| Pszi elementál lord(új)
6-X VP
Elenios avatár
elementál
X annyi,amennyivel kevesebb VP-je van ellenfelednek,mint 5.
Repül.Láthatatlan.
S:mutasd meg a kezedből:ellenfeled veszít 1 VP-t.
S:1 nekron,mutasd meg a kezedből:ellenfeled veszít 2 VP-t.
(4)/(3)
Sommerthaug
5-X
Chara-din avatár
+1-es reagálás,háló
X annyi,ahány lénye van ellenfelednek játékban,de max 4.
Repül.
Kijátszásakor célpont nem-lény permanenst a Semmibe küldheted.
[S],2 ÉP:célpont lény kap egy átokjelzőt(speciális képességei nem működnek,sebzése 0 lesz).
(4)/(4)
Ódon lant
0 SZK
Színtelen tárgy
hangszer
"fa"
Idézési költségét semmilyen módon nem lehet módosítani.
Minden legendás lényed idézési költsége 1 VP-vel kevesebb,de nem mehet így 1 VP alá.
2 VP,áldozd fel:előkereshetsz egy legendás lényt a paklidból.
Ha a gyűjtődben van,legendás lényeid használhatják a legendás képességüket,ha azok használata előtt feláldozod 2 ÉP-det. |
1 nekron Rúnacsapás (új)
azonnali Dornodon
Célpont lény, építmény vagy játékos sérül 2-őt.
Ha nincs lap sem a kezedben sem a gyüjtődben előkeresheted, de körönként csak egyet.
flavour maradhat
2 Vp Széltoló manó
szörny kf 1 szk Sheran
manó
'repül'
Idézés költségéből 2 Vp-t helyettesíthetsz egy 2 vagy 3 Vp-s lap Semmibe dobásával.
Manóidat nem lehet semlegesíteni (már őt sem). Ez a képesség a gyüjtőben is működik.
Hátrány: nem játszhatsz ki lapot semlegesítésként.
3 / 2
2 Vp Vándorárus
kalandozó kf Fairlight
ember
élet: 2
S: mutasd meg a kezed, és ellenfeled válasszon belőle egy lapot. Ezt a lapot játékba teheted. Ha a lap idézési költsége max 1, akkor ingyen, ha max 2 akkor az idézési költségét részben vagy egészben az
ellenfél erőforrásaiból fizetve, ha több akkor a sajátodból.
2 / 3 |
Haláltokozó rakshallion
követő
Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden lény játékba kerülésekor kap egy életjelzőt. Ha a köröd végén minimum 2 életjelző van játékban, húzz egy lapot.
Áldozd fel a követőd: Minden életjelző kikerül a játékból, és azok a lények, amelyeken életjelző volt, a Semmibe kerülnek. |
1 Vp Dicsekvő teknős (új)
szörny 1 szk Sheran
Anti-mágia: 1
'repül'
Kijátszásakor célpont lapot passzivizálhatsz. Kötelék: az így passzivizált lap kap 2 dermesztésjelzőt is.
Hátrány: ha valaki kijátszik egy min. 4 idézési költségű lapot, azonnal vedd vissza a kezedbe.
2 / 1
4 Vp Viszály (új)
azonnali színtelen
Idézési költségét helyettesítheted azzal, ha egy gyűjtőből vagy a kezedből két különböző színű lapot a Semmibe dobsz.
Válassz ki egy játékban lévő permanenst. Minden, tőle eltérő színű permanens a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: kapsz annyi Vp-t, ahány különböző színű permanens van játékban vagy a kezedben (de max. 3-at).
4 Vp Összeomlás (új)
általános Elenios
Idézési költségét a 2. körödtől helyettesítheted azzal, hogy feláldozod a követődet.
Minden követő és szabálylap megszűnik, kivéve, ha ellenfeled feláldozza legalább három permanensét. |
1 zsz Gontrak gyűrűje (új)
tárgy fém Fairlight
horgony
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tegyél rá egy gyűrű-jelzőt.
K: egy aktiválást kívánó vagy harci képesség költségéből 2*X Vp-t helyettesíthetsz X gyűrű-jelző levételével.
Áldozd fel: megakadályoz egy aktiválást kívánó képességet. Ha Gontrak gyűrűjét az áldozása után a Semmibe teszed, a megakadályozott képességét a lap végleg elveszíti.
1 Vp Megtestesült félelem (új)
szörny 1 szk Elenios
vízió, mentális
'repül'
Ha sikeresen kijátszol egy vízió lényt, tegyél arra egy izomjelzőt (már a Megtestesült félelemre is).
Víziói lényeid kör végi feláldozásakor működnek az esetlegesen rajtuk lévő izomjelzők (de egy körben összesen max. 2 lapot húzhatsz így).
Képességei a gyűjtőből is működnek.
(1) / 2
2 nekron Mostoha szín (új)
általános Dornodon
Kompenzáció: egy lap húzása a kör végén.
Kijátszásakor nevezz meg egy istent, majd dobd a kezedből, a gyűjtődből és a paklidból az összes ilyen színű lapot a Semmibe (mutasd meg a kezed és a paklid is az ellenfelednek). Ahány lap így a Semmibe került, max. annyi lapot keverhetsz a kiegészítő paklidból a paklidba.
A Mostoha szín hatása akkor is létrejön, ha egyébként nem kereshetnél lapot.
1 Vp Zirri elmetrükk (új)
bűbáj lapra mentális Fairlight
Kötelék: +2 Vp reakció.
A célpont lap passziválódik (ha lény volt, a tartalékba kerül), és az előkészítő fázisban nem aktivizálódik. A célpont lap gazdája a kör elején annyival kevesebb Vp-t kap, mint ahány permanense van játékban (de a kapott Vp nem csökkenhet így 0-ra).
Büntetés: a kör azonnal véget ér.
1 Vp Csáp entitás (új)
szörny 1 szk Elenios
S, tegyél rá 1-1 élet- és izomjezőt: célpont lény végleg elveszti eddigi altípusait és megkapja az általad választott altípust.
K, vegyél le egy lényedről X jelzőt (életjelzőt is): célpont lény vagy játékos sérül 3*X Ép-t (de max. 9-et).
0 / 1 |
2 Vp Fywl, a hatalmas (új)
szörny 2 szk legendás Chara-din
pók
3-as mérgezés.
'repül'.
Kijátszásakor keress elő egy pókot vagy legendás lényt a paklidból, vagy a kiegészítő paklidból VAGY vegyél vissza egyet a gyűjtődből a kezedbe(kivéve Fywl-t).
Legendás képesség vagy kötelék: K: egy méregjelzőt élet- vagy izomjelzővé változtathatsz.
(3) / 3
2 nekron Kristálypók (új)
szörny 1 szk Elenios
pók
'repül' Láthatatlan. 1-es mérgezés
Kijátszásakor bármely, lényen lévő jelzőt (életjelzőt is) +1 sebzést adó erősödés-jelzővé alalkíthatsz, és ezeket a jelzőket tetszőlegesen szétoszthatod célpont lényeken (de egyetlen lényre sem kerülhet így 3-nál több erősödés-jelző).
3 / 3 |
Grifftojás(új)
1 ZSZ
Raia tárgy
griff,főnix
Késleltetett hatás:1:
Áldozd fel:előkereshetsz a paklidból és ingyen a játékba rakhatsz egy griff vagy főnix altípusú lényt,melynek idézési költsége max 4.
Tedd át a gyűjtődből a Semmibe:célpont Raia vagy Elenios lény kap egy életjelzőt.
Silla,a kilencedik(új)
2 VP
Leah szörny
vámpír
élőholt,KF
Repül.
Semlegesítés:lény
[K]:Ha gyógyulnál,de a gyógyulás hatására az ÉP-d több lenne,mint a max. ÉP-d,dönthetsz úgy,hogy a gyógyulás helyett kapsz 1 VP-t vagy egy Vámpírbébi lapot aktívan a tartalékodba.
[S]:Áldozd fel egy vámpírod:célpont permanens elveszti minden speciális képességét és gazdája annyit sebződik,amennyi a permanens idézési költsége volt.
4/3
Xenó agyszippantó(új)
1 VP 1 nekron
Chara-din szörny
xenó
Élet:1
Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapját.
[S],ha ellenfeled egy forrásod hatására eldob egy lapot,veszítesz 3 ÉP-t vagy 1 VP-t választásod szerint ÉS előkereshetsz egy xenót a paklidból VAGY vegyél vissza egyet a kezedbe a gyűjtődből vagy az asztalról.
2/1 |
Hello Srácok,
Az utóbbi időben sokat gondolkoztam a játék problémáin. Az egyik ezek közül szerintem az, hogy rettentő sokszor eldől úgy a játék (sokszor már az 1. körben), hogy az ellenfél kitesz egy lapot amire nekünk nincs _azonnal_ megoldásunk és így ki is kaptunk. Ennek a problémakörnek az orvosolására született ez a 3 lapötlet:
Pazarló drakolder
3 Vp
Fairlight triklem drakolder
Szárnyak
Ebből a lapból 5-öt használhatsz.
K, X nekron(csak, ha a paklidban van): célpont lény sérül X-et, vagy gyógyulsz X-et. Ha ez a lap a semmibe kerül célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz. Áramlás: visszavehetsz egy lapot a gyűjtőből vagy az asztalról a kezedbe.
1/3
3 Vp
Mardakor felcser
Raia kalandozó, gnóm
K, 2X max. Ép áldozás (csak, ha a paklidban van): célpont max X ik-jú permanens a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: max Ép-d megnő 4-el és gyógyulsz 4-et, a kör végén húzz egy lapot.
2/2
3 Vp
Mohó familiáris
Dornodon szörny thargodan
szárnyak
K, dobj egy lapot a kezedből a semmibe (csak, ha a paklidban van): célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
3Ép áldozás: [életkioltó]-t kap ez a képesség.
Áramlás: húzz egy lapot a mostani és egyet a következő kör végén.
3/1
Üdv: Kyb |
2 VP Csala-csíny Csilla (új)
kalandozó, KF, Elenios
alakváltó
’’’ szárnyak /’’’/
Élet: 1
+: Ellenfele a saját gazdájára üt vissza, majd ha akarod, átkerül a te őrposztodba vagy tartalékodba (csábítás).
Kárpótlás: húzz egy lapot VAGY a következő húzási fázisodban +1 lapot húzol.
(2)/3 |
Rughar könyvtára
2 építő
Fairlight építmény, horgony, 'repül' 3 SP,
Ha Szellemszolga építette +2 VP rá reagálni.
Kijátszásakor húzz 2 lapot, vagy keress ki egy épületet a paklidból (kivéve Rughar könyvtárát).
S: Kapsz egy Szellemszolga lapot a tartalékodba.
Legendák csarnoka
4-X építő
Raia építmény, 'repül' X+3 SP
Húzz egy lapot!
X az ellenfél kezében lévő lapok száma, de max. 3.
P: Eloszthatsz X álom, dermesztés, vagy elmúlás jelzőt a játékban lévő lapok között (vegyesen is lehet), de min. 1, max. 3-at.
Kompenzáció: Rakd a tartalékodba passzívan egy elmúlásjelzővel.
Szellemkastély
2 építő
Tharr építmény, 'repül', 3 SP
Anti-mágia:0
K, áldozz fel egy Szellemszolgát: Megakadályoz egy varázslatot.
K, áldozz fel két Szellemszolgát: Megakadályoz egy lapot.
Áldozd fel: X épületed aktivizálódik. X a gyűjtődben lévő Szellemszolgák száma. |
Ork boszorkánymester
2 VP 3/3 dornodon szörny/ork KF 1 SZK
Anti mágia: 1, de dornodon lapot nem lehet neki dobni.
K: megakadályoz egy varázslatot.
S: célpont lényedre tehetsz 1 izom, vagy 1 élet jelzőt, vagy a paklid tetejéről 3 lapot a gyűjtődbe dobhatsz.
Teknőstojás (új)
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak”
Anti mágia: 1.
P: kapsz egy Ifjú teknős lapot aktívan és 1 VP árán tehetsz rá egy izom jelzőt.
P áldozd fel: minden teknősöd kap 1 izom és 1 élet jelzőt.
Dimenzióhasadás
2 VP 1 nekron chara-din bűbáj/éjfatty
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy passzív Éjfatty biogenezis lapot, ami ebben a körben nem aktivizálódhat.
Áldozd fel: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást és kapsz egy passzív Éjfatty biogenezist VAGY húzz egy lapot!
Daxx
2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy passzív Éjfatty biogenezis lapot.
Éjfattyaid áramlását ingyen használhatod.
Az éjfattyakat kivéve minden lap +1 VP.
D’roxghauk kifordító
2 VP 1 nekron 2/2 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”
Kijátszásakor minden éjfattyad kap 1 izom és 1 élet jelzőt.
S: végy le egy éjfattyadról egy élet jelzőt: kapsz egy Éjfatty biogenezis lapot passzívan.
Áramlás: ellenfeled következő lapja 2 VP-vel drágább, te pedig a kör végén húzz egy lapot. |
Káosznyálka
1 VP (1)/1 chara-din szörny 1 SZK
Harci képesség: (ha lénnyel harcol) a kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi ellenfele sebzése és annyi plusz ÉP-t amennyi az ellenfele ÉP-je.
Dobj a kezedből 1 vagy a gyűjtődből 2 chara-din lapot a semmibe: a gyűjtődből játékba rakhatod a Káosznyálkát (de egy körben max. egyet).
Kikristályosított káosz
1 ZSZ chara-din tárgy
Kompenzáció és kárpótlás: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
P 1 ZSZ: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy chara-din nem lény lapot, vagy kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Nyers káosz
1 VP chara-din bűbáj
Minden chara-din lényed +2 sebzést kap.
K: ha ellenfeled lap dobására kényszeríted, de bármilyen oknál fogba nem dob lapot: húzz egy lapot!
A hatalom kiegyenlítése
1 VP rhatt azonnali
Blokkolás: 2.
Az után játszhatod ki, hogy ellenfeled kijelölte egy lényét támadónak.
Húzz X+1 lapot, ahol X feleannyi lefelé kerekítve, mint a támadó lény idézési költsége.
Orcus, a sötétség kapitánya
6-X VP (6)/4 dornodon avatár/ork KF
X a játékban és a gyűjtődben lévő orkok száma, de max. 5.
Anti mágia: 0. „Kötelék”: semlegesítés: lap.
S: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány orkod van játékban, vagy célpont max. 3-mas idézési költségű lap a gyűjtőbe kerül. |
1 VP Elemi szinkron
általános, „+1 reagálni” Sheran
Tegyél játékba egy Tűz-, Víz-, Szél- és Föld jelzőt.
Tűz: 1ZSZ, áldozd fel: Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Víz: áldozd fel: Célpont lény kap egy élet- VAGY izomjelzőt.
Szél: áldozd fel: Kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t VAGY húzz 1 lapot! (1. körben nem kaphatsz VP-t)
Föld: 1 ZSZ, áldozd fel: Semlegesítés aktivitást kívánó hatás. |
Ganüid proaktivátor
2 VP 3/4 rhatt szörny/ganüid 1 SZK
S: dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
K: kapsz egy ganüid ifjonc lapot a kezedbe.
Egy körben csak egy képességét használhatod.
A toborzó szava
1 VP színtelen azonnali
Anti mágia: 0.
A gyűjtődből játékba rakhatsz max. 2 tókent.
Sötét oxidáció
1 VP chara-din általános/vízió „ősmágia”
Célpont chara-din lény kap 1 izom és 1 élet jelzőt, vagy a kör végéig, ha egy chara-din forrásod miatt lapot húznál, azt semmilyen szabálylap nem tilthatja le.
A káosz szeme
0 VP 1/(1) chara-din szörny/káoszszellem 1 SZK
A káoszbeholdert ingyen játszhatod ki.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K: nézd meg célpont pakli legfelső lapját, és ha akarod dobd a gyűjtőbe!
Káoszbeholder
2 VP 1 nekron 3/3 chara-din szörny 1 SZK
Élet: 1. Kijátszásakor minden pakliból kiválaszthatsz 1-1 lapot, amit a tulajdonosa paklijának a tetejére tehetsz.
K: ha egy játékos bármilyen okból lapot dob a kezéből: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot. |
Azonosság
Késleltetett hatás 2: Húzz egy lapot
A játék kezdetén a lapok felhúzása után válassz egyet az alábbi képességek közül: védekezés, ősmágia, háló, repül, rezisztencia, kincs
A választott képesség nem működik. |
Felszínre emelés
1 VP színtelen bűbáj
Nem lehet eldobni anti-mágiának.
S: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy krabbert, sziránuszt, teknőst, polipot, vagy szirént.
Ha van játékban a Víz síkja: S helyett K megkötéssel használhatod a képességet.
A toborzottak ereje
1 VP színtelen azonnali „+2 VP rá reagálni”
Áldozd fel X előre kikészített lapod: ellenfeled, vagy ellenfeled minden lénye sebződik 2*X ÉP-t, vagy X célpont lap a gyűjtőbe kerül. X max. 5.
Szörnyszülött (új)
1 VP (3)/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
Kijátszásakor aktivizálódik, majd a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Sötét földet.
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattya lapot aktívan.
Komponensdémon
2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK „szárnyak”
Semlegesítés: nem lény lap.
K: ha bármilyen módon SZK-t kapsz: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot. Ezt a képességet a gyűjtőből is használhatod 1 ZSZ árán.
Terjeszkedő káosz
1 VP chara-din bűbáj
Kompenzáció és kárpótlás: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
A kör végén, ha ellenfelednek nincs lap a kezében: kap egy káosz jelzőt.
K: célpont lény vagy játékos sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány káosz jelző van rajta. |
Polipok előre!
Polip pete
2 VP, 0/2, 1 SzK
szörny/polip, Sheran, legendás
Ha ellenfeled az első körben lapot játszik ki: (védekezés).
P: ellenfeled kap 1 RIP jelzőt (hátrány: bla-bla).
P, 1 VP, áldozd fel és dobj egy lapot a kezedből a semmibe: a játékban lévő önálló jelzők száma megduplázódik.
Tintaköd
1 VP
azonnali, Chara-din.
Idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy RIP jelző feláldozásával. A játékban lévő önálló jelzők gazdát cserélnek.
1 VP, tedd át a gyűjtődből a semmibe: célpont tartalékban minden lény 3 ÉP-t sebződik vagy célpont permanens minden speciális képességét elveszíti.
Vérszívó korong
1 SzK
tárgy, Sheran,
Költségéből minden VP-t vagy SzK-t helyettesíthetsz 2 necronnal vagy 3 ÉP-vel.
P, 1 necron: az ellenfél kezéből egy asztalon maradó lapot az ő erőforrásaiból kijátszhatsz a saját oldaladon, kijátszáskori képességei nem jönnek létre.
Kárpótlás: ellenfeled kap egy RIP jelzőt.
Hypnoticus inga
0 SzK
tárgy, Dornodon
P: ellenfeled ősmágiája a következő előkészítő fázisodig nem működik.
Áldozd fel: húzz egy lapot (ez a képesség passzívan is működik).
Kárpótlás: előkereshetsz egy szörnyet a paklidból (ez a képesség passzívan is működik).
Flavor: Tegnap még tudtam, hogy ment ez a régi időkben...
Rabló polip
3 VP, 1/4, 2 SzK
szörny/polip, Chara-din, legendás
P, 1VP: ellenfeled célpont permanense passzívan átkerül hozzád.
K, célpont gyűjtőből tégy a semmibe két lapot: Ellenfeled veszít 2 VP-t és te kapsz annyit, amennyit ő veszített.
Időleges hatás 2: forrásra immunis.
Flavor: Egyesek szerint gonosz szellemek fosztogatják raktárainkat. Szerintem csak patkányok. (Zén: hogyan fogyott el a 2. expedícionk)
Páncélos polip
3 ZSz, 4/1, 1 SzK
szörny/polip, Sheran, legendás
Semlegesítés: sebző vagy gyógyító forrás.
K: célpont lény 2 körig forrásimmunis lesz.
P, áldozd fel: ellenfeled kap 2 RIP jelzőt a tartalékjába.
Gyilkos polip
6-X VP, (6)/(7), 2 SzK
avatár/polip, Sheran, szárny, AM0
X: a játékban lévő RIP jelzők száma
Sikeres kijátszásakor ellenfeled sebződik 2xX ÉP-t.
1 VP: célpont lény vagy játékos sérül X ÉP-t vagy célpont lap kap 2 dermesztésjelzőt.
Áramlás: ellenfeled kap 1 RIP jelzőt a tartalékba.
Flavor: Tengerészek szerint léteznie kell, de még senki sem mesélt arról, hogy találkozott volna vele. |
1 Vp Tétlenség (új)
általános Tharr
A következő előkészítő fázisodig semmilyen lap (beleértve a szabálylapokat, követőket és helyszíneket, valamint a kézben, gyűjtőben és a pakliban lévő lapokat is) aktiválást kívánó képességét, továbbá a lények harci képességeit nem lehet használni.
2 Vp: a fő fázisodban visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.
1 Vp 1 zanszilánk Morgan rúnája (új)
azonnali +3 reakciódrágítás Leah
reakció
Megakadályoz egy lapot.
Idézési költségéből 1 Vp-t helyettesíthetsz egy lap kézből Semmibe dobásával, de ez esetben sikeres kijátszása után Morgan rúnája a Semmibe kerül.
1 Vp Obszidán lepel (új)
bűbáj lapra Rhatt
Blokkolás: 2
A célpont permanens passzivizálódik (ha őrposztban lévő lény volt, előtte a tartalékba kerül), amíg a lepel rajta van, semmilyen módon nem aktivizálódhat, és nem lehet feláldozni.
K: célpont játékos max Ép-je csökken kettővel.
S: tedd át a gyűjtődből a Semmibe: a következő húzási fázisban eggyel több lapot húzol.
1 építő Karám (új)
építmény Sheran
'repül'
Kijátszásakor minden lény passzívan a tartalékba kerül.
Nincs csere fázis. A passzív lények az előkészítő fázisban nem aktivizálódnak.
Kárpótlás: keress elő egy Sheran lapot a paklidból.
4 SP |
1 Vp Fohász
általános színtelen
Az első körben nem játszhatod ki.
Kijátszásakor nevezz meg egy istent. Ez a lap ilyen színű lesz, és csak ilyen színhez tartozó reakcióval lehet rá reagálni.
Válassz: keress ki egy ilyen színű lapot a paklidból VAGY kapsz 2 Vp-t és húzz egy lapot.
Ha van ilyen színű oltárod, szentélyed vagy templomod, mindkét hatása létrejön. |
Tarboszaurusz
4 VP (7)/4 sheran szörny/dínó 2 SZK
Kijátszásakor ellenfeled sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
Áramlás 2 ÉP: a kör végén húzz egy lapot, és ha nincs lap a kezedben, akkor azonnal is húzz egyet.
Áldozópap
1 áldozás 2/2 dornodon kalandozó/ember KF
Ha van játékban, vagy a gyűjtődben olyan lap, aminek az idézési költsége tartalmaz áldozást: kijátszhatod ezt a lapot bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásához feláldozhatod ellenfeled permanensét is.
Ha áldozós idézési költségnek áldozod: 2 áldozatnak számít.
Toragh csele
2 VP dornodon azonnali/reakció, vízió
Idézési költsége nem csökkenthető.
Kijátszási feltétele, hogy egy lapot a gyűjtődből a semmibe rakj.
Megakadályoz egy max. 2 idézési költségű lapot.
Szellemlovas
2 VP 4/4 leah szörny/lovas,kísértet „élőholt” KF 1 SZK „rezisztens”
Kompenzáció: rakj játékba egy lovast vagy kísértetet a gyűjtődből vagy a kezedből (kivéve szellemlovast).
K: ha egy vagy több lovasod vagy kísérteted bármilyen módon a gyűjtőbe kerül (akkor is, ha ő maga): kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.
Magányos lovas
2 VP 1 nekron 3/2 leah szörny/lovas KF 1 SZK
Ellenfeled forrásaira immúnis.
Kijátszásakor, ha nincs rajta kívül más lényed játékban: ellenfelednek fel kell áldoznia annyi általa választott lapját, hogy csak 1 maradjon. |
1 ZSZ Tarimász szelencéje
tárgy Dornodon
polip
P, dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: ellenfeled kap egy iszapjelzőt passzívan a tartalékjába (0/1 Sheran szörny, hátrányok: nem mehet be az őrposztba, nem lehet feláldozni, nem építkezhet, gazdájának minden lapja +1 VP).
S, kapsz annyi VP-t, ahány iszapjelzője van az ellenfelednek játékban. |
2 nekron Haarkon kegyence (új)
szörny 1 szk KF Leah
élőhalott
Ha a harci fazison kívül sebződsz, tegyél rá annyi +1/+1-es erőjelzőt, amennyi Ép-t ténylegesen vesztettél.
S: célpont játékos sérül 2-őt.
Büntetés: X Ép (ahol X a rajta lévő jelzők száma, de max 9).
Flavour maradhat
0/1 |
Triceratopsz
3 VP 6/3 sheran szörny/dinó 2 SZK „szárnyak”
Kijátszásakor, ha összesen legalább 3 követőt és/vagy szabálylapot használsz (függetlenül attól: működnek-e): húzz 2 lapot azonnal és egyet a kör végén!
Ellenfeled lapjainak ősmágiája nem működik.
Áramlás 3 ÉP: ellenfeled következő lapja +3 VP.
Sztegoszaurusz
2 VP 2/6 sheran szörny/dínó 3 SZK
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
S végy le róla egy izom jelzőt: kapsz 3 VP-t.
Ellenfeled lapjainak „ősmágia” képessége nem működik.
Iguanodon
3 VP 3/6 sheran szörny/dínó 3 SZK
Nem támadhatja egyszerre egynél több lény.
Kijátszásakor kapsz annyi VP-t és a kör végén húzz annyi lapot, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
Áramlás: áldozd fel X ÉP-d: célpont lényre tehetsz X álom jelzőt.
Alloszaurusz
3 VP 5/4 sheran szörny/dínó 2 SZK
Kompenzáció: 3 VP.
Kijátszásakor max. X célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, ahol X annyi, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
Áramlás: kapsz 3 VP-t.
Oviraptor
1 VP 2/3 sheran szörny/dínó 1 SZK „szárnyak”
Ha sikeresen kijátszottad a kezedből: ellenfeled következő lapja X VP-vel drágább, ahol X annyi, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
K, ha sikeresen kijátszol egy dínót a kezedből: kapsz 1 VP-t.
Áramlás: előkereshetsz egy dínót a paklidból. |
1 ZSZ A fény szentélye (új)
építmény, Raia
szentély
K: Egy célpont lényt vagy játékost ért sebzés 1-re csökken, majd célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t (reakció képesség)
S: A következő kézből kijátszott lapodra varázslattal +1 VP reagálni
4 SP |
1 ZSZ Piszkos játékok
azonnali, Leah
Ha felhúzod, ha akarod mutasd meg: célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Semlegesítés: Fairlight, Elenios vagy Chara-din forrás.
Áramlás: Nézd meg ellenfeled kezét, majd egy asztalon maradó lapot a kezéből az asztalra tehetsz az ő oldalán, kijátszáskori képességei nem jönnek létre, kap egy dermesztésjelzőt. |
Szirének hívása a kulcs |
Jöjjenek csak az avatárok! De akkor már lehetne egy felújított Corlan is, vagy valami más sárkányos. |
Xenomorf király
6-X VP
Chara-din avatár
xenó
X annyi,ahogy Chara-din lap van a kezedben és a gyűjtődben összesen,de min. 1.
Anti-mágia:0
Repül.
Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia 2 lapot a kezéből a Semmibe VAGY az asztalról max. 2 célpont permanense elveszíti az összes speciális képességét.
Ha megöl egy lényt,kapsz egy A hatalom kék itala lapot,majd a Xenomorf király véglegesen elveszíti ezt a képességét.
(5)/(5)
Lymona(új)
3 VP
Bufa avatár
manó
KF
Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz egy manód,mágikus védelmű lényed vagy avatárod kézből Semmibe dobásával.
Ellenfeled minden lénye kap -1/-1-et.
Repül.
Láthatatlan.
Büntetés:2 lap kézből Semmibe dobása.
(3)/(3)
Szirén kürt
0 SZK
Elenos tárgy
szirén
háló
Minden sziréned idézési költsége 1 VP-vel kevesebb(de min 1.).
Lényeid csábítása 1-gyel nő és nem véd tőle az életjelző.
Áldozd fel:célpont lap kap 2 dermesztésjelzőt vagy célpont lap egy gyűjtőből a Semmibe kerül. |
Óriás krabber (új)
4 ZSZ (6)/6 leah szörny/krabber, óriás „háló” 2 SZK KF
Áldozd fel egy krabbered, vagy óriásod: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá VAGY max. ÉP-re gyógyul és minden általad választott lap és jelző lekerül róla VAGY aktivizálódik. Ez a képesség nem drágítható.
Áramlás 2 ÉP: rakj játékba egy krabber orgyilkos lapot!
Hortyogó motyogó
2 VP 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt” 1 SZK KF
Semlegesítés: lap (csak a saját körödben).
Kijátszásakor kapsz egy motyogó kölyök lapot.
Ha ellenfeled bármilyen okból lapot dob a paklija tetejéről: kettővel több lapot kell dobnia.
Folyami szirén
2 VP 2/2 elenios szörny/szirén KF 1 SZK
Csábítás: 2.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik kétszer annyit, mint ahány olyan permanens van játékban, aminek a gazdája nem a tulajdonosa.
P áldozd fel: visszavehetsz egy szirént a gyűjtődből a kezedbe.
Idéző lovas
2 VP 3/(3) leah szörny/lovas KF 1 SZK
Ellenfeled varázslataira immúnis.
Kötelék: kijátszásakor aktivizálódik.
S ha sebzést okoz: előkereshetsz a paklidból egy lovast, vagy egy mágikus védelmű lényt.
Védelmező ganüid
2 VP 2/6 rhatt szörny/ganüid 1 SZK
Kijátszásakor tégy rá annyi védelem jelzőt, ahány ganüided van játékban vagy a gyűjtődben.
K2 végy le róla 1 védelem jelzőt: célpont lény a kör végéig elveszíti minden speciális képességét és a sebzése 0 lesz.
K végy le róla 2 védelem jelzőt: megakadályoz egy nem lény lapot! |
1 Vp Védőrúna (új)
bűbáj színtelen
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan forrást, vagy egy olyan képességet, ami hatna egy vagy több permanensedre.
(Ezt a reakciót használhatod az előkészítő-, a kör vége fázisban, illetve a harc bármely részfázisában, harci képességekre és ütéshez kapcsolódó hatásokra is.)
Ezt a képességet semmilyen módon nem lehet drágítani.
Kárpótlás: húzz 2 lapot.
1 építő Vértelen Ajkak
építmény Leah
K, 2 Ép: célpont passzív lény élőholttá, az eddigi altípusa(i) helyett vámpírrá változik, és színe Leah lesz.
S: célpont vámpír aktívan a tartalékodba kerül, te leszel a gazdája.
"Állítólag, aki a Vértelen Ajkakhoz címzett fogadóban száll meg, az nem csupán az életével játszik..." | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|