Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 9. 10h:39' EZ A 261. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD 262. játékheted kezdete: jan. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
t 96 | támadod a 96. szörnyet |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ve 180 5 | megveszed a 180. tárgyat 5 |
ve 153 20 | megveszed a 153. tárgyat 20 |
ve 83 20 | megveszed a 83. tárgyat 20 |
ve 158 1 | megveszed a 158. tárgyat 1 |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 32 | varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
ftv 32 10 | felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a 10. szörnyet |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a dombi yeti testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a dombi yeti testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
ba 999 998 | nem támadod a nőket a férfiakat |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kt 1264 | elkészíted az 1264. tárgyat |
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
ek 7 4 2 | t. energia kisütése: 7 4 2 |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [82,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 10 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut bal hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a törpemammut fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Mandibulakaszával végigvagdosod a törpemammut fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [83,74] Még mindig füves síkságon vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
szk 19 | keresed a 19. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY) Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz. |
HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal. |
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 14 (18) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 266/172 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 196/12 | Pénz: | 831 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 44/24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 16/80 (+3%) | vágófegyverek: | 7/85 (+29%) |
ütőfegyverek: | 1/65 | lőfegyverek: | 7/61 | dobófegyverek: | 14/88 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/36 | 2. nyomkövetés: | 5/61 | 3. lopás: | 1/65 (+9%) |
4. mászás: | 8/16 (+209%) | 5. csapdakészítés: | 9/63 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/17 |
7. gyógyítás: | 19/94 | 8. titkosírás: | 2/56 | 9. felderítés: | 5/89 |
10. szörnyidomítás: | 7/18 | 11. teológia: | 7/30 (+14%) | 12. taumaturgia: | 10/54 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 1/4 | 14. versengés: | 3/29 (+18%) | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 4/42 | 17. pszi: | 8/65 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 5/51 (+34%) | 20. bányászat: | 7/7 (+29%) | 21. főzés: | 4/92 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) |
ásol max. 24 TVP-ért |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 30 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
vérszomjas csüldő (#114) (csak egyszer), szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), kőkorszaki szaki (#109) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 12. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | süvítő rája (#113) | |
energiatüskék (#29) | >> | acéldarázs (#140) | villámcsapás (#50) | >> | dűnekukac (#357) | |
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 10. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
Összsúly: 60.44 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
137 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | vasérc (#152) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 11 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 6 | ragasztó (#83) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vadászkés (#1264) | 1 | vas dobónyíl (#189) |