Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Barlangkaland
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban, előtte óriáscsontok hevernek. "Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Talán egy sárkány - ide vele, százat öltem a Sötét Föld sárkánybarlangjainál!" - egy világot járt kalandozó gondolatai a helyi rém barlangjánál
Nézz szét a galériában!
Páros verseny a hétvégén
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
Varázsdimenzió lapbemutató 2. hét

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (20)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8148)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (60)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (4)
Lapötletek (64971)
Zarknod Börtönében (979)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

A vámpír álma (347. tudati képesség)

Teljes név:A vámpír álma
Pontérték:0

Enciklopédia:
Nyomasztó súlyként nehezedik érzékeidre a köd; megzavarva, elhitetve velük, hogy a téged körülvevő szürke leplen túl mozgás, élet: egy egész világ van. Pedig a temetőben csak az élőholtak járkálnak éjszakánként - tőlük már jó ideje nem kell tartanod. Botorkálva indulsz a Herceg nyughelye felé, mely világítótoronyként sugározza a jelenlétét a Testvérek számára... A kígyóhajú a kripta közepén fekszik, lebegni látszik a rajzolatok fölött, melyek az álmát óvó rituálé részei lehetnek... Vagy ennél is több; egy láthatatlan jelenlétet érzel, amint belenéz elmédbe, majd egy pillanattal később érdektelenül húzódik vissza... Nem talált ártó szándékot az őrdémon, különben most bénultan feküdnél vagy próbálnál elmászni a lény hatóteréből. Letelepedve a sarokba, a Testvérekre és a Hercegnek járó üdvözlésre koncentrálva várod, hogy létrejöjjön köztetek a mentális kapcsolat. A Herceg arcán nyugodt kifejezés honol, tincsekbe font haja körülötte kavarog (látszólag minden rendszer nélkül, különböző vastagságú és hosszúságú tincsek kavalkádja) - majd mintha önálló életet élne, kiválik egy nagyobb fonat (ez lennél te?) és a bal füléhez hajol. - Eljött az idő - szólal meg fejedben -, hogy újabb lépést tegyünk őseink nagysága felé. A halandók vágyain, félelmein uralkodva úgy irányíthatjuk őket, ahogy céljainknak megfelel. Két világ határán járva hatalmunkban áll kaput nyitni, hogy az élők érzelmeire, testük melegére éhes lények tömegének nyissunk utat. Ezek aztán elviszik az üzenetünket, amikor száguldozásuk közben át meg átjárják az élőket, hogy végül jóllakva rajtunk keresztül - hisz létezésünk által mi magunk vagyunk a kapu - visszatérjenek odaátra. Ha valaki képes egyáltalán meglátni őket, azt hiheti, hogy köd foszlányait látja; de ennek a ködnek keze, szeme, szája van... Hogy ki mit álmodik, azt saját vágyai s félelmei határozzák meg... mert senki sem létezhet ezek nélkül sokáig... még mi sem, Vértestvérek. - A tincsek vadabb táncba kezdenek, s e tánclépései nyomán fátyolszerűen áttetsző lények jelennek meg, és indulnak útjukra... Szemed felpattan, ahogy elhagyod a révületet, s azt látod, hogy három lény is feléd iramodik... majd elborít az álom.
A képességről bővebben az Alanori Krónika 96. számában olvashatsz.
Ezt a képességet az alábbi közös tudatok fejlesztették ki: Vértestvérek

Létrehozás: 2003. október 10. 00:50:33
Utolsó frissítés: 2023. április 26. 14:01:39
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.