Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 24. 15h:51' EZ A 0. JÁTÉKHETED, 0. FORDULÓD 1. játékheted kezdete: dec. 1. A következő fordulódat legkorábbana 1. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló ingyenes |
KALANDOZÓ: #4398 |
PSZI KÉPESSÉGEK A pszit, ezt a belső, mentális képességet az elsők között sajátítják el a Túlélők Földjén születő mutánsok és egyéb fajok. Úgy látszik, a termomágikus világégésnek pozitív hatásai is voltak. Van egy másik módszer is, amellyel azok is megszerezhetik a pszit, akik nem birtokolják születésüktől fogva, de erről csak homályos hírek keringenek: mindegyikben valamiféle pszi-kőről van szó. A pszi tudásod egyik legalapvetőbb jellemzője a pszi pontjaid. Ezek jelképezik a mentális energiádat. Minden pszi képesség használata pszi pontokba kerül, a bonyolultabbak többe. Az elhasznált pszi pontjaidat a körök közötti pihenéssel nyerheted vissza. Kezdetben csak 1-2 pszi képességed van, de később szerezhetsz újat, a pszi szakértelem növekedésekor és esetleg egyéb módon. A pszi képesség használatához a P <képesség sorszám> parancsot kell kiadnod, ez a parancs a legtöbb képesség esetén 5 TVP-be kerül. Ezek a képességek ugyanabban a listában vannak nyilvántartva, mint a varázslatok, ezért a karakterlapodon is a varázslataid között fognak szerepelni. [Megjegyzés: bár mint tudjuk, a pszinek semmi köze a varázsláshoz, praktikus szempontokból a számítógép a pszit is egy speciális varázslási formaként tartja nyilván. Ez azt jelenti, hogy a pszi képességek használata, korlátaik, lehetőségeik nagyon hasonlítanak a varázslatokéra. Tehát a pszi képességek között is van olyan, amely egy teljes fordulón át tudja kifejteni hatását, van olyan, amely a legközelebbi harcban alkalmazható, és azután megújítható, stb. A harcban használható pszi képességek alkalmazása is tökéletesen megegyezik a varázslatokéval, tehát egy támadó varázslat helyett használhatsz egy támadó pszit, egy védekező varázslat helyett egy védekező pszit, ha úgy tartja kedved. A varázslatokhoz hasonlóan, a pszi képességek között is van olyan, amelynél 2. ill. 3. paramétert is meg kell adni a P parancs kiadásakor.] |
PSZI A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak. |
PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása egy teljes fordulón keresztül tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.] |
AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni. |
EXTRA FORDULÓ Sokan lassúnak találják a 7 napos játékhetet. Mivel sok helyre még ennyi idő alatt is nehezen jut el a posta, sajnos ezt nem rövidíthetjük le - azonban egy egészen picit megpróbálunk segíteni azokon, akik bírnák a rövidebb játékhetet. Ez a megoldás az extra forduló. A lehetőség kihasználásához semmi mást nem kell tenned, mint beírni a SPEC. KÓDOK rovatba azt, hogy EXT. Ennek hatására a számítógép az indulási dátumot visszaírja 7 nappal. Ez úgy fog kinézni, mintha 1 héttel korábban kezdtél volna játszani, tehát eggyel nagyobb lesz a játékheted, így rögtön léphetsz egy plusz fordulót. Amiért persze ugyanúgy kell fizetni, mint a rendes fordulóért. (Ha a dolog még mindig nem világos, ne kérdezz, egyszerűen csak próbáld ki! SEMMI bajod nem fog belőle származni.) Ha új játékos vagy, és még nem használtad ki a korábbi lehetőségeket, sebaj, most is megteheted! De egy fordulóban csak egy EXT-et adhatsz ki. |
Erő: | 13 | Szint: | 2 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 1 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 66/66 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 8/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 1 | 6. pszi: | 1 (+1) |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 1 |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
Összsúly: 0.00 kg | Megterheltség: 0% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 150 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | sakál (#28) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) |
lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | technokolin (#50) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
hegyi rák (#61) | goldugar (#65) | móleon (#68) | vadtroll (#70) | gitonga (#76) |
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | mélységi grittang (#103) |
gyilkos tetű (#116) | trappoló dinymák (#118) | manifesztátor (#124) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) |
halálmadár (#351) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) |
tigroszlán fog (#63) | szöges bőrpajzs (#66) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | olvasztókemence (#86) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | aranyló ugarhéj (#100) | fémrúd (#104) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | oltár (#146) | világítótorony (#156) | dobóháló (#221) |
lajhár csont (#236) | lant (#238) | tüskecsapda (#242) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) |
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |