Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. szept. 18. 22h:07' EZ A 372. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD 373. játékheted kezdete: szept. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 305 305 1133 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1133. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 227 0 0 | elmormolod a 227. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1100 1269 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
bb 37 116 | beraksz a bankba a 37. tárgyat (116 darabot) |
kb 540 1758 248 | kiveszel a bankból az 540. tárgyat (1758 darabot) |
kt 554 2 | elkészíted az 554. tárgyat (2 darabot) |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac fejét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac fejét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kronokukac testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Mithril karddal megcsapod a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kronokukac farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre mágiatörés varázslatot lősz. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo törzsfő bal vállát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo törzsfő fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 30 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo törzsfő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
at 1152 32 | TU-t adsz át az 1152. kalandozónak 32 |
hh 1615 1894 1894 | használod az 1615. tárgyat az 1894. tárgyat az 1894. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
jlk 3056 | jelszó kimondása 3056 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: 1. térkép 13. pont 11: 1. térkép 15. pont 13: 1. térkép 10. pont 15: 1. térkép 11. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 224. Kapsz 5 VP-t.]
be 32 | bemész a 32. titkos labirintusba |
lm 2 7 9 | mozogsz 2 7 9 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Duer-ork bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a Tugt-ork bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki a Tugt-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a Tugt-ork testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. A Tugt-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 10 14 13 | mozogsz 10 14 13 |
lm 11 16 | mozogsz 11 16 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 181 74 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
56 | 57 | 58 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
kt 734 1 | elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot) |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Ek'Hor jobb lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ekharion dárdát. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 66 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ek'Hor testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az Ek'Hor fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az Ek'Hor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 ekharion dárda (ld. enc.). 4 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Whurphöl testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (27 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Whurphöl jeges testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Whurphöl bal oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A Whurphöl Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Mithril karddal végigvágod a Whurphöl jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Whurphöl nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Whurphöl mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Whurphöl száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 jégcsákány. 3 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre mágiatörés varázslatot lősz. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló girhes testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mestervarázsló jobb oldalát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a mestervarázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Könnyedén félreszökkensz a mestervarázsló csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A mestervarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 3 6 7 | mozogsz délkeletre, nyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a púpos burástya nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [56,107] A bozótost dombság váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített kőevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a kőevő kőtestét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A kőevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [55,106] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kavadu nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kavadu testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a kavadu jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kavadu csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk bal oldalát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [53,104] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy garokk. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a garokk testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [52,103] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy színes dözmöng. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a színes dözmöng testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A színes dözmöng csápol, de mindhiába. A színes dözmöng összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a pókvadász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [50,103] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [49,103] A terep továbbra is sűrű erdő. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Találsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [47,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tintacsiga. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 74 | keresed a 74. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
TÉPETT LOBOGÓ (1864. TÁRGY) Nem is hinnéd, hogy ez a csaták viharától tépett, vérfoltokkal tarkított zászló - hagyományosan sohasem mossák le róla a tesvérek vérét - milyen értéket, milyen fontos jelképet képvisel egy veterán Kompániás számára. A Szabad Kompánia kezdetétől velük van, diadalmasan lobogva látta győzelmeiket és porban-sárban vonszolták maguk után egy-egy vereséget követő visszavonuláskor. Lengett már büszke várak, sebesen sikló hajók felett, de ugyanígy volt már rongyos sátor oszlopán, vagy egy huzatos barlangnyílás előtt. Ha felnézel rá, felrémlik előtted a Szabad Kompánia múltja, az előtted élt testvérek képe. "Ezer test, egyetlen szív" - állítólag ez van ráhímezve, ám az ősi írásjeleket kevesen tudják ma megérteni. Része annak a (már-már misztikus) köteléknek, ami a bajtársakat fűzi össze. A testvérek az egymáshoz tartozásból merítik hatalmunkat és erejüket, miért ne tehetnéd ezt most meg Te is? Elég, ha csak kitűzöd a lobogót felszerelésedre és a lobogó varázsát azonnal érezni fogod, harci kedved azonnal megnő, támadásaid pontosabbak, csapásaid erősebbek lesznek! Vigyázz rá nagyon, egy hihetetlen kincset tartasz a kezedben! (Megjegyzés: A lobogót a Szabad Kompánia tagjai készíthetik el KT 1864 paranccsal egy bot és 10 tinta felhasználásával (szövet automatikusan van nálad) és egy aranytű segítségével 10 TVP-ért.) |
KRONOKUKAC (285. SZÖRNY) A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben. |
ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY) Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe. |
DUER-ORK (45. SZÖRNY) Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak. |
TUGT-ORK (46. SZÖRNY) A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak. |
EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY) Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 21 (33) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 32 (56) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/155 év |
Egészség: | 24 (33) | Életpont: | 550/361 | Jellem: | jó (92) | Tul. pont: | 32 |
Szerencse: | 32 (50) | Varázspont: | 883/883 | Pénz: | 191468 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 67/52 | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | * 19 | vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 28 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (230%) << mithril kard (#575) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tünde nyíl (#554) (15 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -22.); ében nyílvessző (#848) (23 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
47,102 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. mászás: | 15 |
4. csapdakészítés: | 24 | 5. csapdaészlelés: | 15 | 6. gyógyítás: | 3 |
7. titkosírás: | 2 (+1) | 8. felderítés: | 7 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 23 | 11. taumaturgia: | 47 | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. versengés: | 1 | 14. zene: | 6 | 15. szörnyismeret: | 8 |
16. zárnyitás: | 13 | 17. vadászat: | 4 | 18. bányászat: | 10 |
19. testépítés: | 6 | 20. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 190 | |||
6. regeneráció: 2 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 90 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), bunthar bőrt (#733) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | villámmágia (#227) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | a lélek védelme (#57) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | tűzfőnix (#215) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 25, 27, 30, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 60. Szerzett pont: 6870. Beállított erő: 0 Összpont: 6870 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 305 305 1133, v 224, v 26, v 78, v 16, v 227, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
kaszt.kiteljesedés (166) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
93 | arany (#50) | 2 | acéltű (#334) | 10 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 117 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | gernim balzsam (#1894) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kőszem (#304) | 2 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | púderkő (#119) | 7 | sáfránypor (#211) | 1 | tükör (#43) | |||
22 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bunthar zsák (#734) | |||
3 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
4 | ekharion dárda (#1557) | 3 | eknozol (#540) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyenge méreg (#26) | 1 | jégcsákány (#1574) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 2 | kis káoszrelivkia (#2643) | |||
8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | ómatéria (#2642) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 12 | pszi kő (#248) | |||
1 | rézdarab (#70) | 5 | sallank karom (#128) | 1 | tátika bibe (#1905) | |||
5 | tinta (#101) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | tünde nyíl (#554) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 6 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 47 | 32 | 140,61 | 2021.09.18 | 50 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 0 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 67 | 52 | 47,102 | 2021.09.18 | 1 | jó | Elenios |
46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | |
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|