98. forduló, 100. forduló, Antilla összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 22. 12h:12'
EZ A 125. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD
126. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
TF tal. tesztcsata (-60 zseton)
E-mail!
KALANDOZÓ: #1844
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

ANTILLA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,6] koordinátán.
A táborozás 3. napján összeakadsz Csak Csupival. Sheran földi és égi helytartója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy animált hókutya trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ryuku szablyát (1 arany kikiáltási áron), 11 purifikátor hájat (1 arany kikiáltási áron), 7 sallank nyilat (1 arany kikiáltási áron), 11 mérg. ubuk tüskét (1 arany kikiáltási áron), 1 trófea nyakláncot (1 arany kikiáltási áron), 1 rejtőköpenyt (1 arany kikiáltási áron), 2 shinai gömböt (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod alatt tudomásodra jut egy történet, melyet az Alanori Krónika szerkesztői terjesztenek, egy erdőről, melyet az éjszaka teremtményei laknak. Talán érdemes lenne utánanézni ennek a helynek, ezért minden szükséges információt beszerzel róla, amit csak lehet. Megismerted a 173. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 124. számában találsz.]
Táborozásod alatt sokat elmélkedtél Billion Ghaspaq látomásán, és elhatároztad, hogy te is megpróbálsz utána járni Vuhtakoa kapitány rejtélyének. Megismerted a 174. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 125. számában találsz.]
Táborozásod alatt elhatároztad, hogy a végére jársz a szerencsétlenül járt harcmuvészek esetének, ezért útmutatást kértél a labirintus pontos helyére vonatkozóan. Megismerted a 175. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 126. számában találsz.]
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy szeretnél kicsit többet megtudni Kaszás Ubaron mesterkedéséről, ezért felvetted a kapcsolatot az Invázióügyi Minisztériummal. Megismerted a 171. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 122. számában találsz.]
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy szeretnél kicsit többet megtudni a sáfránykereskedő rejtélyes eltűnéséről, ezért felvetted a kapcsolatot az Alanori Kórnika fehérbérci hírgyűjtőjével. Megismerted a 170. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 121. számában találsz.]
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy kísérletet teszel az Illékony Torony felkutatásával, ezért a bejutáshoz szükséges varázsszó megszerzése végett felvetted a kapcsolatot az Alanori Krónika szerkesztőségével. Megismerted a 172. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 123. számában találsz.]
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) vízionár szemet (ld. enc.), borostyán függőt (ld. enc.) és illatos rózsaszált (ld. enc.). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+58 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) A lottó 664. hetének nyerőszámai: 9, 20, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku gárdista nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 268.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 3 arany! (+4 szerencse.) 216 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 261.]

jlk 2616 jelszó kimondása 2616
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 155 tapasztalati pontot kaptál.

6 10 28 39 41
17 34 38
24 29
2 14
18 40
30
1 11 25 35
7 12 21 42
15 19 26
3
8 16 22 31 43
4
23 36
13
20 27 32
9 37 44
5 33
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
45: 2. térkép 1. pont
42 41 33 22 21
11 10 6
34 32
43 9
23 5
35
44 40 12 4
24 20 8
45 36 31 25 19 13
39
3
46 37 18
26
38 30 14 1
47 29 15 2
48 28 27 17 16 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 45. pont
48: kijárat

Ez a 63. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 256.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[132,7] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.

A földbe nyomódva 3 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,6] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar bajnok. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 30 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. A földbe nyomódva 4 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [134,6] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északra látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb karját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. Kritikus ütés! (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 227.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[135,6] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Látsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+68 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... A következő feladat: a feldobott kő leeste előtt egy korsó mézsört kell meginnod. Megpróbálkozol ezt véghezvinni, de félig sem sikerül kiürítened a versenyeszközt a megadott idő alatt. 360 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Hirtelen énekhang tölti be a folyosót, s hamarosan tested bódult viselkedésén levonhatod hatását: nem érzed végtagjaid, mintha nem is léteznének; fejedből minden értelmes gondolat eltűnik egyetlen pillanat alatt; többre nem is emlékszel. Amikor magadhoz térsz, a bejáratnál találod magad. 360 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,6] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Felfedeztél egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy szekérkaravánt. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [137,7] Síkság, továbbra is csak síkság.

Felfedeztél egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Délre tart. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [59 pontot használtál fel, van még 168.]

be 1215 12 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. Épp egy szemüveges gnóm ül a bakon, és kérésed meghallva bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délre indul.
6 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy szopógödör; 24 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány ragyás burástya, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; 27 mérföldre az indulási helytől (dombságon): egy eltévedt pattanóböde megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; van itt egy olvasztókemence, egy vaskohó.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [24 pontot használtál fel, van még 144.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(133,6) varkaudar bajnok (#190)
(134,6) 32. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(135,6) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, korinthai amőba (#420)
(136,6) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(137,7) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), délre tartó szekérkaraván (#1215), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 27. jellempróba

[137,19] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot.

[0 pontot használtál fel, van még 144.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[136,20] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Találsz 3 aranyat! Ez aztán a szerencse! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás jobb karját. Kritikus ütés! (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Akhilleusz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet.
Összeakadsz Tűzzel. Dornodon felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[16 pontot használtál fel, van még 128.]

bb 2 818 1266 beraksz a bankba a 2. tárgyat (818 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 44 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 teremtés zsákját. Beraksz a bank széfjébe 1 kis mágneses bigyót. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

a 34 3808 1 átadod a 34. tárgyat a 3808. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Tűz részére. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

a 313 3808 9 átadod a 313. tárgyat a 3808. kalandozónak (9 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 9 gyógykenőcsöt Tűz részére. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

aa 124 112 131 átadod a 124. tárgyat a 112. tárgyat a 131. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 rókafarkat Tűz részére. Ok, sikeresen átadtál 92 madártollat Tűz részére. Ok, sikeresen átadtál 50 ubuk tüskét Tűz részére. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

aa 222 249 169 átadod a 222. tárgyat a 249. tárgyat a 169. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 láncinget Tűz részére. Ok, sikeresen átadtál 8 bumerángot Tűz részére. Ok, sikeresen átadtál 10 uzbány csőrt Tűz részére. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

aa 3 396 135 átadod a 3. tárgyat a 396. tárgyat a 135. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 11 vizestömlőt Tűz részére. Ok, sikeresen átadtál 78 álomport Tűz részére. Ok, sikeresen átadtál 41 gyöngymangót Tűz részére. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

aa 69 691 328 átadod a 69. tárgyat a 691. tárgyat a 328. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 34 szárnyas hernyót Tűz részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku nadrágot Tűz részére. Ok, sikeresen átadtál 1 Thargodan esszenciát Tűz részére. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

aa 182 13 351 átadod a 182. tárgyat a 13. tárgyat a 351. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyű lándzsát Tűz részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kőkalapácsot Tűz részére. Ok, sikeresen átadtál 6 tolmokov-koktélt Tűz részére. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éhínség. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 98.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! [30 pontot használtál fel, van még 68.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 53.]

v 15 301 3 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

h 233 35 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [35 pontot használtál fel, van még 18.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 18.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 22, 25.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 240 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY)
Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek.

ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY)
Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást.
Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density!
[Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.]

TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK
A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást!

KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY)
A teljesen szabálytalan, amőba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebből mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettővel nő az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)
A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz.

ÉHÍNSÉG (39. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a támadó varázslattal lesújtva, ellenfelednek csak hosszú távú kárt tudsz okozni. Ha sikerrel jársz (ez pedig isteni hitedtől függ), ellenfeled borzalmasan éhes lesz, mintha napok óta nem evett volna. Jól látható, hogy ennek milyen hatása lehet egy kalandozóval szemben, akinek minél több nyomorúságot akarsz okozni, de egy szörnnyel szemben nem sok hatása van: a lény legfeljebb még vérszomjasabban veti magát rád. Ezért a számítógép lehetőleg nem fogja ezt a varázslatot választani a listádból, ha szörnyekkel harcolsz. Elmondása 7 VP-be kerül, komponensként egy kaját kell elhasználnod.

DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.

KARAKTERLAP

Antilla, egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 99. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 183 cm
IQ: 27 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 28 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 259/139 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 15 (19) Varázspont: 317/65 Pénz: 143 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/9 Pszi pont: 120/32
Eddig összesen 672 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4422 TP-t kaptál. Jelenleg 307367 TP-d van. A következő szinthez még 32633 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, varkaudar behemót, ryuku ostromteknős. A 98. fordulódban 15044 arany került a bankszámládra. 15119 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/10 (+7%) ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 5/18
dobófegyverek: 20/12 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/55 2. nyomkövetés: 26/109 (+13%) 3. mászás: 5/38
4. csapdakészítés: 6/37 5. csapdaészlelés: 1/28 6. gyógyítás: 5/6
7. titkosírás: 2/23 (+23%) 8. felderítés: 4/22 9. szörnyidomítás: 5/11
10. teológia: 17/15 (+11%) 11. taumaturgia: 20/30 12. versengés: 3/96 (+27%)
13. zene: 2/23 (+41%) 14. szörnyismeret: 12/80 (+20%) 15. pszi: 17/51 (+19%)
16. zárnyitás: 1/13 17. vadászat: 2/67 (+11%) 18. bányászat: 6/108
19. főzés: 8/64 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 46 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
77 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
8 bumeráng (#249) 9 gyógykenőcs (#313) 43 gyöngymangó (#135)
42 kaja (#2) 1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 kőkalapács (#13)
1 láncing (#222) 92 madártoll (#112) 4 rókafarok (#124)
1 ryuku nadrág (#691) 34 szárnyas hernyó (#69) 1 teremtés zsákja (#818)
1 Thargodan esszencia (#328) 6 tolmokov-koktél (#351) 50 ubuk tüske (#131)
11 ugh méreg (#166) 10 uzbány csőr (#169) 1 vashegyű lándzsa (#182)
216 víz (#27) 11 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 3 borkonyó bibe (#312)
10 isteni könnycsepp (#260) 1 korinthai talizmán (#814)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(135,21) bibircsók-óriás (#120), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Tűz (3808. kalandozó)
(136,20) bávatag golombár (#165), oltár
(137,19) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.06.19 10:59 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 0 If. hozzáadása : 3 Oka: Betuvadaszat
2006.06.19 12:50 Változások a számládon! 200 zsetont átutaltak a(z) 3714. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek