Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 19. 9h:20' EZ A 120. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD 121. játékheted kezdete: máj. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1844 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
kf 247 | kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat |
t 360 | támadod a 360. szörnyet |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista bal oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [134,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a partravetett medúza testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a partravetett medúza testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a smaragdgólem jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a smaragdgólem bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 66 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}
(Továbbmész...) [132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Találsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tormikus egér volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [131,4] A homokos partot messze magad mögött hagyod, de növényzet nem tűnik fel. Egy sivatag széléhez értél! Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dehidrátor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dehidrátor testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a dehidrátor testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dehidrátor testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [129,3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Bea Melindre vigyorog kajánul. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
(Továbbmész...) [128,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy E.H.Boldog Bulldog orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [126,3] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
h 337 | használod a 337. tárgyat |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
dd 123 89 98 | eldobod a 123. tárgyat a 89. tárgyat a 98. tárgyat |
in 1571 177 239 | leírod az 1571. kalandozónak a 177. szörnyet a 239. tárgyat |
in 1571 180 326 | leírod az 1571. kalandozónak a 180. szörnyet a 326. tárgyat |
in 1571 181 304 | leírod az 1571. kalandozónak a 181. szörnyet a 304. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 33 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért |
ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY) A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba. |
RŐTMANÓ (55. SZÖRNY) Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver. |
TROLLFA (80. SZÖRNY) Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ. |
YETI PORONTY (638. SZÖRNY) Bár a yeti porontynak még alig áll pár év a háta mögött, máris magasabb a legmagasabb elfnél. Ha pedig alaposabban megvizsgáljuk, már fel is fedezhetjük viselkedésében a yetik alapvető tulajdonságait: bamba tekintet, lomha mozgású, de annál izmosabb végtagok, és parányi felfogóképesség a világ dolgaival kapcsolatban. Valószínűleg nem értekezésben fogod meggyőzni arról, hogy ne tekintsen le rád úgy, mint egy bosszantó kis mitugrászra, akit a legjobb lenne eltaposni. |
VESZETT ROZMÁR (639. SZÖRNY) Különös látványt nyújt ez az örök jég és fagy birodalmából érkezett állat, ahogy két hatalmasra nőtt szemfogával éppen léket próbál vágni a fehér porhóval bevont, tükörsima felületen. Ha pedig ez megvan, különösen ortopéd végtagjaival egyetlen lendülettel képes elrugaszkodni, és hatalmas csobbanással alámerülni a bizonyára dermesztően hideg vízben. Legalábbis ez történne, ha gombszerű szemeivel nem szúrná ki rögtön, ha figyelik. Ha pedig már be is azonosította a rejtélyes célpontot, miért ne próbálná meg az élelemként becserkészését ezekben a különlegesen ínséges időkben. |
TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY) Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire. |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
THARR KERESZTJE (287. TÁRGY) Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt. |
FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY) Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak. |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 27 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 253/129 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (19) | Varázspont: | 299/3 | Pénz: | 419 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 113/44 | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 22/64 (+30%) | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 5/0 |
dobófegyverek: | *19/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/22 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 25/86 (+44%) | 3. mászás: | 5/31 |
4. csapdakészítés: | 6/25 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 1/28 | 6. gyógyítás: | 5/6 |
7. titkosírás: | 1/99 | 8. felderítés: | 3/102 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 5/11 |
10. teológia: | 15/78 (+38%) | 11. taumaturgia: | 19/13 (+32%) | 12. versengés: | 3/69 (+27%) |
13. zene: | 1/82 | 14. szörnyismeret: | 11/102 | 15. pszi: | 16/60 (+23%) |
16. zárnyitás: | 1/13 | 17. vadászat: | 2/56 (+11%) | 18. bányászat: | 6/108 |
19. főzés: | 8/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz az 1571. karakternek |
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 46 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | rákpajzs (#98) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
56 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 128 | víz (#27) |