952. forduló, 954. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 10. 9h:13'
EZ A 1036. JÁTÉKHETED, 953. FORDULÓD
1037. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [404,60] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+82 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+764 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: v 261 0 0 elmormolod a 261. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a Techiulan aurája varázslatot! Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 985.]

* 2. KP: ek 37 0 0 t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 985.]

* 3. KP: vv 78 164 443 elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 983.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 981.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 979.]

* 4. KP: vv 26 224 86 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 977.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 977.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 977.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 972.]

* 6. KP: vv 1 165 188 elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 970.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 968.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 966.]

* 7. KP: h 841 0 0 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 966.]

* 8. KP: h 1101 0 0 használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 966.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[403,60] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy lávatavat. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál jobb lábát. (7 támadással 285 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálelementál ébentestét. (7 támadással 808 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a halálelementál ébentestét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A halálelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 049 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 0, gyógyulás: 177, összesen: +177 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [402,60] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy rd'alv lélektipró volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Felfedeztél egy bíborcserjét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy áldozati oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [401,60] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősöreg góliát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősöreg góliát testét. (7 támadással 294 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősöreg góliát bokáját. (9 támadással 1073 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal végigvagdosod az ősöreg góliát testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Az ősöreg góliát megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az ősöreg góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 nehezéket. 14 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 124, gyógyulás: 28, összesen: -96 ÉP}

Felfedeztél egy áldozati oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [48 pontot használtál fel, van még 918.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[400,59] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy talriai behemót. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (11 támadással 1284 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megvagdalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) A talriai behemót fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 219 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A talriai behemót állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a talriai behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 kaját. 15 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1848, sebződés: 82, gyógyulás: 21, összesen: -61 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy bíborcserjét. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy viharóriás barlangot. Elrakod a távcsövet. [16 pontot használtál fel, van még 902.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 902.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 902.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 902.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 902.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[399,59] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy lidérckirály. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály köpenyét. (7 támadással 318 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály jobb lábát. (5 támadással 838 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a lidérckirály karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 889, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy viharóriás barlangot. Nyugatra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy gh'raiton ölész. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [398,59] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ében sziklatornyot. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy viharóriás barlangot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy vg'axtol torzító. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [397,59] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy Banyapók. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 406 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 74 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Banyapók szőrös potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók testét. (2 támadással 290 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágójával a Banyapók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 92, gyógyulás: 8, összesen: -84 ÉP}

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 854.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 854.]

v 198 44 52 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 854.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 854.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 854.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 854.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 854.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 854.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[396,58] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat.


(Továbbmész...) [395,58] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A távolból robbanások hangját hallod.

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!

(Továbbmész...) [394,58] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához.

[48 pontot használtál fel, van még 806.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [60 pontot használtál fel, van még 746.]

m 8 mozogsz északra
[394,57] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek.

[16 pontot használtál fel, van még 730.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 725.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 725.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 715.]

* 4. BP: v 172 0 0 elmormolod a 172. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 710.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 670.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 630.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 590.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 550.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 510.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 470.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 430.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 390.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 350.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 507 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 310.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 465 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 423 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 392 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 28, 21.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, de az ott talált Tudás már nem képes tovább tágítani létezésed korlátait. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába az ekharion bébi. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 8 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia elöljárója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 953. fordulód.

Erő: 121 (140) Szint: 52 Merészség: 5/10 Magasság: 149 cm
IQ: 112 (119) Támadás: 92 (97) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 107 (118) Védekezés: 136 (146) Menekülés: 50 % Életkor: 52/63 év
Egészség: 106 (119) Életpont: 1739/1741 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 106 (124) Varázspont: 4160/3708 Pénz: 54256 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 77/24 Pszi pont: 447/1654 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 103
Eddig összesen 8612 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50 965 TP-t kaptál. Jelenleg 40 446 958 TP-d van. A következő szinthez még 553 042 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, Techiulan, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 169365 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/20 ökölvívás: 54/60 (+1%) szúrófegyverek: *25/100
vágófegyverek: 31/97 (+1%) ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 36/88 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
394,57 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 63, 57, 61, 62, 56

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/6 Max életkor 140 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 135/67 (+51%) 2. nyomkövetés: 140/16 (+5%) 3. mászás: 32/2
4. csapdakészítés: 75/51 (+9%) 5. csapdaészlelés: 25/64 6. gyógyítás: 94/85
7. titkosírás: 27/72 8. felderítés: 38/22 (+37%) 9. szörnyidomítás: 24/14
10. teológia: 187/6 (+15%) 11. taumaturgia: 104/64 (+7%) 12. szerencsejáték: 10/11
13. versengés: 26/35 14. harcművészetek: 54/13 15. zene: 302/13
16. szörnyismeret: 63/48 17. pszi: 44/17 (+4%) 18. zárnyitás: 21/71
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 31/90 21. bányászat: 45/62 (+5%)
22. úszás: 34/55 23. főzés: 51/50 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), liumbe (#349), halálelementál (#279), Rém (#315), rőtmanó berzerker (#369), Thargodan berzerker (#377), láplidérc (#352), Sötétség Hercege (#296), Eruol (#378), Techiulan (#400) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), halálelementál (#279), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Asylux átka (#234, 30 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
sivatagi vihar (#244, 35 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) istenítélet (#284, 50 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kézrátétel (#381) Pörhemór köre (#205) (98,24,3) Techiulan aurája (#261)
láth. észlelése (#78) égető tekintet (#164) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59)
tárgyvédelem (#178) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyermekem, helyezz oltáromra kettőt szent tárgyamból, az angyalok kesztyűjéből!
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, jelezve, hogy nem esel a mágikus halhatatlanság ígéretének csapdájába!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 7)

HŐSTETTEID
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.
A II. toronyháborúban összesen 42 győzelmet arattál, ezzel 442 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 200, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 25 875.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 26, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 025.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 54 TU.
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 529 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 isteni könnycsepp (#260) 1 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
100 arany (#50) 83 kaja (#2) 4 nehezék (#258)
3 toxyl (#591)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405
56
57
58
59
60
61
(395,58) érclelőhely
(397,59) Banyapókok (#305), érclelőhely
(398,59) ében sziklatorony (#589), érclelőhely, vg'axtol torzító (#416)
(399,59) lidérckirályok (#316), gh'raiton ölész (#412)
(400,59) talriai behemót (#312), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)
(401,60) ősöreg góliát (#313), áldozati oltár (#586), érclelőhely
(402,60) rd'alv lélektipró (#413), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)
(403,60) halálelementálok (#279)

Üzenet küldése a karakternek