Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 14. 15h:07' EZ A 105. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD 106. játékheted kezdete: márc. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
v 6 10 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
vi 5 3 | viselkedésed: 5 3 |
in 2156 23 | leírod a 2156. kalandozónak a 23. szörnyet |
kno 10 2 | képesség-növelés 10 |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
t 85 | támadod a 85. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-85] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg felderítő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő torát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő torát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-85] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-87] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy púdersziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a süvítő rája testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bolhakutya nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. Ököllel kegyetlenül megütöd a bolhakutya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [49,-86] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 1 szárnyas hernyó úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 8 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 5.]
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
e 30 | élelemszerzés |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 91. szörnyet |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY) Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY) A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY) A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort. |
Erő: | 23 (26) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 199/47 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 49/11 | Pénz: | 433 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 10/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/34 (+9%) | szúrófegyverek: | 11/88 (+4%) | vágófegyverek: | 6/66 (+36%) |
ütőfegyverek: | 14/98 (+6%) | lőfegyverek: | 7/91 (+6%) | dobófegyverek: | 5/11 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); bumeráng (#249) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 4 időszaki: 4 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/79 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 15/42 | 3. mászás: | 6/30 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 6/81 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/34 | 6. gyógyítás: | 34/39 (+22%) |
7. titkosírás: | 2/75 (+25%) | 8. felderítés: | 2/37 (+32%) | 9. szörnyidomítás: | 3/64 |
10. teológia: | 4/16 (+220%) | 11. zene: | 6/99 (+10%) | 12. szörnyismeret: | 5/92 (+30%) |
13. zárnyitás: | 1/0 | 14. vadászat: | 12/89 | 15. bányászat: | 12/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), mocsári penkét (#148) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | csupasz izom (#28) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy grifftojást. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
Összsúly: 58.84 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | mérgezett tüske (#23) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 3 | kaja (#2) | |||
6 | sallank karom (#128) | 13 | sünmedve tüske (#14) |