941. forduló, 943. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 11. 12h:29'
EZ A 1032. JÁTÉKHETED, 942. FORDULÓD
1033. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [320,67] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Minden varázserőd visszatért. (+437 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 990.]

* 2. KP: ek 37 0 0 t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 990.]

* 3. KP: vv 78 164 443 elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 988.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 986.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 984.]

* 4. KP: vv 26 224 86 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 982.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 982.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 982.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 977.]

* 6. KP: vv 1 165 188 elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 975.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 971.]

* 7. KP: h 841 0 0 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 971.]

* 8. KP: h 1101 0 0 használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 971.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 971.]

t 988 1 támadod a gonosz jelleműeket
FT 988 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 971.]

v 198 360 64 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

319 320 321
66
67
68

[360,64] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Találsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat.

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 961.]

be 686 1 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 270 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 911.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[360,63] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tone Zangief formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Thargodan tábort. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kr'uagon pusztító. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [359,62] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál ébentestét. (6 támadással 705 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a halálelementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A halálelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 049 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 0, gyógyulás: 156, összesen: +156 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Tone Zangief. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy lávató van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [32 pontot használtál fel, van még 879.]

v 173 elmormolod a 173. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a szopógödöreltörlés varázslatot! Csillogó csilingeléssel csöppen a cuppogós szopógödörbe a három isteni könnycsepp. Gonosz, fekete bűz száll fel, és a szopógödör lassan eltűnik! Micsoda szent cselekedet volt ez! (+2 jóság.) [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 869.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[358,61] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy gh'raiton ölész. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [357,60] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 54 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány testét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány farkát. (9 támadással 1039 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Feléd sújt a smaragd sárkány a farkával, de elhibázta! A smaragd sárkány karmai majdnem eltalálnak! A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 29 arany, 3 vas dobónyíl, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő és egy gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1329, sebződés: 111, gyógyulás: 9, összesen: -102 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy alanori csatamén formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Thargodan tábort. Elrakod a távcsövet. [32 pontot használtál fel, van még 837.]

zip 534 100 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Hozzálátsz a borzalmas építmény lebontásának. A hosszú munka meghozza gyümölcsét: végre leromboltad, szétbontottad a veszélyes alkotást! (+2 jóság.) Chara-din megbüntet (-100 VP.) Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 737.]

kt 582 elkészíted az 582. tárgyat
Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 728.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[356,59] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy porkupac mögé bújsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kr'uagon pusztító. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felfedeztél egy Thargodan tábort. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. [16 pontot használtál fel, van még 712.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. A démoni lények röhögve fogadnak, tudván, hogy ez még jobb móka lesz a mópatkínzásnál. Egy Mnebolath támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 385 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Egy mocskos zsák hever a földön, gyorsan felkapod. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fokhagyma. Egy lidérckirály intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 393 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály jobb vállát. (3 támadással 362 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 22, gyógyulás: 9, összesen: -13 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan légiós védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 381 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (7 támadással 357 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós bal lábát. (4 támadással 481 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a Thargodan légiós jobb vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan légiós belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 45, gyógyulás: 14, összesen: -31 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy Rém intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 390 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Rém borzalmas plazmáját. (7 támadással 286 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rém bal oldalát. (4 támadással 650 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Rém testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 12 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1089, sebződés: 31, gyógyulás: 12, összesen: -19 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy roxati zárfaló, egy pular kristály, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gór formázó minta. Semmi értelme a szükségesnél több időt tölteni a tábornál, gyorsan távozol. Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [60 pontot használtál fel, van még 652.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[355,58] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő sziklaskorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió bal hátsó lábát. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió csillogó torát. Kritikus ütés! (2 támadással 256 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sziklaskorpió jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A sziklaskorpió melléd csap a farkával! A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. [16 pontot használtál fel, van még 636.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 626.]

pe 146 150
Hibás parancs, nem tudom értelmezni. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 626.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[354,57] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [353,56] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz.

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [352,55] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [48 pontot használtál fel, van még 578.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 400 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. Kritikus ütés! (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy zafír drakón!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 535 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zafír drakón testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a zafír drakón a farkával, de elhibázta! A zafír drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy Notermanthi báró!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi báró izmos testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1064 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Notermanthi báró nyakát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 11 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1112, sebződés: 86, gyógyulás: 11, összesen: -75 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy taalru herceg!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 381 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg nyakát. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg póklábát. (3 támadással 362 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fekete gyöngy, egy aranytű, 20 arany, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy szent jogar. 7 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 41, gyógyulás: 12, összesen: -29 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 1 varázskövet. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! [40 pontot használtál fel, van még 538.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 498.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 458.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 453.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 443.]

* 4. BP: v 172 0 0 elmormolod a 172. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 438.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 398.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 358.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 318.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 278.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 1 38 fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [38 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 8, 6.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le az ekharion bébi. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 8 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia elöljárója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 942. fordulód.

Erő: 119 (136) Szint: 52 Merészség: 5/10 Magasság: 149 cm
IQ: 112 (117) Támadás: 92 (97) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 106 (115) Védekezés: 134 (144) Menekülés: 50 % Életkor: 52/63 év
Egészség: 106 (117) Életpont: 1578/1572 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 106 (122) Varázspont: 4154/3425 Pénz: 49670 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 77/24 Pszi pont: 432/2107 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 8501 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 88 282 TP-t kaptál. Jelenleg 39 336 351 TP-d van. A következő szinthez még 1 663 649 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, Techiulan, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 165002 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/20 ökölvívás: 54/7 (+7%) szúrófegyverek: *25/100
vágófegyverek: 31/74 (+1%) ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 36/57 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
352,55 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 63, 57, 61, 62, 56

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/6 Max életkor 140 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 131/76 (+51%) 2. nyomkövetés: 139/31 (+5%) 3. mászás: 30/93 (+10%)
4. csapdakészítés: 74/52 (+9%) 5. csapdaészlelés: 25/64 6. gyógyítás: 94/85
7. titkosírás: 27/72 8. felderítés: 36/2 (+7%) 9. szörnyidomítás: 24/14
10. teológia: 184/37 (+31%) 11. taumaturgia: 103/35 (+11%) 12. szerencsejáték: 10/11
13. versengés: 26/35 14. harcművészetek: 54/13 15. zene: 300/82
16. szörnyismeret: 63/48 17. pszi: 43/75 (+5%) 18. zárnyitás: 21/71
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 31/90 21. bányászat: 44/78 (+4%)
22. úszás: 34/55 23. főzés: 50/95 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), liumbe (#349), halálelementál (#279), Rém (#315), rőtmanó berzerker (#369), Thargodan berzerker (#377), láplidérc (#352), Sötétség Hercege (#296), Eruol (#378), Techiulan (#400) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), halálelementál (#279), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Asylux átka (#234, 30 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
sivatagi vihar (#244, 35 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kézrátétel (#381) Pörhemór köre (#205) (98,24,3) láth. észlelése (#78)
égető tekintet (#164) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyermekem, helyezz oltáromra kettőt szent tárgyamból, az angyalok kesztyűjéből!
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, jelezve, hogy nem esel a mágikus halhatatlanság ígéretének csapdájába!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 7)

HŐSTETTEID
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.
A II. toronyháborúban összesen 42 győzelmet arattál, ezzel 442 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 200, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 25 875.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 26, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 025.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 15 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1439 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
53 arany (#50) 28 isteni könnycsepp (#260) 17 kaja (#2)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 csalánvirág (#582) 1 ezüst karkötő (#158)
1 fekete gyöngy (#99) 2 fokhagyma (#403) 2 fűszertartó (#210)
1 gór formázó minta (#444) 1 gyöngymangó (#135) 1 pular kristály (#239)
1 rémplazma (#616) 1 roxati zárfaló (#314) 1 sárkányfog (#617)
5 sárkánypikkely (#292) 1 szent jogar (#150) 2 toxyl (#591)
1 varázskő (#305) 3 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(352,55) ében sziklatorony (#589), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320), Notermanthi báró (#323), taalru herceg (#307)
(353,56) érclelőhely
(354,57) érclelőhely
(355,58) sziklaskorpiók (#339), Tharr oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely
(356,59) kr'uagon pusztító (#414), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Mnebolath (#237), lidérckirály (#316), Thargodan légiós (#311), Rém (#315)
(357,60) smaragd sárkány (#326), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(358,61) gh'raiton ölész (#412)
(359,62) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720)
(360,63) művészi porolit (#720), kr'uagon pusztító (#414)
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A TF-fórumon megbeszélt új bónuszok bevezetésre kerültek.

Üzenet küldése a karakternek