Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. szept. 17. 14h:16' EZ A 372. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD 373. játékheted kezdete: szept. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 305 305 1133 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1133. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 227 0 0 | elmormolod a 227. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1100 1269 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
kt 554 2 | elkészíted az 554. tárgyat (2 darabot) |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tükörpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy mágiatörés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a mestervarázsló jobb karját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mestervarázsló girhes testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a mestervarázsló bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 202 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor bal lábát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a velociraptor testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a velociraptor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 2 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
at 1152 23 | TU-t adsz át az 1152. kalandozónak 23 |
hu 657 714 281 | hulladék: 657 714 281 |
jlk 1741 | jelszó kimondása 1741 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 5 VP-t.]
v 181 74 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
58 | 59 | 60 | |
97 | |
|
|
98 | |
|
|
99 | |
|
|
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 5 6 3 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy mágiatörés. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 8 db szent jogar 600 aranyért; 70 db rákfatty váladék 70 aranyért; 1 db szuperkötél 3 aranyért;
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Még mindig a városban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 7 1 | elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot) |
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal párszor kilyukasztod az óriásféreg testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásféreg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mithril karddal párszor kilyukasztod az óriásféreg testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre mágiatörés varázslatot lősz. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord jobb oldalát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord bal oldalát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz lord nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a csontváz lord, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor fejét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a velociraptor farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A velociraptor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 2 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
fa 1253 1152 40 | feladod az 1253. tárgyat az 1152. kalandozónak (40 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a vadász tatu jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 30 | bemész a 30. titkos labirintusba |
lm 3 6 10 | mozogsz 3 6 10 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 20 25 22 | mozogsz 20 25 22 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip puha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [59,96] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sörényes ubuk közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sörényes ubuk bal középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sakál testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a sakál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sakál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sakál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1215 7 | bemész az 1215. épületbe |
58 | 59 | 60 | |
95 | |
|
|
96 | |
|
|
97 | |
|
|
98 | |
|
|
99 | |
|
|
[52,103] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Látsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy színes dözmöng közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a színes dözmöng testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A színes dözmöng elhibázza az ütést csápjával. A színes dözmöng összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az agglomerátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember jobb vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a tetemember bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [54,105] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Továbbmész...) [55,106] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
kt 22 12 | elkészíted a 22. tárgyat (12 darabot) |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY) Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni. |
KROUGH FEJDÍSZE (1570. TÁRGY) Ez a fejdísz egy sámáni maszk, félig fej- és arcfedő, félig paróka, melyet Krough törzsi szertartásokon viselt, még aktívabb korában. Az értékes relikviának nem lesz nehéz gazdát találni, ha úgy döntesz, megválnál tőle, de ha lehet ne hamarkodd el a döntésed. Ugyanis ha próbaként másik sisakok helyett a fejedre helyezed ezt a tárgyat, kiaknázhatod Krough fejdíszének bizonyos pozitív hatásait: azaz +70 max. ÉP-t kapsz, és nincs többé olyan szörny, amely félelmet gerjesztő támadásaival elijeszthetne. A fejdísz viseléséhez legalább 12. szintűnek kell lenned. |
BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY) A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
ZOMBI (49. SZÖRNY) A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük. |
BAKKURA BŐR (95. TÁRGY) A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni... |
SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY) A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted. |
Erő: | 21 (33) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 32 (56) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 20 (30) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/155 év |
Egészség: | 23 (32) | Életpont: | 480/390 | Jellem: | jó (85) | Tul. pont: | 30 |
Szerencse: | 32 (50) | Varázspont: | 883/883 | Pénz: | 191896 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 67/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 19 | vágófegyverek: | * 28 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 28 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (230%) << mithril kard (#575) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tünde nyíl (#554) (15 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -22.); ében nyílvessző (#848) (23 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
55,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. mászás: | 15 |
4. csapdakészítés: | 24 | 5. csapdaészlelés: | 15 | 6. gyógyítás: | 3 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 7 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 23 | 11. taumaturgia: | 47 | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. versengés: | 1 | 14. zene: | 6 | 15. szörnyismeret: | 8 |
16. zárnyitás: | 13 (+1) | 17. vadászat: | 4 | 18. bányászat: | 10 |
19. testépítés: | 6 | 20. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 190 | |||
6. regeneráció: 2 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 90 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), bunthar bőrt (#733) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | villámmágia (#227) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | a lélek védelme (#57) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | tűzfőnix (#215) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 25, 27, 30, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 51. Szerzett pont: 5725. Beállított erő: 0 Összpont: 5725 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 305 305 1133, v 224, v 26, v 78, v 16, v 227, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | acéltű (#334) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | bot (#4) | 41 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
4 | dorony tüdő (#212) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | fabontó (#106) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
10 | gyenge méreg (#26) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kőkés (#6) | 1 | kőszem (#304) | 2 | madártoll (#112) | |||
5 | megsemmisítő (#1540) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | púderkő (#119) | 3 | raptor karom (#281) | 12 | rézgolyó (#343) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
9 | sáfránypor (#211) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 12 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 39 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
131 | arany (#50) | 9 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
2 | bakkura bőr (#95) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | eknozol (#540) | |||
1 | esszenciakristály (#350) | 3 | kaja (#2) | 3 | kis káoszrelivkia (#2643) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 70 | rákfatty váladék (#333) | 3 | spiritusz (#170) | |||
9 | szent jogar (#150) | 1 | szuperkötél (#209) | 2 | tátika bibe (#1905) | |||
2 | tünde nyíl (#554) | 6 | ubuk tüske (#131) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
49 | víz (#27) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 44 | 24 | 130,92 | 2021.09.16 | 20 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 2 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 67 | 0 | 55,106 | 2021.09.17 | 0 | jó | Elenios |
51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | |
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|