95. forduló, 97. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 15. 9h:47'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,-30] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy goldugar nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 233.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+5% tau] [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 218.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+36 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [40 pontot használtál fel, van még 178.]

v 7 98 1 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 175.]

v 7 104 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 172.]

v 7 104 1 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 169.]

v 7 104 1 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 166.]

v 7 104 1 elmormolod a 7. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

tim 135 titkosírás megfejtése 135 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Ez a különös tárgy annál vizesebb lesz, minél szárazabb volt előtte.
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a massza jobb hátsó lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a massza farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy csodálatos moa burát! (ld. enc.) No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [135 pontot használtál fel, van még 31.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[78,-29] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy goldugar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a goldugar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A goldugar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy óriás skorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal súrolod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [79,-28] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,-27] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy óriás skorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. [+2% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod az óriás skorpió jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az óriás skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Csodás nekrofun tövében álmodni... Lendrin Vellian /<<Az Illúzió Mesterei>> " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Arisztotelész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre.
Találkozol Morte d'Amorral. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy dombi yeti trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Pistikével. Egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy óriás skorpió trófea és egy drasmólyom trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[30 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA BURÁT (384. TÁRGY)
Igazándiból fogalmad sincs, mi az a burát: a jelenkor törpéi sosem bukkantak még erre a mélybarna, átlátszó, kristályszerű anyagra. Ez a Moa burát a többi Moa ékszerrel ellentétben megmunkálatlan, felülete tompa, nem csillogóra csiszolt. Csak azért valószínűsíthető, hogy Moa maradvány, mert leggyakrabban a phua-kúpokban lehet rábukkanni.

ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY)
Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel?

NEKROFUN (173. NÖVÉNY)
A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight ministránsa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 96. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 88/88 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 207/161 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 25 Varázspont: 201/18 Pénz: 2568 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 7/7 EFejl: 21
Eddig összesen 291 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 652 TP-t kaptál. Jelenleg 48318 TP-d van. A következő szinthez még 26682 TP szükséges. Trófeáid: Quirov, khór darázs, homokféreg. A 42. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 19 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: 18/67 (+14%)
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 15/27 dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/19 2. nyomkövetés: 11/30 (+16%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 7/6 5. csapdakészítés: 8/98 (+9%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 22/84 (+40%) 8. titkosírás: 2/80 (+60%) 9. felderítés: 6/64
10. szörnyidomítás: 7/34 11. teológia: 9/40 (+25%) 12. taumaturgia: 11/27 (+13%)
13. versengés: 3/95 14. szörnyismeret: 9/46 (+18%) 15. pszi: 1/24
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 4/93 18. bányászat: 5/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást.

Összsúly: 56.16 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 fémrúd (#104) 1 kaja (#2)
1 rákpajzs (#98) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 moa burát (#384)
6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(78,-30) massza (#217)
(78,-29) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), goldugarok (#65), óriás skorpió (#72)
(78,-27) óriás skorpió (#72), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Morte d'Amor (1397. kalandozó), Pistike (5492. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhet‹ meg.

Üzenet küldése a karakternek