93. forduló, 95. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 7. 10h:00'
EZ A 104. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
105. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,-75] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! [10 pontot használtál fel, van még 223.]

gyj 0 150 2 felt. gyűjtés 150 2
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 150% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 2 arany. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

jlk 2423 jelszó kimondása 2423
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a massza agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vasércet. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: Soha ne kockáztasd meg, hogy jellemed megváltozzon, miután már egy isten hitét követed. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 208.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[43,-76] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vízionár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,-77] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy épület van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz ÁRNYÉKkal. Egy elit csatavértet visel. Felszerelését egy rájanyék trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [42,-78] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló bal vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. [42 pontot használtál fel, van még 166.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [64 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 15 arany.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 51 1 eladod az 51. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 57 1 eladod az 57. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 714 1 eladod a 714. tárgyat 1
Eladtál 1 rőtmanó kacagányt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 98 1 eladod a 98. tárgyat 1
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 123 1 eladod a 123. tárgyat 1
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 64 3 eladod a 64. tárgyat 3
Eladtál 3 csontszablyát. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 8 1 eladod a 8. tárgyat 1
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 100 8 eladod a 100. tárgyat 8
Eladtál 8 aranyló ugarhéjat. 32 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 122 1 eladod a 122. tárgyat 1
Eladtál 1 dözmöng szivet. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 99 1 eladod a 99. tárgyat 1
Eladtál 1 fekete gyöngyöt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 130 1 eladod a 130. tárgyat 1
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 47 3 eladod a 47. tárgyat 3
Eladtál 3 surranó kígyó bőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 125 2 eladod a 125. tárgyat 2
Eladtál 2 mandibulapengét. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 44 1 eladod a 44. tárgyat 1
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[43,-79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy szökőkút van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sakál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sakál bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a tintacsiga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, félszemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy útonálló trófea és egy móleon trófea ékesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Joe Thunderfist. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [43,-80] Továbbra is síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod a topránypolip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy szökőkutat. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [44,-81] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 117.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[45,-81] Síkság, továbbra is csak síkság. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Elhagyom Raiát, segítése járom. Osztok halált, Leah útját járom. MP2693 " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Felfedeztél egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy óriás patkány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [46,-80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy vízionár volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet.

[44 pontot használtál fel, van még 73.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 72.]

* 2. BP: keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 84 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 265 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASÉRC (152. TÁRGY)
A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod...

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 94. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 13 Merészség: 6/3 Magasság: 176 cm
IQ: 17 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 17 Életpont: 187/101 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 42/5 Pénz: 390 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 428 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 780 TP-t kaptál. Jelenleg 45831 TP-d van. A következő szinthez még 2169 TP szükséges. Trófeáid: homokféreg, szeppent rákfatty, vérszomjas csüldő. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 13 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 5
ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); bumeráng (#249) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 15 (+1) 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 33
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 1 11. zene: 6 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 11 15. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), mocsári penkét (#148) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
ormánygőte (#18), trollfa (#80) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy grifftojást.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

Összsúly: 52.86 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 aranyló ugarhéj (#100) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
3 csontszablya (#64) 1 dözmöng szív (#122) 1 fekete gyöngy (#99)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2)
1 királygyík bőr (#44) 2 mandibulapenge (#125) 1 rákpajzs (#98)
1 rőtmanó kacagány (#714) 3 surranó kígyó bőr (#47) 1 szöges bunkó (#8)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
124 arany (#50) 2 fáklya (#36) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,-78) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), útonálló (#130)
(43,-80) mély kút (#93), topránypolip (#86)
(43,-79) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), sakálok (#28), tintacsiga (#74), Joe Thunderfist (4333. kalandozó)
(43,-77) patak, egy ismeretlen isten rúnaköve, ÁRNYÉK (5805. kalandozó)
(43,-76) patak, Leah oltár, 19. jellempróba, vízionár (#66)
(43,-75) massza (#217)
(45,-81) Raia rúnaköve, mély kút (#93), Raia oltár, mérges nyukmár (#95), óriás patkány (#42)
(46,-80) vízionár (#66)
(47,-79) Fairlight rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)

Üzenet küldése a karakternek