Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 28. 9h:17' EZ A 644. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD 645. játékheted kezdete: jún. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2994 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 234. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [89,55] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált rőtmanó berzerker trófeát, és kiszedsz egy kardfogú fülemüle trófeát. 799 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [88,55] Fák, mindenütt csak fák. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. (ld. enc.)
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [86,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy vízionár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vízionár testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [85,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány bal középső lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske jobb lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kt 313 5 | elkészíted a 313. tárgyat (5 darabot) |
szk 140 | keresed a 140. szörnyet |
* 1. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 35 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért |
SZENT LIGET (439. ÉPÍTMÉNY) Utad során egy vékony, alig letaposott ösvényre bukkansz, melynek végén különös kis tisztást találsz. A kicsiny ligetbe lépve, furcsa érzés lesz úrrá rajtad, mintha nem is a természet, hanem emberkéz alkotta volna. A sudár kőris és mahagónifák szinte teljesen körbezárják a kis térséget, amelyről első pillantásra megállapítod, hogy kiválóan alkalmas táborozásra, és viszonylag jól védhető. Ahogy letelepszel a gondos kezek által levágott fűre, hirtelen tökéletes biztonságérzet száll meg, szinte feloldódsz a téged körülölelő csendben. Most már biztosra veszed, hogy eme helyet mágia hozta létre, de arra képtelen vagy rájönni, hogy milyen erőknek köszönheti létezését. Halványan érzed egy nem evilági hatalom jelenlétét, hiszen szinte vibrál körülötted az egész hely. Ahogy behunyod a szemed, egy darabig tisztán hallod az erdő hangjait, szinte eggyé válsz ezzel a különös kis ligettel. Végül kipihenve magad továbbállsz, de azért még egy búcsúpillantást vetsz a gyönyörű tisztásra és a fákra, melyeknek ágai mintha óvón vigyáznák a szent liget bejáratát. [Megjegyzés: a Szent Ligetet a Hófarkas klán hozta létre, igazi hatása a Szent Ligetnek csak a Hófarkas klán tagjaira van.] |
KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY) A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni. |
FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY) Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó... |
KÉK ORCHIDEA BOKOR (67. NÖVÉNY) Az egyik legvarázslatosabb növény, amely a ritka erdőben nő. Varázslatos, de nagyon veszélyes is: ártatlan kinézete ellenére ugyanis húsevő. A gyanútlan áldozatra kicsap a növény szőrös csápja, akit a méreg pillanatok alatt megbénít. A magatehetetlen élőlényt a csodás kék orchidea élve bontja le. A Duer-orkok egyik kedvenc szórakozása állítólag az, hogy áldozataikat a növény elé vetik. Ha szakítani akarsz a gyönyörű kék virágból, cselhez kell folyamodnod: átverésként csalit kell a virág mellé dobni. Ha a kék orchidea kedvencét, a szárnyas hernyót dobod oda, akkor lehetőséged van arra, hogy amíg a csápok a kis férget pumpálják, gyorsan letépj egy virágot. Ehhez a KT 68 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Egy fordulóban maximum öt virág szakítható egy kék orchidea bokorról. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 13 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 482 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 185/130 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 25 (27) | Varázspont: | 149/3 | Pénz: | 153 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 7/4 | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19 (+1) | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 30 | 8. teológia: | 2 | 9. taumaturgia: | 10 |
10. harcművészetek: | 16 | 11. zene: | 12 (+1) | 12. szörnyismeret: | 6 |
13. zárnyitás: | 10 | 14. vadászat: | 14 | 15. bányászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), mandibulakaszát (#127) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Bazalt (#5858) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 6 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
Összsúly: 64.75 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
2 | kaja (#2) | 3 | madártoll (#112) | 1 | tankány karom (#237) | |||
2 | vízionár szem (#102) |