98. forduló, 100. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 13. 15h:38'
EZ A 1146. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD
1147. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,-24] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.)

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 264.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 259.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 254.]

kf 171 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat
Elrakod a göcsörtös bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[101,-24] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,-24] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Rövid karddal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 225 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a jobb kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 2 2 5 mozogsz keletre, keletre, délnyugatra
[103,-24] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,-24] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra bal oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [103,-23] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy ongóliant. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sir Bedzsik, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 204.]

be 573 1 bemész az 573. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

be 573 4 bemész az 573. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

kf 123 kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a jobb kezedbe veszed a göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[103,-22] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy elpusztított smirglibokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,-22] A bozótost dombság váltja fel. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 184.]

ea 225 7 eladod a 225. tárgyat 7
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

ee 338 242 657 eladod a 338. tárgyat a 242. tárgyat a 657. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

ee 130 114 681 eladod a 130. tárgyat a 114. tárgyat a 681. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

ea 397 3 eladod a 397. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

ve 82 megveszed a 82. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

ve 3 2 megveszed a 3. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 1 mozogsz északkeletre
[105,-23] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 174.]

le 123 leveszed/lerakod a 123. tárgyat
Elrakod a göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 50 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Már nem sok kell a következő szinthez.

[50 pontot használtál fel, van még 124.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 50 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). [50 pontot használtál fel, van még 74.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 71.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Lesben állsz, amikor egy kövér, lila pikkelyes, madárszerű teremtmény csörtet feléd. Kettőt pislant a fiú, és már tálalható is. (+8 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 41.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 30.]
A szervezetedet méreg pusztítja (-26 életerő.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 240 pontot. A következő körben tehát 270 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ONGÓLIANT (159. SZÖRNY)
Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb...

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 99. fordulód.

Erő: 26 (33) Szint: 18 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 239/213 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 (1) Varázspont: 87/67 Pénz: 1473 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 6/6
Eddig összesen 921 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 979 TP-t kaptál. Jelenleg 318 123 TP-d van. A következő szinthez még 21 877 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, tüskés harci gromak, proteinsólyom.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21 szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 6 (+1) lőfegyverek: 14 dobófegyverek: 7

Óvatosság (labirintusokban): 0
105,75 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 34
7. felderítés: 5 8. teológia: 5 (+1) 9. harcművészetek: 20
10. zene: 3 11. szörnyismeret: 3 12. pszi: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 14 15. bányászat: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 402 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553) 10 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 2 rézgolyó (#343)
13 ubuk tüske (#131) 11 * vashegyű nyíl (#176) 2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 6 nyu-shuriken (#157) 14 tolmokov-koktél (#351)
6 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
4 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
2 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
12 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 48]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 59 csepp ugh méreg (#166), fér még: 25]
1 zöld üveg (#82) [benne 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 8]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
5 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 28 gernim balzsam (#1894)
1 + hebrencs csapda (#147) 41 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 lant (#238)
3 manakristály (#500) 4 megsemmisítő (#1540) 8 ork csodaszer (#1228)
17 ősi rúna (#2520) 2 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75)
3 rum (#1419) 3 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 szopókő (#259)
3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480)
2 tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 aurach fog (#657) 5 dorony tüdő (#212) 1 eknozol (#540)
2 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326) 3 galachmit (#310)
1 gromak bőr (#268) 9 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 1 holdbőr (#1236) 10 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 3 kreiton esszencia (#892) 63 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 móri gyümölcs (#116)
3 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85) 22 pirkit (#153)
1 rinóbőr (#651) 6 rókafarok (#124) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
27 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29) 3 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szvó-ektoplazma (#151) 14 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 8 vasérc (#152)
4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 71.15 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 5 kaja (#2) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106
-25
-24
-23
-22
-21
(101,-24) Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, 31. jellempróba, tetemember (#123)
(102,-24) quwarg királynő (#153), gumifa (#38), oltár, 43. jellempróba
(103,-24) erszényes elkarog (#354), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(103,-23) ongóliantok (#159), művészi porolit (#720), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(103,-22) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár, 33. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(104,-24) kérődző etra (#368), Dornodon rúnaköve, Tharr oltár
(104,-22) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 50. jellempróba, Tharr oltár
(105,-23) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, 46. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek