Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 1. 12h:13' EZ A 122. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD 123. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1844 SZÁMLA : XXXX |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós nyakát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
tv 31 38 36 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 38. varázslatot a 36. varázslatot |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
t 360 | támadod a 360. szörnyet |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [128,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [130,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 7 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [131,4] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat.
ek 234 1571 1 | t. energia kisütése: 234 1571 1 |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja Suitora Zolna testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkozna, bumerángot ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 2 bumeráng. Alaposan megsorozza a testedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod Suitora Zolna jobb lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd Suitora Zolna fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Varkaudar szablyával Suitora Zolna végigvagdossa a fejedet. (3 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Suitora Zolna épp hogy eltalálja a testedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lángoszlop pörköli meg testedet (-7 életerő). Főhajtással köszönitek meg egymásnak a párviadalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
jlk 1672 | jelszó kimondása 1672 |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 10 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza rengő gezemicéjét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a massza rengő gezemicéjét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a massza testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A massza karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a massza végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a massza bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a massza jobb első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A massza karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a massza ollója a jobb karodat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 173, gyógyulás: 0, összesen: -173 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [133,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy gyilkos mókus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a partravetett medúza testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a partravetett medúza testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [134,3] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rezső a Cukrosbá előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [135,3] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Napsugár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku szablya (ld. enc.). 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vörös rakolits nyakát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a vörös rakolits egyik karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 15 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vörös rakolits egyik karját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
ek 234 3808 1 | t. energia kisütése: 234 3808 1 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted Tűz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 4 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a bal lábadat. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megérinted Tűz jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted Tűz nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Ököllel Tűz többször kegyetlenül megüti a jobb válladat. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (4 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. {Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}
szk 356 | keresed a 356. szörnyet |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 337 | használod a 337. tárgyat |
in 1571 75 195 | leírod az 1571. kalandozónak a 75. szörnyet a 195. tárgyat |
in 1571 77 334 | leírod az 1571. kalandozónak a 77. szörnyet a 334. tárgyat |
in 1571 78 274 | leírod az 1571. kalandozónak a 78. szörnyet a 274. tárgyat |
in 1571 81 259 | leírod az 1571. kalandozónak a 81. szörnyet a 259. tárgyat |
ek 234 181 | t. energia kisütése: 234 181 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 88 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Becsapódva, megdöfi a gnóm szolgáló jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Bőröd, majd húsod, csontjaid megkeményednek. Kővéváltál a lény pillantásától! Bekerüsz a szörny személyes lakosztályának szoborgyűjteményébe. Örökkévalóságnak tűnő várakozás következik. (-50 TVP.) Megérkeznek a KÖVGEO alkalmazottjai, és visszaváltoztatnak. Nem győzöl hálálkodni. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY) Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb. |
TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY) Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. |
RYUKU SZABLYA (695. TÁRGY) Ezek a rövid, görbe pengéjű szablyák hihetetlenül éles pengéjűek - állítólag a ryuku császári kovácsok hónapokon keresztül dolgoznak egy-egy darabon. Tény, hogy 4D6+4-es sebzésével elégedett lehet minden kardforgató. Használatához azonban legalább 12-es vágófegyver szakértelem kell, nehogy megvágd magad vele. |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 27 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 254/206 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (19) | Varázspont: | 299/22 | Pénz: | 432 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/3 | Pszi pont: | 113/2 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 22/93 (+29%) | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 5/6 |
dobófegyverek: | *19/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/33 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 26/23 (+37%) | 3. mászás: | 5/31 |
4. csapdakészítés: | 6/37 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 1/28 | 6. gyógyítás: | 5/6 |
7. titkosírás: | 2/0 (+1%) | 8. felderítés: | 3/102 | 9. szörnyidomítás: | 5/11 |
10. teológia: | 16/38 (+60%) | 11. taumaturgia: | 19/16 (+3%) | 12. versengés: | 3/69 |
13. zene: | 1/82 | 14. szörnyismeret: | 12/26 (+24%) | 15. pszi: | 16/94 (+34%) |
16. zárnyitás: | 1/13 | 17. vadászat: | 2/56 | 18. bányászat: | 6/108 |
19. főzés: | 8/42 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz az 1571. karakternek |
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 46 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 3 | spiritusz (#170) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | kék orchidea (#68) | 13 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | purifikátor háj (#269) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trófea nyaklánc (#196) |