tüskés gigaféreg (#256), phua-kúp (#372), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 45. jellempróba
(136,32) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ongóliant (#159), quwarg tűzköpő (#678), csápos otagi (#395), phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek