Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. máj. 16. 8h:45' EZ A 969. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 970. játékheted kezdete: máj. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1261 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: vv 71 53 224 | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: p 69 15 0 | használod a 69. pszi képességet |
* 3. KP: hh 1629 1228 1945 | használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat |
* 4. KP: hh 745 1100 1546 | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1387 74 58 | használod az 1387. tárgyat |
133 | 134 | 135 | |
24 | |
|
|
25 | |
|
|
26 | |
|
|
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat.
be 709 147 138 | bemész a 709. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (7 támadással 162 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi testét. (8 támadással 507 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (98,20)-> 10 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (98,20)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (98,20)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (98,20)-> 40 arany, -2 ÉP]. 19 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 275, gyógyulás: 0, összesen: -275 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (7 támadással 68 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sárkányfajzat testét. (8 támadással 326 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sárkányfajzat jobb vállát. (9 támadással 357 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 360, gyógyulás: 0, összesen: -360 ÉP}
h 1387 96 108 | használod az 1387. tárgyat |
133 | 134 | 135 | |
24 | |
|
|
25 | |
|
|
26 | |
|
|
[96,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 1369 1 | megveszed az 1369. tárgyat 1 |
le 722 | leveszed/lerakod a 722. tárgyat |
kf 1978 1369 1374 | kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat az 1369. tárggyal az 1374. tárgyat |
kf 1166 | kézbeveszed/felveszed az 1166. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [135,26] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ryuku futárbérenc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-16 támadás, -16 védekezés.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó. 1 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,27] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-16 támadás, -16 védekezés.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 1387 140 61 | használod az 1387. tárgyat |
133 | 134 | 135 | 136 | 137 | |
24 | |
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
[140,61] Lakott területre érkeztél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
ve 1368 1 | megveszed az 1368. tárgyat 1 |
kf 1368 1729 | kézbeveszed/felveszed az 1368. tárgyat az 1729. tárggyal |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-12 támadás, -12 védekezés.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,28] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. (Önanalízis: +11% titkosírás.) SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ahogy besétálsz, hörgést hallasz. Nem vagy egyedül! A sötétség alakot ölt: egy félelmetes sárkányfajzat készül letépni fejedet.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat bal első lábát. (7 támadással 90 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sárkányfajzat jobb szárnyát. (8 támadással 513 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sárkányfajzat testét. (8 támadással 369 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A sárkányfajzat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 972, sebződés: 370, gyógyulás: 0, összesen: -370 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 204 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi jobb karját. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi testét. (8 támadással 533 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Te 42 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (98,20)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (98,20)-> 80 arany, -2 ÉP]. 21 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 275, gyógyulás: 42, összesen: -233 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 402 életpontot sebeztél. [+3% tau] Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a küklopsz bal lábát. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (61 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a küklopsz testét. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 15 327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1028, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 112 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a massza duzzadt orrát. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza farkát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 58 életpontot vesztettél. A massza rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 538, gyógyulás: 0, összesen: -538 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,29] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-12 támadás, -12 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [136,31] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Látsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [136,32] A hegyvidéket síkság váltja fel. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. (Önanalízis: +11% titkosírás.) SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Belépve, dögletes bűz fogad. Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy ongóliant!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 334 életpontot sebeztél. [+3% tau] Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja az ongóliant bal lábát. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant jobb oldalát. (10 támadással 658 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (98,20)-> 10 arany, -2 ÉP], 28 arany és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (98,20)-> 30 arany, -2 ÉP]. 17 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1702, sebződés: 231, gyógyulás: 0, összesen: -231 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 317 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 179 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-16 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor ragyás testét. (10 támadással 655 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 151 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor ragyás testét. (10 támadással 677 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 172 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (140,61)-> 35 arany, -2 ÉP] 19 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 630, gyógyulás: 0, összesen: -630 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 306 életpontot sebeztél. [+4% tau] Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő testét. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-22 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg tűzköpő bal lábát. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-39 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg tűzköpő testét. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-31 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1595, sebződés: 261, gyógyulás: 0, összesen: -261 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 152 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a massza bal oldalát. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza kékes kitinhátát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-44 életpont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyengülsz. (-1 erő.) Patájával a massza kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Marásokat ejt rajtad a massza. (3 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rézdarabot. [rézdarab ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 17 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 476, gyógyulás: 0, összesen: -476 ÉP}
ef 1 527 | energia fejlesztése 1 |
hu 190 1114 1675 | hulladék: 190 1114 1675 |
hu 1089 722 | hulladék: 1089 722 |
hh 504 248 | használod az 504. tárgyat a 248. tárgyat |
ef 99 534 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG) Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.] |
Erő: | 40 (54) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 18 (27) | Támadás: | 112 (115) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 16 (30) | Védekezés: | 123 (130) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 16 (37) | Életpont: | 1178/1058 | Jellem: | jó (172) | Tul. pont: | 38 |
Szerencse: | 17 (41) | Varázspont: | 1117/597 | Pénz: | 33748 arany | Kép. pont: | 61 |
Tudatpont: | 60/16 | Pszi pont: | 193/270 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 33/64 (+11%) | szúrófegyverek: | 15/62 | dobófegyverek: | 30/74 (+7%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
136,32 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,29 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 162 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/37 | 2. nyomkövetés: | 17/64 (+10%) | 3. mászás: | 13/44 |
4. csapdakészítés: | 27/11 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/33 (+500%) | 6. gyógyítás: | 2/41 |
7. titkosírás: | 17/44 (+34%) | 8. felderítés: | 13/5 (+500%) | 9. szörnyidomítás: | 2/23 |
10. teológia: | 6/68 (-993%) | 11. taumaturgia: | 69/39 (+27%) | 12. szerencsejáték: | 5/68 |
13. versengés: | 2/9 | 14. harcművészetek: | 27/24 | 15. zene: | 2/64 |
16. szörnyismeret: | 11/8 | 17. pszi: | 23/99 (+17%) | 18. vadászat: | 2/29 |
19. bányászat: | 4/5 | 20. testépítés: | 2/24 | 21. főzés: | 15/88 (+11%) |
22. csapatmunka: | 4/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 20 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve) |
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
50, 51, 52, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 16, 17, 82, 83. |
HŐSTETTEID | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980. | ||
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 412. Szerzett pont: 83430. Beállított erő: 0 Összpont: 195000 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 144 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4028 TU szükséges.) |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1302 | arany (#50) | 1 | célzóvíz (#1945) | 1 | che-vállszalag (#1114) | |||
1 | háború gyűrűje (#722) | 5 | kábító nyilacska (#1590) | 1 | medvebőr öv (#1675) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | szent jogar (#150) | |||
1 | titkos teleportkő (#1387) | 1 | ulkor kötény (#1089) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | hakama (#1369) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
2 | moa ékkő (#2718) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tradicionális öv (#1368) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | vasérc (#152) |
135 | 136 | 137 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|