126. forduló, 128. forduló, Idegzsába összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 12. 9h:25'
EZ A 447. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD
448. játékheted kezdete: nov. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1088
SZÁMLA : XXXX

IDEGZSÁBA KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,24] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 264.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 259.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 254.]

* 5. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 254.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

fku 300 felt. kutatás 300
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

fas 300 felt. ásás 300 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

kno 10 10 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 254.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[69,25] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy sérült élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Eldobod az értéktelenné vált arató csattanat trófeát, és kiszedsz egy élőholt quwarg trófeát. 979 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 42, gyógyulás: 8, összesen: -34 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [70,26] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Belebotlasz valamibe: 1 kőhegyű lándzsa. Elrakod.

(Továbbmész...) [71,27] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) [107 pontot használtál fel, van még 142.]

m 3 5 4 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre
[72,28] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

(Továbbmész...) [71,29] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 5, összesen: +2 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [71,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával többször eltalálod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 13, gyógyulás: 5, összesen: -8 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 115.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[70,31] Továbbra is síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megcsapod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 94, gyógyulás: 17, összesen: -77 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+58 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+59 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy adamantit erőd (548. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [89 pontot használtál fel, van még 26.]

be 548 bemész az 548. épületbe
Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erődből. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes vasvértezetet viselő férfi sétál elő. Jobb kezében egy fénylő vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja:
- Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsőségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere már be! Kisiet eléd a tagbaszakadt harcos, a noteszét lapozgatja.
- Itt vagy ismét... - mondaná a nevedet, majd zavartan folytatja: - kedves kalandozó. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - De jó hogy látlak! Tehát sikerült a küldetést teljesítened! [150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 szent jogar.] Megköszönöd az értékes jutalmat.
- Á, igen! Lesz még több is... - Azzal elkezd egy arannyal teli erszényt markolászni. De előbb még egy utolsó előtti feladat: Morbid elraboltatta szívem választottját, Kankalint. Igazság szerint nekem kellene útnak indulnom, de félek, hogy Morbid szolgái ezalatt elfoglalnák a várat. Marad a bérmunka... Ugye benne vagy? Íme a térkép. Ez egyébként Morbid jobbkezének, egy Trak nevű vadász varkaudarnak a rejtekhelye. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.]

1
3 13
4 2
10
11
5
12
6
8
7 9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 38. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 27 mérföldre található.

Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 21.]

m 4 mozogsz délre
[70,32] Síkság, továbbra is csak síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [9 pontot használtál fel, van még 12.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 2474 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 48 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a quwarg nagymester. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 268 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Idegzsába, egy szőke, kontyos hajú, félszemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 127. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 16 Merészség: 7/4 Magasság: 153 cm
IQ: 25 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 254/254 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 267/0 Pénz: 417 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/15 EFejl: 21
Eddig összesen 476 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2750 TP-t kaptál. Jelenleg 123198 TP-d van. A következő szinthez még 56802 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/55 (+6%) szúrófegyverek: 10/32 (+8%) vágófegyverek: 11/4
ütőfegyverek: 1/61 dobófegyverek: 11/91 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 129 időszaki: 11

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/23 (+14%) 2. nyomkövetés: 20/15 (+12%) 3. lopás: 2/3
4. mászás: 4/16 5. csapdakészítés: 8/17 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/54
7. gyógyítás: 46/59 (+60%) 8. szörnyidomítás: 9/55 9. teológia: 16/45 (+22%)
10. taumaturgia: 19/14 (+1004%) 11. versengés: 2/19 12. harcművészetek: 16/53
13. szörnyismeret: 7/41 14. zárnyitás: 1/4 15. vadászat: 3/11
16. bányászat: 5/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 79% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 80. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: nagyon éhezik
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

Összsúly: 89.15 kg Megterheltség: 148%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaktusztüske (#114) 8 madártoll (#112) 8 sünmedve tüske (#14)
8 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 szent jogar (#150)
8 ubuk dobónyíl (#138) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(68,24) a 37. labirintus bejárata
(69,25) élőholt quwarg (#202), Tharr rúnaköve, 29. jellempróba
(70,26) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 47. jellempróba, tetemember (#123)
(70,31) quwarg harcos (#201), adamantit erőd (#548), Tharr oltár
(70,32) szent tölgyfa (#393)
(71,27) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(71,29) alpesi tehén (#91), 42. jellempróba
(71,30) gumifa (#38), uzbányok (#102)

Üzenet küldése a karakternek