92. forduló, 94. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 6. 10h:45'
EZ A 104. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
105. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-75] koordinátán. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy alpesi tehén nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 253.]

* 1. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. [10 pontot használtál fel, van még 243.]

kf 64 2 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a bronzpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[47,-76] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült szőrös pók. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrös pók puha testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Niala del Corttal. Egy bőrpáncélt, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy gátvakond trófea színesíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [47,-77] Tovább barangolsz a fák között.
(Feltételes támadás:) Egy trollfa! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! Véres nyál csordul ki a trollfa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 154 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [47,-78] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy manifesztátor közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sünmedve. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 207.]

kf 89 2 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontszablyát, majd a bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

jlk 9112 jelszó kimondása 9112
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 75 tapasztalati pontot kaptál.

7
8 6
9 5
10 2 4
11 3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 25. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 202.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Leszüretelsz egy terméstől roskadozó kókuszfát. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 172.]

t 80 támadod a 80. szörnyet
FT 80 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[47,-77] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mutáns pók. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [46,-76] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bo-skorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a bo-skorpió testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [45,-75] A sík vidék mocsarassá válik. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy xirnox. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a xirnox jobb vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a xirnox vékony nyelvét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a xirnox vékony nyelvét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a xirnox néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+51 életerő.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[66 pontot használtál fel, van még 106.]

m 5 6 8 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra
[44,-74] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,-74] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kaszabolósáska. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [43,-75] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Találsz egy phua-kúpot.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 56.]

jlk 2361 jelszó kimondása 2361
Kimondod a jelszót, de persze semmi sem történik, hiszen a találós kérdést még el sem olvastad. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Kanyargok, tekergek,
Megrázlak, elviszlek,
Kapudig vezetlek.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 51.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.)

[30 pontot használtál fel, van még 21.]

gy 30 gyógyítás 21 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+25 életerő.) [21 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: keresed a 91. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy alpesi tehenet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 93. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 13 Merészség: 6/3 Magasság: 176 cm
IQ: 17 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 17 Életpont: 186/128 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 42/1 Pénz: 266 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 421 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1090 TP-t kaptál. Jelenleg 45051 TP-d van. A következő szinthez még 2949 TP szükséges. Trófeáid: homokféreg, szeppent rákfatty, vérszomjas csüldő. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 13 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 5
ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); bumeráng (#249) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 33
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 (+1) 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 1 11. zene: 6 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 11 (+1) 15. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), mocsári penkét (#148) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
ormánygőte (#18), trollfa (#80) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy grifftojást.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

Összsúly: 78.25 kg Megterheltség: 130%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 gyenge méreg (#26) 4 kaja (#2)
2 mandibulapenge (#125) 5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,-75) phua-kúp (#372)
(43,-74) kaszabolósáska (#83), Raia rúnaköve, patak, mély kút (#93), mérges nyukmár (#95)
(45,-75) xirnox (#122), szintszívó (#96)
(46,-76) bo-skorpió (#54), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár
(47,-78) mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, 17. jellempróba, manifesztátor (#124), sünmedve (#33)
(47,-77) trollfák (#80), mutáns pók (#117)
(47,-76) szőrös pók (#100), Niala del Cort (5017. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek