92. forduló, 94. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jún. 16. 15h:02'
EZ A 437. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
438. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+234 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+130 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+27 pszi pont.) Elhagyod a szentélyt. A lottó 1080. hetének nyerőszámai: 15, 10, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat az 1171. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 289.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

ea 99 10 eladod a 99. tárgyat 10
Eladtál 10 fekete gyöngyöt. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

ea 152 50 eladod a 152. tárgyat 50
Eladtál 21 vasércet. 42 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

ea 124 10 eladod a 124. tárgyat 10
Eladtál 4 rókafarkat. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 274.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

h 1 50 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Egy harci mágus áll veled szemben. (ld. enc.) {támadása: 34.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a harci mágus testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a harci mágus fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a harci mágus jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A harci mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1926 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 82, gyógyulás: 23, összesen: -59 ÉP}

Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy mestervarázsló. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [102,69] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy elit gárdista. Amikor elhal a zaj, előmászol. Második ellenfeled egy harci mágus.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a harci mágus testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harci mágus fejét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a harci mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A harci mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A harci mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1926 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 67, gyógyulás: 22, összesen: -45 ÉP}


(Továbbmész...) [103,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 215.]

usz 10
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[104,69] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mutáns pók. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 16 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 432 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Elsőnek egy harcos száll szembe veled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a harcos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a harcos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 27, gyógyulás: 20, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Második ellenfeled egy részeg kalandozó.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a részeg kalandozó nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 szöges bunkót. 2453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 64, gyógyulás: 23, összesen: -41 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 grifftojás.

(Továbbmész...) [104,68] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy epokitféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg farkát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted az epokitféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 9, gyógyulás: 5, összesen: -4 ÉP}

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Egy harcos áll veled szemben.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a harcos testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos bal vállát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a harcos jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 29, gyógyulás: 19, összesen: -10 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy elit palotaőr.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az elit palotaőr jobb karját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, az elit palotaőr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elit palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1335 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 35, gyógyulás: 19, összesen: -16 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.).

(Továbbmész...) [103,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy őrült varázsló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Második ellenfeled egy elit palotaőr.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az elit palotaőr testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az elit palotaőr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az elit palotaőr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1335 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 38, gyógyulás: 17, összesen: -21 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 191.]

m 7 5 6 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[102,66] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.


(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy mestervarázsló. {max. életpontja: 227-266.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy elit gárdista. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,67] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy őrült varázsló volt. {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 43 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Második ellenfeled egy kocsmai verekedő. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.}

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kocsmai verekedő bűzös pofáját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kocsmai verekedő jobb oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a kocsmai verekedő szakadt láncingét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kocsmai verekedő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1783 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 26, gyógyulás: 24, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [100,67] Még mindig füves síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy trikornis.

Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trikornis fehér hátát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a trikornis testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trikornis fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 1103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Második ellenfeled egy elit palotaőr.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az elit palotaőr testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az elit palotaőr nyakát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az elit palotaőr bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1335 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 drótszőr. [24 pontot használtál fel, van még 167.]

m 3 mozogsz délkeletre
[101,68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy elit palotaőr áll veled szemben. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr jobb karját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elit palotaőr testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az elit palotaőr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az elit palotaőr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1335 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy trikornis herceg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 159.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 149.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 144.]

* 3. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 141.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 101.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 110 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 61.]

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 29, 13.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARCI MÁGUS (265. ELLENFÉL)
Ha egy bérmágus túléli az első néhány bevetést, és megfelelő tapasztalatra tesz szert, általában ismét felkeresi mesterét, és újabb néhány évig specializáltan csak hatékony támadó és védekező varázslatokat tanul. Ezután a képzés után a torony ajtaján általában egy képzett gyilkológép lép ki, akinek megbízója csengő aranytallérokban fizet. De cserébe az elvégzett munkára igen ritkán lehet panasza. A harci mágusok, ha úgy hozza a sors, képesek közelharcban is megvédeni magukat.

MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL)
Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőösszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert azok egy katonára nemigen hallgatnak.

KÍGYÓBŐR (19. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A legnagyobb igénybevételt mindig az állandó jellegű, hosszú távú alakváltások jelentik. Bőröd struktúráját permanensen átalakítva a kígyóéhoz hasonlatos, csuszamlós anyagúvá védettebbé váltál: mostantól védettséged eggyel magasabb.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hittérítője vagy. Ez a 93. fordulód.

Erő: 25 (35) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (38) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 19 (26) Életpont: 362/204 Jellem: gonosz (75) Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (34) Varázspont: 544/20 Pénz: 1318 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 60/34
Eddig összesen 734 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 085 TP-t kaptál. Jelenleg 458 863 TP-d van. A következő szinthez még 141 137 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 79. fordulódban 1038 arany került a bankszámládra. 1183 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 9 ütőfegyverek: * 23 dobófegyverek: 20

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,68 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 18 3. lopás: 5
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 11 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 11 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 11 11. taumaturgia: 20 12. szerencsejáték: 2
13. versengés: 8 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2
16. pszi: 7 17. vadászat: 2 18. bányászat: 2
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 233 (limit: 735), a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 30 490.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 fekete gyöngy (#99) 1 kaja (#2) 4 rókafarok (#124)
1 varázskő (#305) 21 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
153 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 6 drótszőr (#37)
2 grifftojás (#179) 1 halcsont (#390) 1 inváziós trófea (#2166)
1 púderkő (#119) 4 ragasztó (#83) 1 szöges bunkó (#8)
1 trikornis szarv (#198) 3 ugh méreg (#166) 54 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105
65
66
67
68
69
70
71
(100,67) gumifa (#38), Fairlight oltár, trikornis (#104), elit palotaőr (#133)
(101,67) 47. jellempróba, kocsmai verekedő (#188)
(101,68) a 189. labirintus bejárata, Fairlight oltár, 34. jellempróba, nekrofun (#173), harci mágus (#265), elit palotaőr (#133)
(102,69) Raia oltár, harci mágus (#265)
(103,67) Leah rúnaköve, 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), elit palotaőr (#133)
(103,70) tavacska, Elenios oltár, 36. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(104,68) 45. jellempróba, epokitféreg (#147), ryuku gárdista (#360), harcos (#47), elit palotaőr (#133)
(104,69) mutáns pók (#117), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), harcos (#47), részeg kalandozó (#187)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.06.16 15:02 Változások a számládon! 15 zseton átutalása a(z) 7286. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Felkerültek a térképre a Kiégett Földek tájegységeinek nevei.
* - Korlátoztuk a rejtőzködés után kapott harci bónuszokat. 400-as szakértelemig 20 szakértelmenként ad +1-et, ahogy eddig is. 400 és 700 között már csak 30. szintenként, 700 és 1200 között 50 szintenként. 1200 fölött nem ad további bónuszt.
* - Ha a KF parancs 2. paramétere a bekészítés helyét adja meg (jobb/bal kéz/őrzés), akkor most már nem hagyja figyelmen kívül a 3. paramétert, hanem végrehajtja azt, ahogy a normál több paraméteres KF tenné. Tehát most már le lehet cserélni mindkét fegyvert egy parancsból.

Üzenet küldése a karakternek