94. forduló, 96. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. júl. 2. 15h:01'
EZ A 439. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
440. játékheted kezdete: júl. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,68] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 23. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+109 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+65 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+26 pszi pont.) A lottó 1083. hetének nyerőszámai: 2, 27, 14. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat az 1171. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 291.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

fl 1 148 lopsz az 1. fajúaktól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

fl 5 148 lopsz az 5. fajúaktól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

hh 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +37 max. életerő, +37 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 280.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 270.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 1 mozogsz 1
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Nyitva van! Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [22. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [20. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.]
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Kilépsz a térkapun Erdauin szabad ege alá.
[50 pontot használtál fel, van még 220.]

v 96 99 79 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

100 101 102
67
68
69
(101,68) a 189. labirintus bejárata

[99,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 210.]

be 573 6 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 160.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,68] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Egy harcos áll veled szemben.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcos jobb karját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a harcos bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A harcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy őrült varázsló volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 152.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[100,68] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Poomr Ko. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Poomr Ko sima, kék bőrét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 42 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a Poomr Ko sima, kék bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a Poomr Ko ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A Poomr Ko még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar szimbólum (ld. enc.). 1912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Felfedeztél egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy udvari mágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 21 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az udvari mágus bal vállát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 76 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az udvari mágus jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az udvari mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Az udvari mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A következő ellenfél egy palotaőr.

Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a palotaőr fejét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 80 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A palotaőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 vízionár szem (ld. enc.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [99,68] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy piromenyét került az utadba. {támadása: 7.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy palotaőr.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a palotaőr jobb lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvágod a palotaőr nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő ellenfél egy trikornis. {támadása: 21.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis jobb oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvágod a trikornis fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trikornis fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A következő kincseket találtad: 5 vízionár szem. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,68] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 17.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra jobb első lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával megcsapod a kérődző etra fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatok járőröznek errefelé. Ellenfeled ezúttal egy trikornis. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvágod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A következő ellenfél egy udvari mágus. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+9.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az udvari mágus testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az udvari mágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az udvari mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Az udvari mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyenge méreg. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 128.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[97,68] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fabontó szójer. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a fabontó szójer testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a fabontó szójer testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A fabontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy bérmágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus bal karját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a bérmágus bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bérmágus jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bérmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy elit palotaőr. {támadása: 33.}

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elit palotaőr jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az elit palotaőr bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 tinta. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,67] Tovább barangolsz a fák között. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy udvari mágus. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az udvari mágus testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az udvari mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy bérmágus. {max. életpontja: 110-139.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bérmágus jobb oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bérmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bérmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 mutáns csont. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [95,66] Az erdőt síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Egy bérmágus áll veled szemben.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bérmágus bal karját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a bérmágus nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A bérmágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Második ellenfeled egy trikornis.

Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a trikornis jobb hátsó lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a trikornis bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis öklelő szarvai elől. A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Találsz nála egy mágikus térképet. A következő kincseket találtad: 2 vas dobónyíl. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 89.]

m 7 8 6 mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra
[94,65] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trappoló dinymák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a trappoló dinymák nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 488 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy palotaőr.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a palotaőr testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A palotaőr vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy bérmágus.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bérmágus jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bérmágus fejét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a bérmágus bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bérmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A bérmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 rézdarab. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [94,64] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy palotaőr.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a palotaőr testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy udvari mágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+16 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,64] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Találsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy öreg varázsló. {támadása: 14.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 22 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A következő ellenfél egy harcos.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcos testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos jobb vállát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a harcos jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+16 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+14 életerő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [71 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 13.]

* 3. BP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 10.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-37 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 10, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


POOMR KO (957. ELLENFÉL)
Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki.
Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük...

VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY)
Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened.

VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

FABONTÓ (106. TÁRGY)
A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted...

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hittérítője vagy. Ez a 95. fordulód.

Erő: 25 (35) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (38) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 19 (26) Életpont: 372/128 Jellem: gonosz (78) Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (34) Varázspont: 554/3 Pénz: 1126 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 60/44
Eddig összesen 767 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 609 TP-t kaptál. Jelenleg 513 955 TP-d van. A következő szinthez még 86 045 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 79. fordulódban 1038 arany került a bankszámládra. 1204 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 10 (+1) ütőfegyverek: 24 dobófegyverek: 21 (+1)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5
93,64 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 (+1) 2. nyomkövetés: 18 3. lopás: 5
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 12 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 11 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 11 11. taumaturgia: 20 12. szerencsejáték: 2
13. versengés: 8 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2
16. pszi: 7 17. vadászat: 2 18. bányászat: 2
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), a trolloktól (5) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 252 (limit: 815), a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 33 445.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
41 arany (#50) 4 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253)
4 kaja (#2) 8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 3 fabontó (#106)
1 fülemüle agyar (#267) 4 gyenge méreg (#26) 1 inváziós trófea (#2166)
1 mágikus térkép (#2167) 1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
3 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153) 6 rézdarab (#70)
7 tinta (#101) 3 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar szimbólum (#1528)
2 vas dobónyíl (#189) 9 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102
63
64
65
66
67
68
69
(93,64) nekrofun (#173), öreg varázsló (#23), harcos (#47)
(94,64) Leah oltár, palotaőr (#134), udvari mágus (#142)
(94,65) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, olvasztókemence (#86), trappoló dinymák (#118), palotaőr (#134), bérmágus (#263)
(95,66) Elenios oltár, 39. jellempróba, bérmágus (#263), trikornis (#104)
(96,67) kardfogú fülemüle (#146), udvari mágus (#142), bérmágus (#263)
(97,68) fabontó szójer (#71), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), bérmágus (#263), elit palotaőr (#133)
(98,68) kérődző etra (#368), Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, trikornis (#104), udvari mágus (#142)
(99,68) piromenyét (#99), palotaőr (#134), trikornis (#104)
(100,68) Poomr Ko (#957), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), udvari mágus (#142), palotaőr (#134)
(101,68) a 189. labirintus bejárata, Fairlight oltár, nekrofun (#173), vérfürdető magszim (#148), harcos (#47)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha a karakter védelme 0 alá csökken, az nem növeli tovább a kapott sebzést.
* - A fejlődéskő nem növeli a testépítést 690 felett.
* - A zsákmány kihívása (340.) KT-képességet két fordulónként egyszer lehet használni ugyanarra a karakterre.
* - A táborozás alatt kiíródik pontosan, hogy ki és mit lopott a karaktertől. Amelyik KT-nak megvan a Tolvajok felismerése 0 pontos képesség, az ingyen lecserélheti egy másik 0 pontosra.
* - Közkívánatra a rejtőzködés szakértelemből származó harci bónuszokat maximalizáltuk 400-es rejtőzködésnél.
* - A Kihívás tornyának 8. szintje és +1 makró parancs bekerült a megvehető bónuszok közé.
* - Növeltük a csapdakészítés fejlődését akkor, amikor a karakter szörnyet fog el.
* - Unkreálhatóak lettek a fürkész fegyverek, hogy vissza lehessen kapni a molekuláris zselét. Ha ilyen tárgyat unkreál valaki, akkor a varázslat költsége 10000 arany és 10000 VP lesz.
* - Maximalizáltuk az alakváltók pszipont-regeneráció bónuszát 100 PP-be, a mutánsokét 150 PP-be.
* - Érvénybe léptettük minden területen a Sötét Föld szörnygenerálását, azaz vadászat nélkül az első 6 lépésre biztosan jön szörny.
* - A lebernyeg köpeny lophatatlan lett.
* - Az Isteni átok III. varázslat maximumát javítottuk, 79 helyett most már a helyes 81 a maximum.
* - A VPS és VPF parancsoknál megadható 2. paraméter is. Ha van megadva 2. paraméter, akkor a spórolt/felszabadított VP az 1. és 2. paraméter szorzata lesz. Mindkét paraméter maximális értéke 32000.
* - A tájegységek nevei ezentúl felkerülnek a péntekenként feltöltésre kerülő térképre.
* - Szintlépéskor nem kap a karakter max. VP-t, ha még nincs neki saját max. VP-je, csak tárgyból eredő.

Üzenet küldése a karakternek