95. forduló, 97. forduló, Pszi Ponty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 27. 15h:11'
EZ A 249. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
250. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX

PSZI PONTY KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,32] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy ryuku futárbérenc trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Scarlet. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 25 mákrózsa virágot (10 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 párducbőrt (500 arany). Átveszed a sikeresen eladott 25 mákrózsa virág (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
A 6. napon összeakadsz Majtikával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy tüskés harci gromak trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vannak a holmid mellett! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Ahogy tovább nézelődsz, a földön észreveszel egy elhullajtott tüsi arany hajszálat és egy szőrszálat egy bajuszból. Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+81 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+147 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+55 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 665. hetének nyerőszámai: 30, 20, 7. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tesh alligátor nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 232.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 217.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 212.]

* 4. KP: energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 185 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 182.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 182.]

amt 4420 1 MXTU-t adsz át a 4420. kalandozónak 1
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 1 MXTU-t. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,32] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fekete amőba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete amőba gomolygó testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fekete amőba testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A fekete amőba elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.
Összeakadsz Majtikával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy tüskés harci gromak trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[10 pontot használtál fel, van még 172.]

in 5317 353 1206 leírod az 5317. kalandozónak a 353. szörnyet az 1206. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy tesh alligátor. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[100,33] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Észreveszel egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a mókuszúza-aprólékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Kocsusz hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északra. Utad során felfedezed egy kopasz, barna szemű, körszakállas troll férfi táborát. A bőre kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója. Egy ezüst papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy jégzabáló trófea, egy animált hókutya trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy bazaltelementál. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [101,34] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérfürdető magszim került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Páncélod 2 életpontot sebez ellenfeleden. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.
Összefutsz egy fekete, göndör hajú, kék szemű árnymanó nővel. Bőre színe zöld. Egy fekete bőrcsizmát, egy örökkéval. rubinját, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy vízionár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
[20 pontot használtál fel, van még 152.]

m 21 10 mozogsz
Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 8 között kell lennie.

in 2572 353 1206 leírod a 2572. kalandozónak a 353. szörnyet az 1206. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy tesh alligátor. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

a 708 2572 1 átadod a 708. tárgyat a 2572. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ritualista amulettet Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

a 396 2572 10 átadod a 396. tárgyat a 2572. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 álomport Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

aa 153 304 2 átadod a 153. tárgyat a 304. tárgyat a 2. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 pirkitet Sziriusz részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kőszemet Sziriusz részére. Sajnos nincs nálad kaja. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

m 2 mozogsz keletre
[102,34] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 142.]

kt 116 3 elkészíted a 116. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 móri gyümölcsöt. [12 pontot használtál fel, van még 130.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[103,33] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy liumbe. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a liumbe kunkorgó nyelvét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápol, de mindhiába. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. A liumbe szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [104,32] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy malmot. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Páncélod 4 életpontot sebez ellenfeleden. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a smaragdgólem nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 39 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 16 életpontot. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1015 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy vadász quwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 100.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. Belülről sokkal tágasabb, mint azt gondoltad volna. A malom távolabbik végéből előbukkan a molnár, és hozzád siet. Mosolygós arckifejezéséből ítélve jó emberismerő, már tudja, hogy te nem fogsz ártani neki. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 fémrudat, 5 botot, 1 bunkósbotot, 4 szögletes követ, 3 smirglilevelet, 1 csontkulcsot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 95.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[103,31] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardfogú fülemüle közeledik. Itt csata lesz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [102,31] Tovább barangolsz a fák között.


(Továbbmész...) [101,31] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos burástya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 59.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[100,32] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.

[12 pontot használtál fel, van még 47.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
EF 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

bpb bef. parancs berakása:

ef 3 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 182 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 17.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 17.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 12, 20.
Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIUMBE (349. SZÖRNY)
A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene.

MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja.
Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.

KARAKTERLAP

Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 96. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 129 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 275/105 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (33) Varázspont: 347/226 Pénz: 2655 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 120/55 EFejl: 25
Eddig összesen 354 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1889 TP-t kaptál. Jelenleg 106411 TP-d van. A következő szinthez még 13589 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, dehidrátor, quwarg harcos. A 88. fordulódban 2878 arany került a bankszámládra. 3108 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 19 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7 (+1) dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 13 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 24 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 6
10. teológia: 5 11. taumaturgia: 23 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 5 14. szörnyismeret: 12 15. pszi: 14
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 80.31 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 álompor (#396) 6 kaktusztüske (#114) 1 kőszem (#304)
6 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153) 1 ritualista amulett (#708)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 5 bot (#4)
1 bunkósbot (#9) 1 csontkulcs (#74) 1 fémrúd (#104)
1 gyöngymangó (#135) 1 liumbe hajtás (#655) 3 móri gyümölcs (#116)
3 smirglilevél (#29) 4 szögletes kő (#17) 42 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,32) fekete amőba (#364), nekrofun (#173), Majtika (5317. kalandozó)
(100,32) nekrofun (#173)
(100,33) tetemember (#123), nekrofun (#173), tűzrakó hely (#1169), oltár, 49. jellempróba, művészi porolit (#720), egy troll férfi
(101,31) púpos burástya (#92)
(101,34) vérfürdető magszim (#148), phua-kúp (#372), 39. jellempróba, egy árnymanó nő
(102,34) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(103,31) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kardfogú fülemüle (#146)
(103,33) Dornodon rúnaköve, liumbe (#349)
(104,32) Fairlight rúnaköve, patak, malom (#1204), smaragdgólem (#417), vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek