948. forduló, 950. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 3. 9h:12'
EZ A 1035. JÁTÉKHETED, 949. FORDULÓD
1036. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [368,29] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+82 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+673 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+56 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 990.]

* 2. KP: ek 37 0 0 t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 990.]

* 3. KP: vv 78 164 443 elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 988.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 986.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 984.]

* 4. KP: vv 26 224 86 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 982.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 982.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 982.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 977.]

* 6. KP: vv 1 165 188 elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 975.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 971.]

* 7. KP: h 841 0 0 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 971.]

* 8. KP: h 1101 0 0 használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 971.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 971.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[367,30] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 56 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány óriási karmát. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány testét. (9 támadással 1046 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+210 életerő). {HD:} Pengepajzzsal súrolod a smaragd sárkány bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 52 arany, -2 ÉP], egy pszi kő és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15 970 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1374, sebződés: 175, gyógyulás: 241, összesen: +66 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan tábort. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy lebegő erődöt. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy lávató van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 955.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. A tábor mögött gigantikus, sötét árny emelkedik. Egyetlen szavára a Thargodanok feléd kezdenek futni. Egy Orkhan Thai támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 373 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Thargodan csont (ld. enc.) és 10 arany. Egy Thargodan zsoldos intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 378 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan zsoldos izmos testét. (2 támadással 237 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Thargodan zsoldos jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 14, gyógyulás: 8, összesen: -6 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy lidérckirály védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 372 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 408 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a lidérckirály testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 17, gyógyulás: 8, összesen: -9 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Rém védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 400 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Rém sötét esszenciáját. Kritikus ütés! (7 támadással 322 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Rém jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 645 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Rém testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 12 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1097, sebződés: 68, gyógyulás: 19, összesen: -49 ÉP}

Mohón kutatod fel a Thargodanok kincsét. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szürke bőrkesztyű [szürke bőrkesztyű ládikóba-> (312,11)-> 31 arany, -2 ÉP], 31 arany, egy vashegyű nyíl és egy deus ex machina. No, ideje menni, hiszen minden bizonnyal hamarosan megérkezik egy csapat Thargodan légiós. Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [60 pontot használtál fel, van még 895.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[366,29] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ml'othag szürcsölő. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy lávatavat. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 879.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 869.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
A munkában az ekharion bébi segít. Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [143 pontot használtál fel, van még 726.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 716.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 686.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[365,29] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy kr'uagon pusztító. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [364,29] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy ében sziklatorony van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sárkányfajzat. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (7 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sárkányfajzat testét. (3 támadással 293 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a sárkányfajzat farkát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat karmai majdnem eltalálnak! A sárkányfajzat farkával melletted a levegőbe suhint. A sárkányfajzat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [363,29] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes támadás:) Egy márvány sárkány! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány farkát. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány óriási karmát. (8 támadással 936 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a márvány sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A márvány sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken, 2 ezüst nyaklánc, 42 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1283, sebződés: 174, gyógyulás: 13, összesen: -161 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [48 pontot használtál fel, van még 638.]

h 392 használod a 392. tárgyat
ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 381 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy márvány drakón!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 524 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a márvány drakón nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. A márvány drakón melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy Notermanthi báró!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi báró jobb oldalát. (8 támadással 1004 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Notermanthi báró fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 11 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1059, sebződés: 86, gyógyulás: 11, összesen: -75 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy rd'alv lélektipró! Emberfeletti gyorsasággal préseled ki magad egy pillanat alatt az ablakon. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. [40 pontot használtál fel, van még 598.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[364,29] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy gh'raiton ölész ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [365,29] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [366,29] Változik a terep, ez már alacsonyhegység.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy lávatavat. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan tábort. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [48 pontot használtál fel, van még 550.]

m 3 mozogsz délkeletre
[367,30] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi.

Utad során felfedezel egy Thargodan tábort. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy lebegő erődöt. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Északra egy lávató van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 534.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [60 pontot használtál fel, van még 474.]

v 198 374 28 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

362 363 364 365 366 367 368 369
28
29
30
31
(363,29) ében sziklatorony (#589), érclelőhely, márvány sárkány (#328), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), Notermanthi báró (#323)
(364,29) érclelőhely, sárkányfajzatok (#340), gh'raiton ölész (#412)
(365,29) érclelőhely, kr'uagon pusztító (#414), érclelőhely
(366,29) ml'othag szürcsölő (#415), Fairlight oltár, érclelőhely, Raia oltár
(367,30) smaragd sárkány (#326), Thargodan tábor (#588), Orkhan Thai (#238), Thargodan zsoldos (#310), lidérckirály (#316), Rém (#315)

[374,28] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Felfedeztél egy ében sziklatornyot. Találsz egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 464.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében halálhajcsár!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 370 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy zafír drakón!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Felkészülsz, hogy pontosan időzítve kitérésed, elkerüld ellenfeled leheletét. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón csontos pofáját. Kritikus ütés! (7 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón fejét. (4 támadással 559 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zafír drakón testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A zafír drakón feléd harap, de sikertelenül. A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy ml'othag szürcsölő! Vakon tántorogva tapogatod ki az ablaknyílást, és menekülsz ész nélkül. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. [40 pontot használtál fel, van még 424.]

zip 534 100 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

m 1 mozogsz északkeletre
[375,27] Változik a terep, ez már alacsonyhegység.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Maitreya Mahagatta formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Nyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. [16 pontot használtál fel, van még 408.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 403.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 3 526 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 402.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 392.]

* 4. BP: v 172 0 0 elmormolod a 172. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 347.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 307.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 3 27 fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[27 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 21, 3.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ekharion bébi. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 8 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN CSONT (1181. TÁRGY)
Egy jókora, lucskos Thargodan csontot tartasz most a kezedben. A Sötét Föld vezető fajának belső testfelépítése úgy néz ki, nem sokban hasonlíthat Ghalla többi fajáéra. A vastag, szürke csont két végén három újabb hosszúkás bütyök van. Nehéz elképzelni, hogyan illeszkedhetnek ezek egymáshoz, tulajdonosuk számára fájdalommentesen biztos nem. Lehet, hogy a Thargodanok minden lépését szikrázó fájdalom követi, ahogy a csontjaik egymáshoz érnek? Soha nem tudjuk meg... még ha így is volna, egy Thargodan ilyet soha nem vallana be.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia elöljárója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 949. fordulód.

Erő: 121 (138) Szint: 52 Merészség: 5/10 Magasság: 149 cm
IQ: 112 (117) Támadás: 92 (97) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 106 (115) Védekezés: 134 (144) Menekülés: 50 % Életkor: 52/63 év
Egészség: 106 (117) Életpont: 1585/1587 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 106 (122) Varázspont: 4160/3554 Pénz: 53297 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 77/27 Pszi pont: 432/2109 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 30
Eddig összesen 8576 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 102 516 TP-t kaptál. Jelenleg 40 075 272 TP-d van. A következő szinthez még 924 728 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, Techiulan, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 167778 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/20 ökölvívás: 54/42 (+4%) szúrófegyverek: *25/100
vágófegyverek: 31/90 ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 36/75 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
375,27 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 63, 57, 61, 62, 56

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/6 Max életkor 140 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 134/65 (+51%) 2. nyomkövetés: 139/96 (+40%) 3. mászás: 31/75 (+18%)
4. csapdakészítés: 75/15 (+9%) 5. csapdaészlelés: 25/64 6. gyógyítás: 94/85
7. titkosírás: 27/72 8. felderítés: 37/4 (+44%) 9. szörnyidomítás: 24/14
10. teológia: 186/15 (+28%) 11. taumaturgia: 104/11 (+10%) 12. szerencsejáték: 10/11
13. versengés: 26/35 14. harcművészetek: 54/13 15. zene: 302/13
16. szörnyismeret: 63/48 17. pszi: 43/97 (+3%) 18. zárnyitás: 21/71
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 31/90 21. bányászat: 45/37 (+11%)
22. úszás: 34/55 23. főzés: 51/39 (+11%) 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), liumbe (#349), halálelementál (#279), Rém (#315), rőtmanó berzerker (#369), Thargodan berzerker (#377), láplidérc (#352), Sötétség Hercege (#296), Eruol (#378), Techiulan (#400) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), halálelementál (#279), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Asylux átka (#234, 30 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
sivatagi vihar (#244, 35 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) istenítélet (#284, 50 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kézrátétel (#381) Pörhemór köre (#205) (98,24,3) láth. észlelése (#78)
égető tekintet (#164) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyermekem, helyezz oltáromra kettőt szent tárgyamból, az angyalok kesztyűjéből!
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, jelezve, hogy nem esel a mágikus halhatatlanság ígéretének csapdájába!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 7)

HŐSTETTEID
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.
A II. toronyháborúban összesen 42 győzelmet arattál, ezzel 442 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 200, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 25 875.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 26, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 025.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 54 TU.
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 737 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
361 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 2 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüstshuriken (#327) 4 isteni könnycsepp (#260) 1 pszi kő (#248)
1 rémplazma (#616) 2 sárkányfog (#617) 10 sárkánypikkely (#292)
1 Thargodan csont (#1181) 2 toxyl (#591) 1 vasérc (#152)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

373 374 375 376
26
27
28
29
(374,28) ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320)
(375,27) művészi porolit (#720), Raia oltár, érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A síkokon a manakristály 1000 varázspontot ad, a varázskő 500-at.
* - Az immunitáskristály és cirkonkristály kiírását megkülönböztettük a karakterlapon.
* - A reinkarnált karakternek az AK-s labirintusok random dolgai nem generálódtak újra le, Ezt javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek