97. forduló, 99. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 12. 23h:38'
EZ A 1146. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
1147. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,-23] koordinátán.
Meglátogat A FÉNY hordozóinak hírnöke. Büszkén mutogatod neki legújabb szerzeményeidet, és nem érted, miért lesz ő ettől szomorú. "Talán egyszer majd megérted, mennyire nem mondanak e tárgyak rólad semmit..." hallod a hangját, s ahogy jött, úgy tűnik is tova...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+200 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

kf 111 176 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

kf 171 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat
Mostantól a rövid kardot fogod jobbkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

t 10 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 4 4 mozogsz délre, délre
[100,-22] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az ork sámán testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az ork sámán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,-21] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Rövid karddal végigvagdosod a quwarg királynő torát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 233.]

kf 123 kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a jobb kezedbe veszed a göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[100,-20] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy Thargodan tábort. Látsz egy nekrofunt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 1 csontkulcs úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) {KCC:} Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,-20] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se lennél! Sok puszi: Elfi " Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 213.]

be 573 4 bemész az 573. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

be 573 4 bemész az 573. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kf 225 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat
Elrakod a göcsörtös bunkót, majd a jobb kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[99,-21] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár hatalmas testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a sullár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-1 max. varázspont.] Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [99,-22] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmos tankány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a karmos tankány jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a karmos tankány jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a karmos tankány testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a karmos tankány jobb középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy amniosz-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,-23] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Látsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Találsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 183.]

kf 123 kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a jobb kezedbe veszed a göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 1 mozogsz északkeletre
[100,-24] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 173.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 50 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan.

[50 pontot használtál fel, van még 123.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 120.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+5 kaja.) Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

[30 pontot használtál fel, van még 90.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Elejtettél egy jól megtermett rozmárkányát! Húsos, zsíros, jó vacsora lesz belőle. (+5 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 60.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hatalmas strucctojásokat találtál. A mama átrázása nem gond egy ilyen tapasztalt kajagyűjtőnek, mint Te vagy. (+5 kaja.) Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-19 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-13 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 98. fordulód.

Erő: 26 (33) Szint: 18 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 238/194 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 (1) Varázspont: 87/87 Pénz: 1493 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 6/6
Eddig összesen 918 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 815 TP-t kaptál. Jelenleg 316 144 TP-d van. A következő szinthez még 23 856 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, tüskés harci gromak, proteinsólyom.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21 szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 5 lőfegyverek: 14 (+1) dobófegyverek: 7

Óvatosság (labirintusokban): 0
100,74 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 22 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 34
7. felderítés: 5 8. teológia: 4 9. harcművészetek: 20
10. zene: 3 11. szörnyismeret: 3 12. pszi: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 14 (+1) 15. bányászat: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 396 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553) 10 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 2 rézgolyó (#343)
13 ubuk tüske (#131) 13 * vashegyű nyíl (#176) 2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 6 nyu-shuriken (#157) 14 tolmokov-koktél (#351)
6 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
4 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
2 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
12 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 48]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 56 csepp ugh méreg (#166), fér még: 28]
1 zöld üveg (#82) [benne 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 8]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
5 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 28 gernim balzsam (#1894)
1 + hebrencs csapda (#147) 36 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 lant (#238)
3 manakristály (#500) 4 megsemmisítő (#1540) 8 ork csodaszer (#1228)
17 ősi rúna (#2520) 2 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75)
3 rum (#1419) 3 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 szopókő (#259)
3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480)
2 tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 aurach fog (#657) 5 dorony tüdő (#212) 1 eknozol (#540)
1 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326) 3 galachmit (#310)
1 gromak bőr (#268) 9 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 1 holdbőr (#1236) 10 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 3 kreiton esszencia (#892) 63 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 móri gyümölcs (#116)
3 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85) 22 pirkit (#153)
1 rinóbőr (#651) 6 rókafarok (#124) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
27 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29) 3 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szvó-ektoplazma (#151) 14 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 8 vasérc (#152)
4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 70.77 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontkulcs (#74) 1 manakristály (#500) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 22 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 sullár hólyag (#168) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101
-25
-24
-23
-22
-21
-20
-19
(99,-23) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155)
(99,-22) karmos tankány (#137), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Raia oltár, 34. jellempróba
(99,-21) sullár (#101), szopógödör (#177), 45. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(99,-20) orgyilkos (#131)
(100,-24) Fairlight oltár, kaffogó hebrencs (#88), ork sámán (#345)
(100,-23) vadász tatuk (#10)
(100,-22) ork sámán (#345), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, 24. jellempróba
(100,-21) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 39. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(100,-20) Dornodon oltár, Thargodan tábor (#588), nekrofun (#173), 255. jellempróba, 44. jellempróba, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), epokitféreg (#147)

Üzenet küldése a karakternek