94. forduló, 96. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 18. 9h:33'
EZ A 111. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
112. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 360 arany, ebből a kezelési költség: 36 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+41 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 202.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 197.]

kf 295 kézbeveszed/felveszed a 295. tárgyat
Lecsatolod a bronzpáncélt, majd magadra öltöd az elit csatavértet. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[97,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sebesült ragyás burástya. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom grákó krokettet.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [98,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,58] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó berzerker. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker fejét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Látsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.
Találkozol Wu Chennel. Tharr tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy ezüst gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rézsisakot, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy epokitféreg trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[39 pontot használtál fel, van még 158.]

a 90 3479 1 átadod a 90. tárgyat a 3479. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzpáncélt Wu Chen részére. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[100,57] Még mindig dombos terepen vagy. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy pattanóböde nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a pattanóböde testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a pattanóböde testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a pattanóböde kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+65 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [101,57] Továbbra is dombság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rahn ékkövet. (ld. enc.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Sheran követője. Egy arany papi karkötőt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy ragyás burástya trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kékacél. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [102,57] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [60 pontot használtál fel, van még 98.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[103,57] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szeppent rákfatty közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,58] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+67 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét. [62 pontot használtál fel, van még 36.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1120 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 16.]

kut 40 kutatsz 16 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [16 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 30 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 21 3 elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 78 1 elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen mászókarmot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-4 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Valami mozgolódik a hasadban. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY)
Az árnymanó sunyin rád sandít.
- Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy!
- Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt.
A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható.

SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight ministránsa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

Erő: 17 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 212/139 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 97/10 Pénz: 324 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 12/0 EFejl: 21
Eddig összesen 327 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1792 TP-t kaptál. Jelenleg 58858 TP-d van. A következő szinthez még 16142 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, kérődző etra, nukleáris cickány. A 94. fordulódban 91 arany került a bankszámládra. 92 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8/32 (+5%) vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 17/87 (+15%)
lőfegyverek: 16/59 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/99 2. nyomkövetés: 16/38 (+24%) 3. mászás: 4/35
4. csapdakészítés: 7/78 (+7%) 5. gyógyítás: 46/82 (+66%) 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 4/45 (+21%) 8. teológia: 2/72 (+4%) 9. taumaturgia: 5/56 (+30%)
10. szörnyismeret: 8/22 11. vadászat: 11/45 12. bányászat: 1/90 (+25%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 39.85 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpáncél (#90) 3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 főnixtoll (#563) 4 rákfatty váladék (#333)
3 ugh méreg (#166) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,60) ragyás burástya (#111), Fairlight oltár, tűzrakó hely (#1169)
(98,59) Leah rúnaköve, Raia oltár
(99,58) rőtmanó berzerker (#369), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), oltár, Wu Chen (3479. kalandozó)
(100,57) pattanóböde (#145), vaskohó (#155), Raia oltár, 30. jellempróba
(101,57) Fairlight oltár, 27. jellempróba, művészi porolit (#720), manóodú (#698), Kékacél (2748. kalandozó)
(102,57) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720)
(103,57) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(103,58) ragyás burástya (#111), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek