Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 3. 10h:04' EZ A 104. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD 105. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
t 80 | támadod a 80. szörnyet |
flh 12 249 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 249. tárggyal |
flh 10 23 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 23. tárggyal |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [53,-68] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.
be 19 | bemész a 19. titkos labirintusba |
lm 4 1 | mozogsz 4 1 |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a Duer-ork bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Duer-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a homokféreg testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A homokféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokféreg bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [51,-70] A terep változik, dombok közt vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült északi aurach. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [50,-71] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy királygyík. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a királygyík bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás sáska jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás sáska megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás sáska testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [49,-73] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Továbbmész...) [48,-74] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Nyomasztó hangulatot nyújt a sötét víz felett ülő szürke köd. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz kis mágneses bigyót. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy umor-pióca. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az umor-pióca testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az umor-pióca állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az umor-pióca szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
29 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 91. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 14 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért |
KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY) Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az. - Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában. - No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe. - Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm. Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód. - Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom. [Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 185/100 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 42/12 | Pénz: | 266 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3 (+1) | szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 5 (+1) |
ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); bumeráng (#249) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 33 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 1 | 11. zene: | 6 | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 10 | 15. bányászat: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), mocsári penkét (#148) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
ormánygőte (#18), trollfa (#80) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy grifftojást. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
Összsúly: 72.68 kg | Megterheltség: 121% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 9 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | királygyík bőr (#44) |