Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Techiulan, a Thargodan herceg
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang, a sárkányok ura. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószín?, hogy akad bárki, aki képes lenne legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható..." - részlet a Techiulanról összegyűjtött információkból
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás december + novemberi eredményhirdetés
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
Moa civilizáció lapok, kódok és zsákbamacska
Moa civilizáció lapelemzés 1. rész: Színtelen és jó jellemű lapok
Így készült az Antimágikus megszakítás

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 15., Vác
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapelemzés 1. rész: Színtelen és jó jellemű lapok (7)
HKK kérdés? (47251)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (240)
Lapötletek (65051)
Így készült az Antimágikus megszakítás (4)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9488)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Kérdezz-felelek 25



  • Mi történik akkor, ha egy Xenomorf királynővel visszahozok a gyűjtőmből több xenót, köztük egy Kifejlett xenomorfot, és azt választom, hogy először a Kifejlett képessége jöjjön létre?
    Először minden lény visszajön, mivel a királynő képességét maradéktalanul végre kell hajtani. Az egyazon cselekvéssel egyszerre játékba hozott lapok kijátszási sorrendjéről én döntök. Ha a királynő képességére nem volt reakció, akkor a visszahozott lények kijátszása már nem akadályozható meg, mivel ezek nem kézből kijátszott lapok, kijátszásuk nem önálló cselekvés, így nem lehet rájuk reagálni. Ekkor azt választom, hogy a Kifejlett xenomorf képessége jöjjön létre először. Az összes lap visszakerül az asztalról a játékosok kezébe. Azok is, amiket a királynő hozott játékba. Végrehajtom a Kifejlett xenomorf képességét, és levizsgálom, hogy milyen kapcsolódó hatások maradtak meg végrehajtatlanul. Nincs más, mivel a többi lény már nincs az asztalon. A lapoknak nincs memóriája. Nyilván, ha van köztük olyan, aminek a kijátszáskori képessége fontos, akkor nem ezt a sorrendet választom, hanem azt a lényt a Kifejlett xenomorf "elé engedem".
  • Ha van a gyűjtőmben Alakváltó ősköd, és én kijátszok egy Xenomorf királynőt, akkor a következő történik. Mivel a Xenomorf királynő a gyűjtőben levő lények altípusára hivatkozik, ezért a megnevezhetem az Alakváltó ősköd altípusát, ami xenó lesz. Ezután létrejön a királynő képessége, vagyis a xenók (így az ősköd is) a gyűjtőből visszakerülnek az asztalra. Ezután eldöntöm a visszakerülő lények sorrendjét, és ebben a sorrendben meghozok minden olyan döntést, és végrehajtok minden olyan kapcsolódó hatást, ami ezekhez kapcsolódik. Vagyis mivel ekkor kijátszom az ősködöt, ezért meghozom azt a döntést is, hogy milyen legyen az altípusa. Akkor nem kötelező xenót megneveznem, hiszen újra dönthetek a dologról, és a lapnak nincs memóriája, hogy a gyűjtőben milyen altípust választottam neki.
  • Nem vehetem vissza Dögvésszel azt a lényt a gyűjtőmből kezembe, amit a képessége költségeként áldoztam zanszilánknak. Egy lap vagy hatás kijátszásakor mindig először megállapítom a célpontokat, majd kifizetem a költséget. Épp ezért nem választhatok olyan célpontot, amely a költség kifizetésének eredményeképp válik csak legális célponttá. Hasonló esetet már leírtunk Csontkovácsnál.
  • Ha van két Tűzmadaram (új), és azok egyszerre halnak meg, akkor mindkettő négyet sebez. Az a helyes sorrend ugyanis, hogy minden lapot berakunk a gyűjtőbe, majd ezután a választott sorrendben létrejönnek a hatások, de akkor a lapok már nincsenek az asztalon.
  • A rezisztencia véd a Trükkös szirén képességétől, függetlenül attól, hogy lényt vagy nem lényt lopok vele. A csábítás szabály azt mondja, hogy "célpont lénynek te leszel a gazdája". A Trükkös szirén ebben a szövegben cseréli ki a lény szót permanensre. Tehát a rezisztencia védeni fog ellene. (Itt jegyezzük meg, hogy a permanenst az jelenti, hogy "lap vagy önálló jelző", így a rezisztencia természetesen véd a "célpont permanensre" ható forrásoktól is.)
  • Ha egy lényem közvetett módon kerül a gyűjtőbe egy olyan forrástól, ami a lényre hat ugyan, de az eredeti hatása nem az, hogy sebződik, vagy a gyűjtőbe kerül a lény (pl. leszedem róla az izmot, és már sebesült volt a lény), akkor is kisül a büntetés, hiszen a forrás hatására került a lény a gyűjtőbe. Mindez csak akkor igaz, ha a lény egyből a gyűjtőbe kerül a forrás hatására. Ahogy korábban is leírtuk, a később gyűjtőbe küldő különböző jelzők pl. nem aktiválják a büntetést.
  • A vámpírként, motyogóként vagy csontvázként megnevezett/kijátszott morf élőholt lesz, mivel kijelentettük, hogy minden motyogó, vámpír és csontváz élőholt, azok is, melyeken ez az ikon nem szerepel.


  • A Manaáramlás páros versenyen nem működik, mivel a lap szövegében szerepel az, hogy ha több játékosnak is van ilyen szabálylapja, akkor a normál kezdőszabályok lépnek érvénybe. Mivel a párosnak kötelező ugyanazzal a szabálylappal játszania, ezért teljesül az a feltétel, hogy "ha több játékosnak is van ilyen szabálylapja".
  • Ha páros versenyen mindkét játékos Beldiannal játszik, akkor mindegyik megnevez egy célpont ellenfelet, akinek az első lapja nem jön létre. Ha ugyanazt az ellenfelet nevezik meg, akkor annak az első két lapja nem jön létre.
  • Páros versenyen pár két tagjának szabálylapja mindenkire hat, de nem adódik össze, így pl. A fájdalom szépsége csak egyszer fog kisülni. Az ellenfél a célpont ellenfelet jelenti, vagyis a sebződő határozza meg, hogy ki kapja a VP-t.
  • Páros versenyen, ha én lopom el a párom izomjelzős lényét, akkor kisülnek az izmok, hiszen a lény kikerült tulajdonosának irányítása alól. Ha visszalopom, akkor értelemszerűen nem sülnek ki újra az izmok.
  • Páros versenyen a kezdés pontos menete:
  • Először leülnek a játékosok, és ez a forduló végéig nem változhat.
  • 1. meccs: Dobnak mind a négyen, és aki a legnagyobbat dobja, azé a kezdés joga. A kör abba az irányba megy, amerre a másik pár szeretné.
  • 2. meccs: Azé a kezdés joga, aki balra ül attól, akié az 1. meccs kezdés joga volt. A kör abba az irányba megy, amerre a másik pár szeretné.
  • 3. meccs: Azé a kezdés joga, aki balra ül attól, akié a 2. kezdés joga volt. A kör abba az irányba megy, amerre a másik pár szeretné.
  • A kezdés joga ugye bármely meccsen átadható annak, aki a körben Azután jön, akié a kezdés joga. de ez a többi meccset nem befolyásolja.


  • Csető Zsolt, Dani Zoltán, Jancsár János, Makó Balázs, Tihor Miklós

    Létrehozás: 2015. június 11. 14:13:01
    Utolsó frissítés: 2015. június 11. 15:31:10
    Nyomtatási forma

    Az oldal új verziójának megtekintése


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2024
    E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.