98. forduló, 100. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 28. 9h:21'
EZ A 113. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD
114. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,79] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vérszomjas csüldő trófea, egy homokféreg trófea és egy halálmadár trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Aradnia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 20 álomport (100 arany kikiáltási áron), 1 dözmöng szivet (90 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 14 ubuk tüskét (49 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 mászókarom (eladási ár: 55 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 xirnox szív (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-4 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+41 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 201.]

hu 106 103 95 hulladék: 106 103 95
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

hu 225 hulladék: 225
Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

kf 291 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat
Felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 bakkura bőrt 4 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért.
Összefutsz egy copfos aranyhajú, csillogó szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Amulett. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 191.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Aranykezű Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db,
harci kalapács (#174) 40 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, ryuku szablya (#695) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db, csontkés (#11) 2 ap /db, csontszurony (#12) 2 ap /db,
elit csatavért (#295) 30 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, harci kalapács (#174) 20 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
tankány karom (#237) 10 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, vasalt bunkó (#181) 35 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 186.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db,
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db,
mocsári penke (#148) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db,
dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db,
furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db,
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db,
degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db,
darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
cetuszony (#1075) 20 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, moa rubin (#379) 30 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db,
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 181.]

ea 49 1 eladod a 49. tárgyat 1
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[99,79] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Egy nagy, vályogtéglákból felépített szögletes épület magasodik az út fölé. A nyitott ajtó fölött táblát látsz: "FEGYVERMESTER". Odabentről fegyvercsörgés hallatszik. (573. épület.)
Egy magas, éjfekete kőből épült torony magasodik egy kisebb domb tetején. A szűk, koponyát formázó kopogtatóval ellátott kapu mellett merev tekintetű gargoyle szobrok formáznak félelmetes és riasztó ajtókeretet. Ablakot csak nagyon magasan látsz, ott is csak néhány szűk rést. Közeledtedre a több mint tíz ember magasságban levő eresz alól denevérek röppennek fel. Elképzelésed szerint itt valamilyen nagyhatalmú mágus kell, hogy lakjon! (598. épület.)
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy purifikátor trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Hátasállata egy spagulár! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gaia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm férfival. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy rőtmanó berzerker trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dávid . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 171.]

be 598 bemész az 598. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
hhaar burka (#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért,
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért,
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért,
filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 166.]

vtn 285 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: időcsere. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 131.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[99,80] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy Mallon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 16 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a Mallon jobb karját. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mallon bal lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Mallon testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elhajolsz a Mallon ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nodonrod kitűző (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [99,81] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).

(Továbbmész...) [99,82] Még mindig a városban vagy.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. [30 pontot használtál fel, van még 101.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Ha utad során meglátsz egy kavadut, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig kavadu lebenyt találhatsz nála." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 98.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[98,83] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner kérődző etra trófeát, és kinyersz egy alkalmas erszényes elkarog trófeát. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Éhes vagy.

(Továbbmész...) [97,84] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány bal első lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy élőholt quwarg. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.
Találkozol egy fekete hajú, barna szemű, bajuszos troll férfival. Fekete a bőre. Fairlight hűséges követője. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy tankány karmot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy törpe kovács trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy kardszárnyú pocok trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Mordon. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [96,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Észreveszel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északra. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. [35 pontot használtál fel, van még 63.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 55.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Átkutatod a környéket. Kutatásodat végül siker koronázza. Több tárgyat látsz a földön: 4 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [40 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 12.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 240 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.

MALLON (960. ELLENFÉL)
Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna.

NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.)

ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat...

ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.

ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY)
Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight ministránsa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 99. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 216/100 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 107/22 Pénz: 241 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 12/2 EFejl: 37
Eddig összesen 345 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2708 TP-t kaptál. Jelenleg 67971 TP-d van. A következő szinthez még 7029 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, erszényes elkarog, nukleáris cickány. A 94. fordulódban 91 arany került a bankszámládra. 95 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8/40 vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 18/59 (+12%)
lőfegyverek: 17/28 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/19 (+10%) 2. nyomkövetés: 16/82 (+8%) 3. mászás: 4/35
4. csapdakészítés: 8/6 (+7%) 5. gyógyítás: 48/36 (+22%) 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 5/24 (+53%) 8. teológia: 3/0 (+6%) 9. taumaturgia: 7/4 (+32%)
10. szörnyismeret: 8/88 11. vadászat: 11/45 12. bányászat: 1/90

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 47.48 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
56 arany (#50) 2 bakkura bőr (#95) 3 fabontó (#106)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 magszim bél (#103) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
1 orgyilkos tőr (#225) 6 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 4 mákrózsa virág (#56) 1 nodonrod kitűző (#1533)
3 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237) 3 tüske (#22)
13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,85) Leah rúnaköve, tavacska, szent tölgyfa (#393), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,84) karmos tankány (#137), mély kút (#93), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt quwarg (#202), Mordon (2685. kalandozó)
(98,83) erszényes elkarog (#354), Tharr oltár
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Gaia (2583. kalandozó), Dávid (3300. kalandozó)
(99,80) Mallon (#960), helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588), orgyilkos (#131)
(99,82) csodák kútja (#1096)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Amulett (4419. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek