Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 12. 9h:15' EZ A 111. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD 112. játékheted kezdete: ápr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1100 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | gyógyítás 30 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bal lábát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 131 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [94,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy gyíkember. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux jobb lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a téfea magoflux testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. (ld. enc.) 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a fekete amőba jobb oldalát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fekete amőba testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a fekete amőba testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete amőba gomolygó testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fekete amőba gomolygó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [93,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy xirnox. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a xirnox testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a xirnox jobb vállát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a xirnox farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a xirnox testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A xirnox szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. (ld. enc.) 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [94,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyíkfű csomót. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fekete amőba lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete amőba testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fekete amőba testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete amőba bal oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a fekete amőba testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fekete amőba meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
kut 40 | kutatsz 40 pontért |
szk 64 | keresed a 64. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
GYÍKEMBER (51. SZÖRNY) Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják. |
GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY) Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz. |
TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY) A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik. |
TÉFEA-AGY (172. TÁRGY) A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod. |
FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY) Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele? |
XIRNOX (122. SZÖRNY) Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb. |
XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY) Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens. |
HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA) Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY) Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető. |
Erő: | 17 | Szint: | 14 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 210/116 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 92/2 | Pénz: | 36 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 12/0 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8/19 (+5%) | vágófegyverek: | 1/1 | ütőfegyverek: | 17/66 (+15%) |
lőfegyverek: | 16/38 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/89 | 2. nyomkövetés: | 16/10 | 3. mászás: | 4/35 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 7/64 (+7%) | 5. gyógyítás: | 45/72 (+22%) | 6. titkosírás: | 1/30 |
7. felderítés: | 4/10 (+72%) | 8. teológia: | 2/64 (+4%) | 9. taumaturgia: | 5/8 (+30%) |
10. szörnyismeret: | 8/0 | 11. vadászat: | 11/15 | 12. bányászat: | 1/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
Összsúly: 41.43 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | spiritusz (#170) | 15 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | xirnox szív (#213) |