Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. máj. 16. 20h:59' EZ A 147. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD 148. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3941 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: v 6 3 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 4. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 5. KP: p 69 0 0 | használod a 69. pszi képességet |
kt 2452 | elkészíted a 2452. tárgyat |
ba 124 | nem támadod a 124. szörnyet |
jlk 1511 | jelszó kimondása 1511 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a massza nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a massza förtelmes hasát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A massza állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a domináns morf testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a domináns morf nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A domináns morf csapása csak a levegőt találja. A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a lomha morf egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lomha morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 734 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb karját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a bazaltelementál jobb karját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bazaltelementál testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval megcsapod a bazaltelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval megkarcolod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynő testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a burástya királynő testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a burástya királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor ízelt testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a dehidrátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő bordás mellkasát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a burástya királynő bal oldalát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a burástya királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod az epokitféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Ököllel párszor keményen megütöd az epokitféreg testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 685 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgoró ollóját. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 1 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod a vadász tatu fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 24 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló farkát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a domináns morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A domináns morf csapása csak a levegőt találja. A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,102] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kardszárnyú pocok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 999 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [96,103] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [96,105] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy.
be 497 | bemész a 497. épületbe |
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal vállát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a varkaudar varázsló bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 152 életpontot vesztettél. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megütöd a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 76 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges miksziszi húsgólem trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar varázsló trófeát. 2 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 613 30 7 | bemész a 613. épületbe |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 494 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 4. BP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 233 5 0 | használod a 233. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY) Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben. |
KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY) A kardszárnyú pocok nagytestű ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élőlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetően - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtőző óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni. |
ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at). Adhatsz meg harmadik paramétert is. Ha ez 1, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Ha 4, akkor csak olyan szörnyekkel csatázol, amik elég erősek a szintedhez képest, nem állsz ki gyengébb szörnyekkel. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként. |
VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY) A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál. |
VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY) A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják. |
Erő: | 21 (28) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 23 | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 318/209 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (27) | Varázspont: | 251/3 | Pénz: | 4122 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 12/5 | Pszi pont: | 27/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *20/100 (+20%) | szúrófegyverek: | 11/0 | vágófegyverek: | 13/0 (+20%) |
lőfegyverek: | 6/28 | dobófegyverek: | 18/84 (+33%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,108 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 132 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 032 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/29 (+15%) | 2. nyomkövetés: | 6/51 | 3. mászás: | 8/99 |
4. csapdakészítés: | 8/14 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/85 | 6. gyógyítás: | 19/22 |
7. titkosírás: | 2/8 (+11%) | 8. felderítés: | 3/13 | 9. szörnyidomítás: | 5/35 |
10. teológia: | 11/29 (+18%) | 11. taumaturgia: | 18/66 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 4/86 |
13. versengés: | 9/26 | 14. harcművészetek: | 17/19 | 15. zene: | 4/16 (+5%) |
16. szörnyismeret: | 7/82 | 17. pszi: | 5/45 (+8%) | 18. zárnyitás: | 2/16 |
19. vadászat: | 6/32 | 20. bányászat: | 7/73 | 21. testépítés: | 5/51 (+11%) |
22. főzés: | 4/50 (+20%) | 23. csapatmunka: | 3/45 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 10% életerő alatt 10 TVP-ért |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
éltető morf (#7625), brutális morf (#7620), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | óriáserő (#53) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
csillagapród (#7215) (málhás: +51 kg teher) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kobudera lak (533): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 17, 18, 22, 50, 51, 52, 53, 54, 134, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 17, 47. |
Kész: 1, 5, 9, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 129, az összesen kapott pontszám: 13000. (összesen ölhető: 792 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 41. Szerzett pont: 4500. Beállított erő: 0 Összpont: 4500 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 201 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) | 1 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | lila morfplazma (#2448) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vörös morfplazma (#2443) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
100 | arany (#50) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytű (#272) | |||
3 | csontpálca (#329) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | manaszilánk (#2686) | 1 | moa antigrav (#2204) | |||
1 | morf esszencia (#2452) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | pszi kő (#248) | |||
5 | quwarg tojás (#360) | 3 | ragasztó (#83) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 4 | víz (#27) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
94 | 95 | 96 | 97 | |
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|