TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. aug. 4. 9h:25'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX
|
ARANA KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,77] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
ek 145 2 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 232.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 229.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]
id 102 40 |
idomítod a 102. szörnyet 40 pontért |
Megkezdődik az uzbány tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tojást fog tojni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 70 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 184.]
m 6 5 6 |
mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
[104,77] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [103,78] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet.
Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [102,78] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rájanyék. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 160.]
m 5 6 5 |
mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
[101,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy barátság szent tüzét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy épületet. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight templomot. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg jobb vállát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 54, gyógyulás: 7, összesen: -47 ÉP}
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [100,79] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot.
(Továbbmész...) [99,80] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Felfedeztél egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [24 pontot használtál fel, van még 136.]
vi 1 1 90 |
viselkedésed: 1 1 90 |
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha életerőd az eredeti érték 90 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 136.]
bb 331 32 270 |
beraksz a bankba a 331. tárgyat (32 darabot) |
Ezt a szolgáltatást csakis akkor tudod igénybe venni, ha alapbetéted legalább 1000 arany. [0 pontot használtál fel, van még 136.]
bb 230 160 247 |
beraksz a bankba a 230. tárgyat (160 darabot) |
Ezt a szolgáltatást csakis akkor tudod igénybe venni, ha alapbetéted legalább 1000 arany. [0 pontot használtál fel, van még 136.]
bb 165 249 1111 |
beraksz a bankba a 165. tárgyat (249 darabot) |
Ezt a szolgáltatást csakis akkor tudod igénybe venni, ha alapbetéted legalább 1000 arany. [0 pontot használtál fel, van még 136.]
[100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 bakkura csizmát 22 aranyért, 6 elkarog szőrt 6 aranyért, 1 etra hályogot 25 aranyért, 8 gyíkfüvet 8 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 1 kötelet 1 aranyért, 2 lajhár csontot 6 aranyért, 66 madártollat 66 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 11 pirkitet 22 aranyért, 1 szürke bőrkesztyűt 12 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 4 trikornis szarvat 48 aranyért, 45 ubuk tüskét 45 aranyért, 3 vas dobónyilat 21 aranyért.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyűrűt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Földrengető trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Ariella d'Amor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [8 pontot használtál fel, van még 128.]
dd 6 19 |
eldobod a 6. tárgyat a 19. tárgyat |
Elhajítasz 1 kőkést. Elhajítasz 4 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
ee 171 8 2 |
eladod a 171. tárgyat a 8. tárgyat a 2. tárgyat |
Eladtál 1 rövid kardot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 128.]
ee 108 34 1137 |
eladod a 108. tárgyat a 34. tárgyat az 1137. tárgyat |
Eladtál 5 nyílvesszőt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ásót. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 varkaudar pálinkát. 44 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 128.]
ee 273 42 39 |
eladod a 273. tárgyat a 42. tárgyat a 39. tárgyat |
Eladtál 1 szuper dobóhálót. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 távcsövet. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 2 zárnyitó készletet. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 128.]
ee 396 14 69 |
eladod a 396. tárgyat a 14. tárgyat a 69. tárgyat |
Eladtál 23 álomport. 23 aranyat kaptál.
Eladtál 6 sünmedve tüskét. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szárnyas hernyót. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 128.]
ee 85 135 169 |
eladod a 85. tárgyat a 135. tárgyat a 169. tárgyat |
Eladtál 1 óndarabot. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 3 gyöngymangót. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 14 uzbány csőrt. 84 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 128.]
ve 216 1 |
megveszed a 216. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 ketrecet. 152 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 128.]
[101,79] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 120.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber kakukk. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. 2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! 3.) Nem hagyhatjuk, hogy a természet békés teremtményeit rabságba tartsák! Törj össze egy ketrecet oltáromnál. [30 pontot használtál fel, van még 90.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a ketrecet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregfelhő. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. 2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! 3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! [30 pontot használtál fel, van még 60.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy vérszomjas csüldő. Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-500 TP] [30 pontot használtál fel, van még 30.]
* 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 25.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 29, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KETREC (216. TÁRGY)
Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában. |
ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
KARAKTERLAP
Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran eljövendő papja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 93. fordulód.
Erő: |
24 (26) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
1/1 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
25 |
Támadás: |
21 |
Agresszió: |
1 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
23 |
Védekezés: |
25 |
Menekülés: |
90 % |
Életkor: |
111/113 év |
Egészség: |
14 (16) |
Életpont: |
244/193 |
Jellem: |
semleges (-5) |
Tul. pont: |
4 |
Szerencse: |
23 |
Varázspont: |
420/135 |
Pénz: |
1554 arany |
Kép. pont: |
5 |
Tudatpont: |
14/5 |
|
|
|
|
EFejl: |
27 |
Eddig összesen 637 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1318 TP-t kaptál. Jelenleg 243999 TP-d van. A következő szinthez még 16001 TP szükséges. Trófeáid:
Földrengető,
csontváz lord,
ekharion bébi. A 89. fordulódban 989 arany került a bankszámládra. 1018 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
vágófegyverek: |
23/99 (+1%) |
ütőfegyverek: |
4/82 |
dobófegyverek: |
21/40 (+4%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
8/69 |
2. nyomkövetés: |
32/49 (+20%) |
3. mászás: |
7/21 |
4. csapdakészítés: |
10/38 (+5%) |
5. gyógyítás: |
1/63 |
6. titkosírás: |
1/60 |
7. felderítés: |
9/9 |
8. szörnyidomítás: |
5/6 (+40%) |
9. teológia: |
13/7 (+5%) |
10. taumaturgia: |
31/37 (+6%) |
11. szerencsejáték: |
1/14 |
12. versengés: |
1/55 |
13. zene: |
6/46 |
14. szörnyismeret: |
8/0 |
15. zárnyitás: |
1/0 |
16. vadászat: |
1/53 |
17. bányászat: |
5/59 |
18. főzés: |
3/68 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
|
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt; |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1) |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
429 |
|
arany (#50) |
62 |
|
víz (#27) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(99,80) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), orgyilkos (#131)
(100,79) Fairlight oltár
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Ariella d'Amor (5606. kalandozó)
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt quwarg (#202), 47. jellempróba
(102,78) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, rájanyékek (#58)
(103,78) művészi porolit (#720), Sheran oltár
(104,77) Leah rúnaköve, Leah oltár
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 48 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.