Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 16. 14h:36' EZ A 106. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD 107. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 10 2 | képesség-növelés 10 |
kt 11 | elkészíted a 11. tárgyat |
kf 11 2 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
t 301 | támadod a 301. szörnyet |
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a quwarg harcos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [51,-84] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 6 7 8 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a százfogú testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [49,-85] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
(Továbbmész...) [49,-86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 14 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csodabogár bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
jlk 2310 | jelszó kimondása 2310 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 7: 1. térkép 8. pont 8: 1. térkép 7. pont 14: 1. térkép 15. pont 15: 1. térkép 14. pont |
Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 0.]
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
e 30 | élelemszerzés |
gy 30 | gyógyítás |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 91. szörnyet |
QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY) Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas. |
TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást! |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 199/110 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 49/6 | Pénz: | 434 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/43 (+9%) | szúrófegyverek: | 11/93 (+5%) | vágófegyverek: | 6/84 (+18%) |
ütőfegyverek: | 15/4 (+6%) | lőfegyverek: | 7/91 | dobófegyverek: | 5/11 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); bumeráng (#249) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 5 időszaki: 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/79 | 2. nyomkövetés: | 15/46 (+4%) | 3. mászás: | 6/36 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 6/86 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/34 | 6. gyógyítás: | 35/27 (+88%) |
7. titkosírás: | 2/95 (+20%) | 8. felderítés: | 2/43 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 3/64 |
10. teológia: | 6/23 (+207%) | 11. zene: | 7/9 (+10%) | 12. szörnyismeret: | 5/92 |
13. zárnyitás: | 1/0 | 14. vadászat: | 12/89 | 15. bányászat: | 12/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), mocsári penkét (#148) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy grifftojást. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
Összsúly: 58.28 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | bumeráng (#249) | 5 | kaja (#2) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | csontkés (#11) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | rézsisak (#72) |