98. forduló, 100. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 20. 14h:33'
EZ A 106. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD
107. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,-86] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. A produkciót már egészen élvezetes - rajtad kívül néhány vikócmajom is képes végighallgatni! [10 pontot használtál fel, van még 228.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 223.]

vi 4 3 viselkedésed: 4 3
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 2111 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 213.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+34 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 183.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[50,-86] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített sóhajtó dorony. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [51,-86] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy megsebzett quwarg harcos közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy quwarg királynő volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 133.]

jlk 8114 jelszó kimondása 8114
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza óriási fülét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a massza ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A massza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vasércet. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 arany, egy nyu-shuriken, egy vas dobónyíl (ld. enc.), egy borostyán függő (ld. enc.) és 2 ezüst nyaklánc. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 118.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[51,-85] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Látsz egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [51,-84] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a százfogú testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
58 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 2 rézdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [34 pontot használtál fel, van még 84.]

im 30 imádkozol
Sajnálom, de azt a varázslatot nem tanulhatod meg így. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

im 30 imádkozol
Sajnálom, de azt a varázslatot nem tanulhatod meg így. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[52,-83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült ork sámán közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az ork sámán testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy gyilkos sallank. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 168 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Fegyverzetét egy útonálló trófea színesíti. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Pazdua. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [53,-83] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [54,-83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 48.]

fku 5 felt. kutatás 5
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[55,-83] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Nyelve van, de mégse nyal:
Hangja van, de magától sose szól.


(Továbbmész...) [56,-83] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [34 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: keresed a 91. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Iszol a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 1 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a gyilkos sallank. 2 kaját habzsol be a garokk. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 240 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY)
A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod.

BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY)
Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 99. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 14 Merészség: 4/3 Magasság: 176 cm
IQ: 17 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 200/77 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 49/13 Pénz: 444 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/1 EFejl: 1
Eddig összesen 452 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1219 TP-t kaptál. Jelenleg 50495 TP-d van. A következő szinthez még 24505 TP szükséges. Trófeáid: homokféreg, szeppent rákfatty, vérszomjas csüldő. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 13 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/43 szúrófegyverek: 12/3 (+10%) vágófegyverek: 7/2 (+18%)
ütőfegyverek: 15/10 (+6%) lőfegyverek: 7/97 (+6%) dobófegyverek: 5/11

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); bumeráng (#249) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 6 időszaki: 6

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/89 (+10%) 2. nyomkövetés: 15/66 (+20%) 3. mászás: 6/39 (+3%)
4. csapdakészítés: 6/91 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/34 6. gyógyítás: 35/49 (+22%)
7. titkosírás: 3/5 (+10%) 8. felderítés: 2/49 (+6%) 9. szörnyidomítás: 3/64
10. teológia: 6/26 (+3%) 11. zene: 7/19 (+10%) 12. szörnyismeret: 5/92
13. zárnyitás: 1/0 14. vadászat: 13/19 (+30%) 15. bányászat: 12/24 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), mocsári penkét (#148) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy grifftojást.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

Összsúly: 61.82 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 2 ezüst nyaklánc (#117)
4 kaja (#2) 2 kerek kő (#19) 1 nyu-shuriken (#157)
2 rézdarab (#70) 6 sallank karom (#128) 1 vas dobónyíl (#189)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(49,-86) a 23. labirintus bejárata
(50,-86) sóhajtó dorony (#112)
(51,-86) phua-kúp (#372), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153), massza (#217)
(51,-85) Sheran rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(51,-84) quwarg királynő (#153), Tharr rúnaköve, mély kút (#93), 36. jellempróba, Tharr oltár, százfogú (#53), alpesi tehén (#91)
(52,-83) ork sámán (#345), gyilkos sallank (#85), Pazdua (5841. kalandozó)
(54,-83) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár
(55,-83) phua-kúp (#372)
(56,-83) világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek