Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 12. 10h:06' EZ A 261. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD 262. játékheted kezdete: jan. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
t 114 | támadod a 114. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
flh 12 | felt. lőfegyver haszn. 12 |
flh 13 188 | felt. lőfegyver haszn. 13 a 188. tárggyal |
kt 334 | elkészíted a 334. tárgyat |
kt 335 | elkészíted a 335. tárgyat |
h 335 1 8 | használod a 335. tárgyat |
fl 7 50 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [85,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tetemember. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember jobb karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Rövid karddal megkarcolod a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mandibulakaszával végigvagdosod a tetemember testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [86,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku gárdista bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [88,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a topránypolip puha testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán bal lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az ork sámán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az ork sámán jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 sámán erszény (ld. enc.). 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [88,69] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nektoraf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,67] Továbbra is dombság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy spagulár jelenlétét jelzi. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Teljes a siker - a spagulár belepottyant a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 7 117 | elmormolod a 7. varázslatot |
ek 227 59 84 | t. energia kisütése: 227 59 84 |
[59,84] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
RINÓBŐR (651. TÁRGY) Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra. |
SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal. |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 14 (18) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 267/200 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 196/5 | Pénz: | 761 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 44/24 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 16/83 (+3%) | vágófegyverek: | 8/30 (+45%) |
ütőfegyverek: | 1/65 | lőfegyverek: | 7/61 | dobófegyverek: | 15/12 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -12.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/47 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 5/61 | 3. lopás: | 1/65 |
4. mászás: | 6/20 (-196%) | 5. csapdakészítés: | 9/85 (+22%) | 6. csapdaészlelés: | 2/17 |
7. gyógyítás: | 19/94 | 8. titkosírás: | 2/56 | 9. felderítés: | 5/89 |
10. szörnyidomítás: | 7/18 | 11. teológia: | 7/45 (+15%) | 12. taumaturgia: | 10/60 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 1/4 | 14. versengés: | 3/29 | 15. zene: | 1/8 (+8%) |
16. szörnyismeret: | 4/60 (+18%) | 17. pszi: | 8/74 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 5/51 | 20. bányászat: | 7/65 (+58%) | 21. főzés: | 5/12 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) |
ásol max. 24 TVP-ért |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 30 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), kőkorszaki szaki (#109) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 12. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | süvítő rája (#113) | |
energiatüskék (#29) | >> | acéldarázs (#140) | villámcsapás (#50) | >> | dűnekukac (#357) | |
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 10. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
Összsúly: 64.95 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 4 | kaktusztüske (#114) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 3 | rákfatty váladék (#333) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | kaja (#2) | 1 | olló (#335) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sámán erszény (#650) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | ugh méreg (#166) | 2 | uzbány csőr (#169) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) |