97. forduló, 99. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 16. 14h:36'
EZ A 106. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
107. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,-87] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 227.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

kno 10 2 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 227.]

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 223.]

kf 11 2 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a bronzpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]
[A parancs tárolásra került.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+54 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 188.]

t 301 támadod a 301. szörnyet
FT 301 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg szabotőr! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.


m 3 mozogsz délkeletre
[51,-86] Tovább barangolsz a fák között. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a quwarg harcos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+54 életerő.) Felfedeztél egy phua-kúpot. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 148.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Négy nővérem van otthon,
Egymást bámulják folyton.
[5 pontot használtál fel, van még 143.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[52,-85] Fák, mindenütt csak fák. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Találsz valamit: 1 kerek kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [51,-84] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A kút üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! (ld. enc.) Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 109.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[50,-84] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a százfogú testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézsisakot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+54 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [49,-85] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,-86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 14 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+52 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csodabogár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csodabogár bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [104 pontot használtál fel, van még 5.]

jlk 2310 jelszó kimondása 2310
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 77 tapasztalati pontot kaptál.

2 3 18 19
13 14
6 15
10
7 9 20
8
1
5 4 12 11 17 16
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
7: 1. térkép 8. pont
8: 1. térkép 7. pont
14: 1. térkép 15. pont
15: 1. térkép 14. pont

Ez a 23. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

e 30 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gy 30 gyógyítás
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 1 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a gyilkos sallank. 2 kaját nyel le a garokk. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következő körben tehát 238 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas.

TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK
A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást!

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 98. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 14 Merészség: 5/3 Magasság: 176 cm
IQ: 17 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 199/110 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 49/6 Pénz: 434 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/1
Eddig összesen 446 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 607 TP-t kaptál. Jelenleg 49276 TP-d van. A következő szinthez még 25724 TP szükséges. Trófeáid: homokféreg, szeppent rákfatty, vérszomjas csüldő. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 13 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/43 (+9%) szúrófegyverek: 11/93 (+5%) vágófegyverek: 6/84 (+18%)
ütőfegyverek: 15/4 (+6%) lőfegyverek: 7/91 dobófegyverek: 5/11

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); bumeráng (#249) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 5 időszaki: 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/79 2. nyomkövetés: 15/46 (+4%) 3. mászás: 6/36 (+6%)
4. csapdakészítés: 6/86 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/34 6. gyógyítás: 35/27 (+88%)
7. titkosírás: 2/95 (+20%) 8. felderítés: 2/43 (+6%) 9. szörnyidomítás: 3/64
10. teológia: 6/23 (+207%) 11. zene: 7/9 (+10%) 12. szörnyismeret: 5/92
13. zárnyitás: 1/0 14. vadászat: 12/89 15. bányászat: 12/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), mocsári penkét (#148) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy grifftojást.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

Összsúly: 58.28 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 bumeráng (#249) 5 kaja (#2)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 csontkés (#11)
2 gyöngymangó (#135) 1 rézsisak (#72)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(49,-86) quwarg harcos (#201), mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, csodabogár (#755)
(50,-87) quwarg szabotőr (#301)
(50,-84) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), százfogú (#53), süvítő rája (#113)
(51,-86) quwarg harcos (#201), phua-kúp (#372)
(51,-84) Tharr rúnaköve, mély kút (#93), 36. jellempróba, Tharr oltár, százfogú (#53), quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek