Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. szept. 20. 17h:31' EZ A 372. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD 373. játékheted kezdete: szept. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 305 305 1133 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1133. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 227 0 0 | elmormolod a 227. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1100 1269 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
tv 43 | támadó/véd. varázslat a 43. varázslatot |
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
t 351 | támadod a 351. szörnyet |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálmadár testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 181 74 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
46 | 47 | 48 | |
101 | |
|
|
102 | |
|
|
103 | |
|
|
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba. (ld. enc.)
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
t 351 | támadod a 351. szörnyet |
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1589 655 656 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 659 660 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 713 1222 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1161 1159 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 634 1120 | használod az 1589. tárgyat |
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [46,103] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy mérges pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a mérges pók testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges pók testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a mérges pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
t 351 | támadod a 351. szörnyet |
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a halálmadár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 1721 | jelszó kimondása 1721 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
ep 146 200 | építed a 146. tárgyat 133 pontért |
szk 74 | keresed a 74. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY) Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni). |
BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY) A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken. |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY) Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
Erő: | 21 (33) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 32 (56) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/156 év |
Egészség: | 24 (33) | Életpont: | 550/540 | Jellem: | jó (98) | Tul. pont: | 33 |
Szerencse: | 32 (50) | Varázspont: | 889/758 | Pénz: | 191148 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 67/41 | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 20 | vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 28 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (230%) << mithril kard (#575) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tünde nyíl (#554) (15 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -22.); ében nyílvessző (#848) (23 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
47,102 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. mászás: | 15 |
4. csapdakészítés: | 24 | 5. csapdaészlelés: | 15 | 6. gyógyítás: | 3 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 7 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 23 | 11. taumaturgia: | 48 (+1) | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. versengés: | 1 | 14. zene: | 6 | 15. szörnyismeret: | 9 (+1) |
16. zárnyitás: | 13 | 17. vadászat: | 4 | 18. bányászat: | 10 |
19. testépítés: | 6 | 20. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90 | |||
6. regeneráció: 3 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 90 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), bunthar bőrt (#733) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | villámmágia (#227) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | a lélek védelme (#57) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), mágiatörés (#35), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | tűzfőnix (#215) | |
villámcsapás (#50) | >> | kronokukac (#285) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 25, 27, 30, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 60. Szerzett pont: 6870. Beállított erő: 0 Összpont: 6870 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 305 305 1133, v 224, v 26, v 78, v 16, v 227, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
kaszt.kiteljesedés (166) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
114 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | rókafarok (#124) | 9 | sáfránypor (#211) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | gyenge méreg (#26) | 3 | madártoll (#112) | 1 | tátika bibe (#1905) | |||
5 | tinta (#101) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 53 | 30 | 118,93 | 2021.09.20 | 99 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 0 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 67 | 41 | 47,102 | 2021.09.20 | 1 | jó | Elenios |
45 | 46 | 47 | 48 | |
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|