"A győzelem a mienk! Kőkést elő, a sárkányfogakat magunkkal visszük! Aztán már csak azt kellene eldönteni, a szörnyeteg melyik testrészét tűzzük övünkre a hősiességünk szimbolikus trófeájaként." - átlagos gondolatok egy életében először sárkányt ölt fiatal szájából
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Kérdezz-felelek 26.
Módosítjuk a nekron szabályt: Az első 3 körben körönként csak egy olyan lapot játszhatsz ki a kezedből, amelynek az idézési költségében csak nekron szerepel.
Pontosítjuk a Varkaudar kardtáncos szövegét: „Ha megsebez egy lényt, kivéve ezzel a képességgel...”
Kötelező VP-t költenie és lapot húznia az ellenfelemnek a húzás fázisában, ha megütöm egy A káosz örvénylő lovasával (új). Hasonlóan az Ostrom (új) laphoz, ha egy forrás vagy szabály húzásra szólít fel, nem választhatok. Csak akkor nem kell húznom, ha nem tudok VP-t költeni rá, ekkor viszont egyáltalán nem húzhatok, tehát ekkor sem én dönthetek róla.
Van egy Lovas stratégám, illetve egy lényem, amin van egy Helytartói jogar (új). Ekkor megtámadhatom az ellenfél lényével a jogaros lényemet, és neki el kell költenie a 2 VP-t.
Ha a Változó környezettel kezdésként Ősi rúnát kérek, az nem tudja letiltani azokat a szabálylapokat, amik a játék elején csinálnak valamit (pl. Zarknod börtönében, A bőség zavara, Lépéselőny stb.). A HKK Kódexben pontosan le lesz írva az idevonatkozó szabály, most idézzük a Kódex idevonatkozó részét:
28.2. A paklik megkeverése után a játékosok egyszerre felfedik szabálylapjukat és/vagy követőjüket.
28.3. A szabálylapok és követők egyszerre kezdenek működni.
28.4. A szabálylapok és követők által kialakított helyzetet értékelni kell, majd meg kell határozni, hogy mely játékos hány lappal, továbbá milyen maximális és aktuális életponttal kezdi a játékot.
28.5. Ezután szintén egyszerre életbe lépnek, illetve használhatók a szabálylapoknak és követőknek azon képességei, amelyek a játék kezdetén lépnek működésbe, illetve ekkor használhatók.
28.6. Ezután a játékosok felhúzzák a kezdőkéz lapjait, majd eldöntik, hogy ki kezdje a játékot.
Kirakhatom Apró kívánsággal a Bosszúszomjas pegazust a paklimból, mivel annak idézési költsége a paklimban a lehető legkisebb érték, azaz 0. Ehhez hasonló, amikor Morgan (új) rak vissza a gyűjtőből egy Lávasárkányt (új). A gyűjtőben a sárkány idézési költsége szintén a lehető legkisebb érték, azaz 4, így Morgan (új) 1 VP-ért rakja vissza.
Módosítjuk a Dimitrij (új) lap szövegét. Az a képessége, hogy „célpont ellenfeled következő köre elmarad” nem büntetés, hanem kárpótlás.
Ha nincs lap a kezemben, és van játékban több Repülő fattyam, akkor is csak 1 lapot húzok a kör végén. Először húzok az egyik fatty képességével, majd utána a többi fatty képessége már nem működik, mivel van lap a kezemben.
Az Az álmok mestere a
A holtak békéjének (új), idézési költségét nem módosítja. A Semmizést a bűbáj kijátszáskori automatikus
képessége csinálja, automatikus képességek költségét nem lehet módosítani.
Az anti-mágia szabálya szerint a varázslat-dobatás csak azután történik meg, hogy a lap minden egyéb képessége létrejött. Ez a szabály sokszor értetlenséget okozott, ezért a továbbiakban az anti-mágia dobatását ugyanúgy kezeljük, mint a lap többi képességét, azaz a kijátszója dönti el, hogy az ilyen, kijátszáskori automatikus képességek milyen sorrendben jöjjenek létre.
Csető Zsolt, Dani Zoltán, Jancsár János, Makó Balázs, Tihor Miklós