Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Sárkányszimbólum
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"A bejárat akkora, hogy egy kultúrmasztodon-csorda kényelmesen átsétálhatna rajta különösebb tülekedés nélkül, és a nyílás fölött egy furcsa jel fénylik - Egy napkorong előtt körívbe gömbölyödött sárkány. Részeiben a szimbólum már régtől fogva létezik (hiszen Raia, az Aranysárkányok és Rhatt szent jelképeiről van szó), ám ebben a formájában csak egyetlen helyet díszít: a világunkba lassan visszaköltöző aranysárkányok lakóhelyét." - látvány a sárkánytanyák kapujában
Nézz szét a galériában!
Híresember a Moa civilizáció bontott versenyen
Karácsonyi HKK akció december 10-19.-ig
Moa civilizáció paklibemutató: Hajókázzunk!
Moa civilizáció lapelemzés 3. rész: semleges jellemű lapok
HKK Online 2 személyes béta teszt

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47270)
HKK Online 2 személyes béta teszt (56)
Lapötletek (65057)
Moa Civilizáció paklibemutató: Hajókázzunk! (4)
Moa civilizáció lapelemzés 3. rész: semleges jellemű lapok (19)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (241)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

VII. HKK Nemzeti Bajnokság (2003)

A Hatalom Kártyái hetedik Nemzeti Bajnokságát augusztus 29. és 31. között rendeztük. Az ötven meghívott versenyzőből remek mezőny gyűlt össze, a legjobb játékosok, a HKK színe-java megjelentek, valódi rangot és küzdelmet adva az eseménynek.

A formátum már évek óta kicsiszolódott: az első két nap egy-egy önálló, svájci rendszerű verseny, majd a két versenyen elért pontok alapján kialakul a harmadik nap tizenhatos mezőnye. Jelen esetben az első nap csak Ősök Városa, a második nap pedig Tiltott mágia volt a megmérettetés típusa.

Az Ősök Városa versenyen a három legnépszerűbb pakli a kontroll, a galetkis, és a goblinos-tárgyas voltak, természetesen ahány játékos, annyiféle verzióban. De láthattunk hordát, Ínséges időkre illetve Örök haragra épülő paklit, Hatásvadászat + Viharkupola vagy Specializáció + Boszorkánymester köré készítettet is. A kellemes hangulatú összecsapáson végül Szinay Péter diadalmaskodott (kontrollal), ő nyerte az ultraritka lapot is. A második Abbas Krisztián lett (galetkikkel), a harmadik Vaczó András (kontrollal), a negyedik pedig Csík János (Specializációval). Persze itt a helyezés kevésbé volt lényeges, mindenki inkább a nyert meccseit számolgatta, és azt, hogyan kell szerepelnie a második napon, hogy bejuthasson az exkluzív társaságba, a legjobb tizenhat közé.

Érdekességek a versenyről:
- Holmann Gábor ellenfele Tudatfagyasztása után a büntető szabály alkalmazásával nyerhetett volna (ellenfele elfelejtette levonni az életpontot), de nem tette, végül kikapott 2:1-re. Példamutató Fair Play! Gábor biztos volt benne, hogy ellenfele nem akart csalni.
- Marofka Mátyás a második körben tudott nyerni: az első körben A forrás érintésével kijátszott egy Tükörsólymot és egy Tükördémont, ütött velük 12-t (A behemótok nagymesterével játszott), majd a második körben egy Béke szigete kijátszása után még egyszer ennyit.
- Abbas Krisztián ellenfele lényét gyógyította - mivel az egy Proteinsólyom volt, rajta Tűzpajzzsal -, és ennek segítségével nyert kiélezett helyzetben.
- Juhász Ferenc 5 Emlákkal játszott.
- Báder Mátyás két darab, 14/14-es Szilmill fejvadásszal terrorizált.
- Marofka Mátyás Juhász Ferenc Vératkájára Rosszullétet rakott, mire ő két újabb Vératka kijátszásával Mátyás négy lapját pusztította el (több nem is volt neki.)


Létrehozás: 2003. október 28. 14:13:46
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:19
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.