Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jún. 16. 15h:02' EZ A 437. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD 438. játékheted kezdete: jún. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1309 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat az 1171. tárggyal |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
ea 99 10 | eladod a 99. tárgyat 10 |
ea 152 50 | eladod a 152. tárgyat 50 |
ea 124 10 | eladod a 124. tárgyat 10 |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1 50 30 | használod az 1. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a harci mágus testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a harci mágus fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a harci mágus jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A harci mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1926 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 82, gyógyulás: 23, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [102,69] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a harci mágus testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harci mágus fejét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a harci mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A harci mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A harci mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1926 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 67, gyógyulás: 22, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [103,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
usz 10 |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 432 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a harcos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a harcos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 27, gyógyulás: 20, összesen: -7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a részeg kalandozó nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 szöges bunkót. 2453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 64, gyógyulás: 23, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [104,68] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy epokitféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg farkát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted az epokitféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 9, gyógyulás: 5, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a harcos testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos bal vállát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a harcos jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 29, gyógyulás: 19, összesen: -10 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az elit palotaőr jobb karját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, az elit palotaőr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elit palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1335 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 35, gyógyulás: 19, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [103,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az elit palotaőr testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az elit palotaőr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az elit palotaőr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1335 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 38, gyógyulás: 17, összesen: -21 ÉP}
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [101,67] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kocsmai verekedő bűzös pofáját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kocsmai verekedő jobb oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a kocsmai verekedő szakadt láncingét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kocsmai verekedő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1783 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 26, gyógyulás: 24, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [100,67] Még mindig füves síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trikornis fehér hátát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a trikornis testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trikornis fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 1103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az elit palotaőr testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az elit palotaőr nyakát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az elit palotaőr bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1335 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr jobb karját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elit palotaőr testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az elit palotaőr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az elit palotaőr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1335 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | alakváltás 13 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
HARCI MÁGUS (265. ELLENFÉL) Ha egy bérmágus túléli az első néhány bevetést, és megfelelő tapasztalatra tesz szert, általában ismét felkeresi mesterét, és újabb néhány évig specializáltan csak hatékony támadó és védekező varázslatokat tanul. Ezután a képzés után a torony ajtaján általában egy képzett gyilkológép lép ki, akinek megbízója csengő aranytallérokban fizet. De cserébe az elvégzett munkára igen ritkán lehet panasza. A harci mágusok, ha úgy hozza a sors, képesek közelharcban is megvédeni magukat. |
MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL) Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőösszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert azok egy katonára nemigen hallgatnak. |
KÍGYÓBŐR (19. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A legnagyobb igénybevételt mindig az állandó jellegű, hosszú távú alakváltások jelentik. Bőröd struktúráját permanensen átalakítva a kígyóéhoz hasonlatos, csuszamlós anyagúvá védettebbé váltál: mostantól védettséged eggyel magasabb. |
Erő: | 25 (35) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 27 (38) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 19 (26) | Életpont: | 362/204 | Jellem: | gonosz (75) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 23 (34) | Varázspont: | 544/20 | Pénz: | 1318 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 60/34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | * 23 | dobófegyverek: | 20 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
101,68 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 18 | 3. lopás: | 5 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 11 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 11 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 11 | 11. taumaturgia: | 20 | 12. szerencsejáték: | 2 |
13. versengés: | 8 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 2 |
16. pszi: | 7 | 17. vadászat: | 2 | 18. bányászat: | 2 |
19. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot]. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 233 (limit: 735), a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 30 490. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kaja (#2) | 4 | rókafarok (#124) | |||
1 | varázskő (#305) | 21 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
153 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 6 | drótszőr (#37) | |||
2 | grifftojás (#179) | 1 | halcsont (#390) | 1 | inváziós trófea (#2166) | |||
1 | púderkő (#119) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 3 | ugh méreg (#166) | 54 | víz (#27) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | |
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|