95. forduló, 97. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. júl. 18. 12h:18'
EZ A 442. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
443. játékheted kezdete: júl. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,64] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+244 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+130 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+16 pszi pont.) A lottó 1084. hetének nyerőszámai: 30, 13, 23. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat az 1171. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 272.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 257.]

kf 1528 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

fog 88 219
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

h 2167 használod a 2167. tárgyat
Előveszed a mágikus térképet, majd egy varázslatolvasás varázslattal értelmezed azt. Ezután már nincs más dolgod, mint a megfelelő mágikus parancsszóval aktiváld azt. Úgy látszik, hogy a térkép nem téged teleportál el máshová, hanem egy bizonyos személyt hozzád. Amint aktiválod a térképet, megjelenik előtted az ellenséges sereg egyik vezére: Lord Kovács József. Nem sokat teketóriázol, rárontasz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Lord Kovács József testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a Lord Kovács József bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A Lord Kovács József megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megcsapod a Lord Kovács József testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Lord Kovács József testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 2691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Ezt a vezért eddig összesen ennnyiszer győzték le: 92. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. [20 pontot használtál fel, van még 237.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+8 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 217.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[92,63] A terep változik: ismét síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 32 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az arató csattanat testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Egy bérmágus áll veled szemben. {max. életpontja: 119-148.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bérmágus girhes testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a bérmágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bérmágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A bérmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy elit palotaőr.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elit palotaőr bal lábát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az elit palotaőr bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy remák szív. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tintacsiga testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tintacsiga testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Az első ellenfél egy öreg varázsló. {max. életpontja: 66-69.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az öreg varázsló testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az öreg varázsló fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az öreg varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcos.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos bal lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a harcos fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a harcos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megcsapod a harcos jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a harcos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A harcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

A következő kincseket találtad: 8 arany. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [90,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor! Eme nekrofun tövében alakult meg a Drow Közös Tudat! Tanthalas " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy elit palotaőr.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elit palotaőr jobb lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az elit palotaőr testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy trikornis.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 23 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trikornis bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 1299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A következő kincseket találtad: 3 vas dobónyíl. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 193.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[89,60] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy agglomerátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor jobb oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az agglomerátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az agglomerátor feléd harap, de sikertelenül. Az agglomerátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy öreg varázsló. {támadása: 14.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az öreg varázsló testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az öreg varázsló jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az öreg varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A következő ellenfél egy bérmágus. {támadása: 26.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 14 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bérmágus bal lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bérmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bérmágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 madártoll. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [88,59] Tovább barangolsz a fák között. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az Ősi Hajnal Lovagjai kesztyűt dobtak a sötét erők képébe. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy palotaőr. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a palotaőr testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy trikornis. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+15 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [87,58] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász varkaudar. {támadása: 15.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Királyi csapatok járőröznek errefelé. Az első ellenfél egy harcos. {max. életpontja: 212-231.}

Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos fejét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a harcos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A harcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy zsoldoskatona. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+15 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+15 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+17 életerő.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [84 pontot használtál fel, van még 109.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+21 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 89.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[86,57] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy palotaőr.

Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a palotaőr jobb lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A palotaőr vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy trikornis. {egyik sebzési módja: 3x 1d8+3.}

Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis fehér hátát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trikornis jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 1299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szvó-ektoplazma.

(Továbbmész...) [85,56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.) Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy harcos. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos jobb oldalát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a harcos jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a harcos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Második ellenfeled egy öreg varázsló.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+18 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [84,57] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Királyi csapatok járőröznek errefelé. Egy bérmágus áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+9.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy palotaőr.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a palotaőr testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 35.]

m 2 mozogsz keletre
[85,57] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Egy udvari mágus áll veled szemben.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az udvari mágus fejét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az udvari mágus jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az udvari mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Az udvari mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Második ellenfeled egy udvari mágus.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+16 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [23 pontot használtál fel, van még 12.]

szk 88 keresed a 88. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kaffogó hebrencset. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 7.]

* 3. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 5, 11.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 241 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LEVIATÁN HÓLYAG (2182. TÁRGY)
A nevével ellentétben nem a leviatánból származó hólyagról van szó. Ez csak a fantázia neve annak a gázzal megtöltött hólyagnak, amit a gnóm kutatóállomás tudósai készítenek. Ha a hátizsákodba rakod, az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Tíznél több hólyag használata már nagyon veszélyes, mivel a bennük levő, robbanékony gáz egy baleset esetén cafatokra szaggatna. Ezt nem kockáztatod meg, így max. 10 darabot hordasz magaddal belőle.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hittérítője vagy. Ez a 96. fordulód.

Erő: 25 (35) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (38) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 19 (26) Életpont: 372/123 Jellem: gonosz (79) Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (34) Varázspont: 560/0 Pénz: 1195 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 60/44
Eddig összesen 788 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 839 TP-t kaptál. Jelenleg 534 794 TP-d van. A következő szinthez még 65 206 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 79. fordulódban 1038 arany került a bankszámládra. 1214 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 10 ütőfegyverek: 24 dobófegyverek: 21

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5
85,57 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 160 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 19 (+1) 3. lopás: 5
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 12 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 13 (+2) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 11 11. taumaturgia: 21 (+1) 12. szerencsejáték: 2
13. versengés: 8 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2
16. pszi: 7 17. vadászat: 2 18. bányászat: 2
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), a trolloktól (5) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot]. (teljesítve)
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 266 (limit: 895), a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 36 555.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 mágikus térkép (#2167) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
69 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 inváziós trófea (#2166) 6 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 pirkit (#153) 1 remák szív (#264)
1 szvó-ektoplazma (#151) 4 tinta (#101) 2 trikornis szarv (#198)
4 ugh méreg (#166) 3 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(84,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, bérmágus (#263), palotaőr (#134)
(85,56) Raia oltár, 50. jellempróba, harcos (#47), öreg varázsló (#23)
(85,57) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, kaffogó hebrencsek (#88), udvari mágus (#142)
(86,57) Sheran oltár, palotaőr (#134), trikornis (#104)
(87,58) vadász varkaudar (#108), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), harcos (#47)
(88,59) mutáns pók (#117), palotaőr (#134), trikornis (#104)
(89,60) agglomerátor (#138), öreg varázsló (#23), bérmágus (#263)
(90,61) tetemember (#123), nekrofun (#173), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), elit palotaőr (#133), trikornis (#104)
(91,62) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, tintacsiga (#74), öreg varázsló (#23), harcos (#47)
(92,63) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, arató csattanat (#144), bérmágus (#263), elit palotaőr (#133)
(93,64) Lord Kovács József (#129)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.07.18 12:16 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 1.)
2014.07.18 12:16 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 2.)
2014.07.18 12:16 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Familiáris idézése)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A forduló végi karakterlapon kiíródnak a korlátozott számban használható tárgyak és varázslatok, a JLK-zott minoszkúpok és a max. életkor.
* - A csapda álcázása varázslat elmondásához többé nem szükséges felállított csapda. (Az encét is javítottuk.)
* - Az ongóliant tombolás varázslat ezentúl erősíti az ökölharcot is.
* - Mostantól Erdauinon (nyugaton) lehet olyan szörnyet idézni, ami magasabb szintű 17-nél, de nem magasabb szintű az idéző karakternél. Az ilyen szörny nem dob kincset, de a szörnykomponenst ki lehet nyerni belőle.
* - Erdauinon (nyugaton) a káoszportál varázslattal el lehet jutni kristálypalotába is.
* - A borkonyó cserje és a fekete lótusz Erdauinon (nyugaton) is ültethető növény lett.
* - Az oldás, emléktörlés és klónozás varázslat megtanulható az erdauini varázslótornyokban is.
* - Az elmélyült fohász, érckonverzió és manacsapolás varázslatokhoz csak abban az esetben tör a karakter varázskövet, manakristályt stb., ha a varázslat elmondása UTÁN nem lenne elég varázspontja a varázslat VP költségének levonásához.

Üzenet küldése a karakternek