Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. máj. 13. 23h:25' EZ A 146. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD 147. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3941 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: v 6 3 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 4. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 5. KP: p 69 0 0 | használod a 69. pszi képességet |
kt 2452 | elkészíted a 2452. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
kf 529 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat |
kf 1558 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat |
kf 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
bb 677 152 33 | beraksz a bankba a 677. tárgyat (152 darabot) |
sze 89 | elengeded a 89. szörnyet |
f 2686 | kísérletezel a 2686. tárggyal |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [92,90] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: ragyás burástya szagot érzel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Buta lény ez a ragyás burástya - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [93,91] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bandita közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a bandita testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő. Szereztél 11 aranyat. 791 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 772 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 31 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a harcias morf nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 844 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 1 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű bal szárnyát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 madártollat. 1 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a burástya királynő testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a burástya királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A burástya királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a dögkeselyű fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 1 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a burástya királynő fejét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a burástya királynő bordás mellkasát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a burástya királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a harcias morf bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A harcias morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 844 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a lomha morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lomha morf csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [95,92] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-10 életpont.) Méregtagadóval felnyitod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 2.]
m 2 | mozogsz keletre |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
kt 1253 | elkészíted az 1253. tárgyat |
kt 1253 | elkészíted az 1253. tárgyat |
be 555 | bemész az 555. épületbe |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
* 4. BP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 233 5 0 | használod a 233. tárgyat |
CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY) Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY) Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható. |
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY) Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod. |
BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY) Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert. |
KEG GOMBA (1615. TÁRGY) Mint tudjuk, Ghallán sokféle gomba megterem, de sajnos a legtöbbjük tökéletesen ehetetlen, rosszabb esetben súlyosan mérgező. Van persze néhány fajta, amit a trollok gyomra talán befogad valahogy, de ettől a gombaételek még nem váltak túl népszerűvé. Ez a gyermekököl méretű, kalappal, vaskos bocskorral, és a lilából-rózsaszínbe tartó, pompás öltözékkel büszkélkedő gomba talán az egyetlen ízletes húsú a testvérei közül. Milyen kár, hogy évszázadokkal ezelőtt eltűnt a félszigetről, és mára csak elrejtett, titkos helyeken lelhető fel. A keg-et nyersen kell fogyasztani (a H 1615 paranccsal, 5 TVP árán). Illata csípős, íze enyhén fanyar, és pont úgy ropog, mint a mingókörte. A hatása azonnal jelentkezik, amint az utolsó falatot is lenyeled. Bódultság kerít hatalmába, és fantasztikusan kiélesedik elméd, kiteljesedik tudatod (azonnal kapsz +50 TU-t - persze a maximális fölé nem mehet a tudatpontjaid száma)! Sajnos a keg gomba a szó klasszikus értelmében véve nem növény, ezért semmilyen ismert módon nem lehet szaporítani, ültetni, vagy termeszteni. Talán mondanom sem kell, hogy egy ilyen ritka kincset nem fogsz másnak átadni. A keg gomba használata nem automatikus. |
Erő: | 21 (28) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 316/210 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 (27) | Varázspont: | 246/14 | Pénz: | 4347 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 12/3 | Pszi pont: | 27/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/36 (+36%) | szúrófegyverek: | 11/0 | vágófegyverek: | 12/58 (+17%) |
lőfegyverek: | 6/28 | dobófegyverek: | 18/36 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,92 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 132 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 032 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/84 (+45%) | 2. nyomkövetés: | 6/51 | 3. mászás: | 8/93 |
4. csapdakészítés: | 8/3 (+25%) | 5. csapdaészlelés: | 1/85 | 6. gyógyítás: | 19/22 |
7. titkosírás: | 1/97 | 8. felderítés: | 3/7 | 9. szörnyidomítás: | 5/35 |
10. teológia: | 10/96 (+19%) | 11. taumaturgia: | 17/98 (+40%) | 12. szerencsejáték: | 4/86 |
13. versengés: | 9/26 (+27%) | 14. harcművészetek: | 15/30 | 15. zene: | 4/6 |
16. szörnyismeret: | 7/82 | 17. pszi: | 5/29 (+8%) | 18. zárnyitás: | 2/16 |
19. vadászat: | 6/32 | 20. bányászat: | 7/22 (+17%) | 21. testépítés: | 5/29 (+1%) |
22. főzés: | 4/30 | 23. csapatmunka: | 3/45 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 10% életerő alatt 10 TVP-ért |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
éltető morf (#7625), brutális morf (#7620), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | óriáserő (#53) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
csillagapród (#7215) (málhás: +51 kg teher) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kobudera lak (533): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 17, 18, 22, 50, 51, 52, 53, 54, 134, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 47. |
Kész: 1, 5, 9, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 117, az összesen kapott pontszám: 11720. (összesen ölhető: 774 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 30. Szerzett pont: 3210. Beállított erő: 0 Összpont: 3210 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 241 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
32 | arany (#50) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kék morfplazma (#2442) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | lila morfplazma (#2448) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | vasérc (#152) | |||
2 | víz (#27) | 1 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | áldott kő (#642) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | eknozol (#540) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | főnixtoll (#563) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 26 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | manaszilánk (#2686) | 1 | morf esszencia (#2452) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | ragasztó (#83) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | zöld üveg (#82) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|