Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Villámmágia
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Az Ezüst Kígyók messze földön híresek hatalmas villámaikról, így természetes, hogy megalkották - Fairlight segítségével - a Villámmágiát. A bűbáj létrehozásakor Fairlight dicsősége az elemi villámlás erejével egyesül. Olyan érzés, mintha az elektromosságot az uralmad alatt tartanád...
Nézz szét a galériában!
Céhek átmeneti tiltása Új Nemzedékről
HKK Zsákbamacska a júniusi Beholder találkozón
Titanitdukát aukció - 2024. nyár
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21.
Varázsdimenzió lapbemutató 5. hét

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (45)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (121)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8162)
TF help (6657)
HKK kérdés? (47109)
HKK Zsákbamacska a júniusi Beholder találkozón (1)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Tolvajakció profi módra
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Ősök Városa I. Szabálykönyv - 7. A harc

Harcra kerülhet sor két galetki ill. egy galetki és egy vagy több torzszülött között. Harci parancsaiddal szabályozhatod, hogy galetkid és esetleges szolgáid hogyan viselkedjenek a harc folyamán.

A harc első körében mindkét fél távol van egymástól. A harci parancsoktól függően, megindulnak megpróbálnak közelharcot kezdeményezni vagy távolsági támadást használnak. Egy harci kör a következőképpen épül fel:

1. Varázslatok és távolsági támadások használata. Két védekező vagy egy támadó varázslatot használhatsz. A varázslatok és lőfegyverek sorrendjét a gyorsaság dönti el.

2. Mozgás. Azok a lények, akik nincsenek közelharcban egy másikkal, és közelharcot akarnak használni, megindulnak ellenfelük felé. Egy lény egy körben tetszőleges távoli ellenfelet elérhet, és leadhatja közelharc támadását is büntetlenül. A játékban három pozíció létezik: két hátsó és egy középső. Kezdetben minden lény a saját hátsó pozíciójában tartózkodik. Aki távolsági támadást alkalmaz, itt is marad. Aki közelharc támadást akar intézni, megindul az ellenfél hátsó pozíciója felé. Ha a középső pozíción találkozik két lény, akik közül az egyik a másikat támadni akarja, akkor a középső pozíción harcolni kezdenek.

3. Közelharc támadás. A lények leadják egymásra közelharc támadásukat.
A támadások sorrendje a gyorsaságtól függ. Ha valaki 0 ÉP-re kerül, annak már nincs lehetősége visszaütni.

7.1. A közelharc szabályai

Közelharcban minden végtaggal a sikeres támadás alapesélye 60%, fegyverrel csak 55%. Ezenkívül ha csak egyetlen végtagod van, kapsz +10% módosítót, ha viszont háromnál több van, akkor -5%-kot. A sikeres támadás esélyét az ellenfél ügyessége csökkenti, minden ügyesség pont 2%-al, és növeli a végtaggal való harci jártasságod, ami a harci jártasság minden szintje után 3% (faroknál 4%). Ezenkívül az is számít, hogy az ellenfeled milyen végtagokkal rendelkezik. A hosszú karmok felszakítják a csápokat, a csápok körbetekerik a nagy mancsokat, a nagy mancsok félresöprik a törékeny karmokat. Ha csáppal támadsz, az ellenfél minden karma után -5% támadást kapsz, és minden mancsa után +5% támadást. Hasonlóképpen, karomtámadás esetén -5% minden mancs után, +5% minden csáp után. Végül mancstámadásnál -5% minden csáp után és +5% minden karom után. Egyéb végtagokra (fog, farok, láb) nincs módosító. A sikeres találat esélyét tovább csökkentheti az ellenfél védettsége, ez kezdetben 0%, és az esetleges viselt páncél növelheti. A siker esélye sosem csökken 5% alá.

Ha egy végtaggal a támadás sikeres volt, végtag méret * D3 (fogaknál * D4) sebzést okozol. A sebzést minden 3 erőpontod növeli eggyel, és az ellenfél vastag bőr képzettségének minden szintje csökkenti eggyel. Minden végtaghoz egy speciális támadást rendelhetsz (pl. kontaktméreg), amelyet akkor adsz le, ha az adott végtaggal sikeresen eltaláltad az ellenfeledet.

Ha egy harci kör kezdetén a két harcoló távol van egymástól, bármelyikük használhat távolsági támadást. Ha egyikük megpróbált közel kerülni, és ebben nem akadályozták meg, akkor közel kerülnek egymáshoz, és ő abban a körben leadhatja már közelharc támadását. Távolsági támadásnak számítanak bizonyos varázslatok, a lő- és dobófegyverek, bizonyos speciális képességek.

A harcban való viselkedést minden résztvevő számára a saját "harci programja" határozza meg, amely tevékenységekre hivatkozik. A harci programok leírását ld. a második szabálykönyvben - kezdetben ezekre nem lesz szükséged, a program mindig kiválasztja a leghatékonyabb cselekvést.


Létrehozás: 2003. szeptember 14. 11:34:38
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:08
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.