95. forduló, 97. forduló, Galira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 19. 13h:52'
EZ A 372. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
373. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5845
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

GALIRA KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO. 1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,102] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 grifftoll kesztyűt, 1 trófea nyakláncot.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+189 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tintacsiga nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

hh 305 305 1133 használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1133. tárgyat
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 289.]
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 289.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy káoszrelikvia képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 268.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 268.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 5 VP-t.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258. Kapsz 5 VP-t.]

v 16 0 0 elmormolod a 16. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 5 VP-t.]

v 227 0 0 elmormolod a 227. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248. Kapsz 5 VP-t.]

h 1271 1905 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy tátika bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 5 VP-t.]

hh 1100 1269 1253 használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 1 VP-t.]
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 4 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +55 max. életerő, +55 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 6 VP-t.]

v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 232.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 247.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 5. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 257.]

ftv 50 285 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 285. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

fno 6 1 fejl. pont elköltés 6 1
Elköltesz 100 fejlesztés pontot a regeneráció képesség növelésére. (szörnyek 4 ép-vel kevesebbet sebeznek ezentúl.) [0 pontot használtál fel, van még 257.]

ftv 47 164 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 164. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

ftv 33 191 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 191. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

kb 124 10 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

hu 7 19 1107 hulladék: 7 19 1107
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőhegyű lándzsát. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kerek követ. El is dobod a birtokodban levő 24 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar látógömböt. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 11 arany! (+4 szerencse.) 545 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 255. Kapsz 2 VP-t.]

bb 1557 331 269 beraksz a bankba az 1557. tárgyat (331 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 ekharion dárdát. Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 6 purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

at 1152 29 TU-t adsz át az 1152. kalandozónak 29
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 29 TU árán átcsúsztatsz 29 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

v 181 74 58 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

46 47 48
101
102
103
(47,102) tintacsigák (#74)

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 10 VP-t.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 240. Kapsz 5 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[74,59] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [7 pontot használtál fel, van még 233. Kapsz 7 VP-t.]

be 698 2 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a szúrófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 szúrófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 100 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 183. Kapsz 50 VP-t.]

a 1574 1152 1 átadod az 1574. tárgyat az 1152. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 jégcsákányt Whai Ling részére. [5 pontot használtál fel, van még 178. Kapsz 5 VP-t.]

m 3 6 6 mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[47,102] Még mindig füves síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a tintacsiga testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [45,102] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel.
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a púpos burástya bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[31 pontot használtál fel, van még 147. Kapsz 31 VP-t.]

m 5 3 2 mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre
[44,103] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Gatin városa innét északra fekszik. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " E síkságon zárták be Ghalla hős kalandozói Chara-din utolsó dimenziókapuját " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [45,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a piromenyét bal oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [46,104] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

[21 pontot használtál fel, van még 126. Kapsz 21 VP-t.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Lábam nincs, de járok folyton,
Nyelvem sincsen, de megmondom:
Mikor feküdj, mikor egyél,
A munkához mikor kezdjél.
[5 pontot használtál fel, van még 121. Kapsz 3 VP-t.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[47,103] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket gyűjtesz, borogatást készítesz, ellátod az elf sebeit. Kemény harcot folytatsz a fickó életéért, és végül úgy látszik, hogy nemhiába! Kemény fából faraghatták ez elfet, hogy ilyen sebeket túlélt. Fajának szokásos büszkeségével hálát rebeg, és azt mondja, most már egyedül is boldogul. Jó érzés, hogy sikerült valakinek megmenteni az életét. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy garokk. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk nyakát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a garokk testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [47,102] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. [39 pontot használtál fel, van még 82.]

ep 146 100 építed a 146. tárgyat 82 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön az oltár. 76 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [82 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 74 keresed a 74. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tintacsigát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 4. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 5. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 15.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 tátika bibét. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-55 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 5, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÁOSZRELIKVIA (2644. TÁRGY)
Amikor a kis káoszrelikviákkal kísérletezel, rájössz, ha elég ideig, úgy 12 TVP-nyi időig egymás közelébe tartasz kettőt, azok összeolvadnak egy kétfejű, 8 lábú békaszerű szoborrá. Na, ennek meg mi haszna lehet!

KARAKTERLAP

Galira, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios elsőáldozója vagy. Az Akryoni varázslórend (#9179) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 96. fordulód.

Erő: 21 (33) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 142 cm
IQ: 32 (56) Támadás: 50 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 146/156 év
Egészség: 24 (33) Életpont: 550/550 Jellem: jó (97) Tul. pont: 33
Szerencse: 32 (50) Varázspont: 883/883 Pénz: 191262 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 67/32 EFejl: 1
Eddig összesen 1874 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 911 TP-t kaptál. Jelenleg 1 752 252 TP-d van. A következő szinthez még 247 748 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, Ek'Hor. A 76. fordulódban 33076 arany került a bankszámládra. 34796 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20 (+1) vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (230%) << mithril kard (#575) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tünde nyíl (#554) (15 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -22.); ében nyílvessző (#848) (23 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
47,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 15
4. csapdakészítés: 24 5. csapdaészlelés: 15 6. gyógyítás: 3
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 23 11. taumaturgia: 47 12. szerencsejáték: 3
13. versengés: 1 14. zene: 6 15. szörnyismeret: 8
16. zárnyitás: 13 17. vadászat: 4 18. bányászat: 10
19. testépítés: 6 20. főzés: 9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90
6. regeneráció: 3 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 90 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), bunthar bőrt (#733) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) csábmosoly (#16) villámmágia (#227) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) a lélek védelme (#57) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
gyóntatás (#56), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> halálos morf (#7618)
villámcsapás (#50) >> harcias morf (#7619) villámcsapás (#50) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> lomha morf (#7621) villámcsapás (#50) >> védelmező morf (#7622)
villámcsapás (#50) >> mágiamorfáló (#7623) villámcsapás (#50) >> domináns morf (#7624)
villámcsapás (#50) >> éltető morf (#7625) villámcsapás (#50) >> változatos morf (#7626)
villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tűzfőnix (#215)
villámcsapás (#50) >> kronokukac (#285) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 25, 27, 30, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 60. Szerzett pont: 6870. Beállított erő: 0 Összpont: 6870

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: hh 305 305 1133, v 224, v 26, v 78, v 16, v 227, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
206 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 4 ekharion dárda (#1557)
1 ezüstdarab (#326) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 jégcsákány (#1574)
24 kerek kő (#19) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) 6 purifikátor háj (#269) 9 sáfránypor (#211)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153)
9 rókafarok (#124) 1 sullár hólyag (#168) 1 tátika bibe (#1905)
10 tinta (#101)

AKRYONI VARÁZSLÓREND (9179. Kt)

jelentés a csoportvezető (Galira) részére

Jelentés kelte: 2021. szept. 19.
Az új KT képesség kifejlesztéséhez még 23 TU szükséges.
Események 2021. szept. 18. óta:
Semmi említésre méltó.

TAGOK LISTÁJA


Az EF oszlop alatt az látható, hogy 2021/9/17 után ki mennyi TU-t rakott a fejlesztés alatt álló képességbe.

# tag neve MXTU TU X,Y FKÉR utolsó lépés EF jellem vallás
1. 1152 Whai Ling 47 41 131,91 2021.09.19 76 seml. Sheran
2. 1422 Szajly 0 0 99,82 2021.09.09 0 seml. Fairlight
3. 1486 Yllaro 0 0 99,82 2021.09.11 0 Raia
4. 2570 Szajlaa 15 0 98,100 2021.09.15 0 seml. Sheran
5. 4976 Yorakh 0 0 99,82 2021.09.10 0 seml. Tharr
6. 5675 Szajlee 0 0 99,82 2021.09.10 0 Raia
7. 5845 Galira 67 32 47,102 2021.09.19 1 Elenios

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48
101
102
103
104
105
(44,103) evaporőr (#69), gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve
(45,102) mínosz-kúp (#178), púpos burástya (#92)
(45,104) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, piromenyét (#99)
(46,102) tintacsiga (#74), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38)
(46,104) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393)
(47,102) tintacsigák (#74)
(47,103) Dornodon oltár, 5. jellempróba, garokkok (#73), sullár (#101)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2021.09.19 12:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek