Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 4. 9h:23' EZ A 840. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD 841. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
in 1142 156 347 | leírod az 1142. kalandozónak a 156. szörnyet a 347. tárgyat |
ek 7 4 6 | t. energia kisütése: 7 4 6 |
kf 1753 | kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
h 1228 2 | használod az 1228. tárgyat |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 38, gyógyulás: 5, összesen: -33 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-5] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bandita. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bandita testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a bandita testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. Szereztél 16 aranyat. 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-4] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz fejét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Felfénylik az állatvédelem! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megcsapod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megérinted a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 93, gyógyulás: 20, összesen: -73 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Felfénylik az állatvédelem! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a szubreális vámpír testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 94, gyógyulás: 21, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő tetemember mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a tetemember rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tetemember nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Felfénylik az állatvédelem! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 95, gyógyulás: 21, összesen: -74 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord fejét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a csontváz lord testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod a csontváz lord testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a csontváz lord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 98, gyógyulás: 20, összesen: -78 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista nyakát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy szürke rinocérosz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz fejét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
m 3 3 6 | mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 31 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 32 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 163, gyógyulás: 20, összesen: -143 ÉP}
(Továbbmész...) [45,1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [44,1] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 28 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz nyakát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan csontváz fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 112, gyógyulás: 17, összesen: -95 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a khór darázs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szőrlajhár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrlajhár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrlajhár bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szőrlajhár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 757 | keresed a 757. szörnyet |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT) Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is. |
KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT) Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa ütéseknként okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül. |
Erő: | 24 (31) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 28 (32) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 290/254 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (33) | Varázspont: | 262/15 | Pénz: | 2029 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 37/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 27/86 (+15%) | szúrófegyverek: | 17/50 (+11%) | vágófegyverek: | 4/0 |
dobófegyverek: | 26/53 (+13%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
96,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 51/36 (+135%) | 2. nyomkövetés: | 26/57 (+24%) | 3. mászás: | 14/12 |
4. csapdakészítés: | 24/88 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 2/27 | 6. gyógyítás: | 30/96 |
7. felderítés: | 5/49 | 8. szörnyidomítás: | 5/81 | 9. teológia: | 9/56 (+74%) |
10. taumaturgia: | 14/28 | 11. szerencsejáték: | 1/54 | 12. versengés: | 2/88 |
13. harcművészetek: | 27/1 | 14. zene: | 2/4 (+1%) | 15. szörnyismeret: | 8/71 |
16. zárnyitás: | 1/0 | 17. vadászat: | 10/20 (+5%) | 18. bányászat: | 21/78 |
19. testépítés: | 8/51 (+66%) | 20. csapatmunka: | 1/87 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), óriás szőröspók (#7076) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), szutykos remák (#191), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 170, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
Kész: 1, 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 77 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 474 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 138.31 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | madártoll (#112) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 7 | bomló esszencia (#2367) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
30 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 1 | szent kehely (#257) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | |
-8 | |
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|