Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 9. 9h:05' EZ A 117. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD 118. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3112 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
kt 17 1 | elkészíted a 17. tárgyat (1 darabot) |
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
m 3 4 2 | mozogsz délkeletre, délre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux jobb oldalát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 43 életpontot vesztettél. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 74, gyógyulás: 7, összesen: -67 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. [+1% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a goldugar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [75,63] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. [+2% tau] Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a mélységi grittang farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [76,63] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [78,65] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.
(Továbbmész...) [78,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy goldugar. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+3% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. [+1% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a goldugar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a goldugar csáprágóját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A goldugar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. [+2% tau] Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a dűnekukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
PSZI A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak. |
PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.] |
UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY) Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6. |
GOLDUGAR (65. SZÖRNY) Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben. |
SPIRITUSZ (170. TÁRGY) Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt. |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY) A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál. |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 13 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 88/88 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 201/104 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 | Varázspont: | 178/33 | Pénz: | 2579 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/7 | Pszi pont: | 7/7 | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 3/73 | vágófegyverek: | 18/38 (+19%) |
ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 15/21 (+6%) | dobófegyverek: | 3/44 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/19 | 2. nyomkövetés: | 11/2 (+28%) | 3. lopás: | 1/39 |
4. mászás: | 7/6 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 8/80 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 1/19 |
7. gyógyítás: | 22/4 (+40%) | 8. titkosírás: | 1/60 | 9. felderítés: | 6/64 |
10. szörnyidomítás: | 7/34 | 11. teológia: | 9/10 (+5%) | 12. taumaturgia: | 10/89 (+32%) |
13. versengés: | 3/63 (+32%) | 14. szörnyismeret: | 9/10 | 15. pszi: | 1/24 (+124%) |
16. zárnyitás: | 1/5 | 17. vadászat: | 4/83 (+10%) | 18. bányászat: | 5/97 (+32%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást. |
Összsúly: 60.96 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kőkés (#6) | 1 | pszi kő (#248) | 3 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
20 | tüske (#22) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) |