91. forduló, 93. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 11. 10h:36'
EZ A 1145. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
1146. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,-16] koordinátán.
Találkozol egy hosszú hófehér hajú, smaragdzöld szemű tündével. Bőre ezüstként csillog. Ruházatát mohaszínű selyemköpenye takarja el. Jobb kezében egy gyönyörű ezüst levélkardot, míg a balban a kard párját egy ezüst levéltőrt tart. Tisztelettel vegyes csodálkozással nézel végig a nemes tartású hősön, kinek őszinte és barátságos tekintete évszázadok bölcsességéről árulkodik. Magad sem hiszed el, hogy egy olyan ősi faj képviselője áll előtted, akikről eddig csak mesékben, mondákban hallottál. Továbbra is megilletődve állsz, mikor a tünde köszönt téged. Az ő neve: Holdezüst Khítul. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Holdezüst Khítul. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A táborozás alatt valamilyen számodra érthetetlen módon szopókő(vek) került(ek) hozzád. (ld. enc.) Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.)

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

kt 116 1 elkészíted a 116. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 móri gyümölcsöt. [4 pontot használtál fel, van még 212.]

t 92 támadod a 92. szörnyet
FT 92 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy púpos burástya! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


kf 18 343 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 343. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a parittyát.
Lövedékként rézgolyót fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 8 mozogsz északra
[100,-17] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd az útonálló jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 200.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy orgyilkos!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy sötét gnóm.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Találsz nála 8 spirituszt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy orgyilkos támad rád.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad az orgyilkos jobb vállát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy útonálló!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad az útonálló bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 szvó-ektoplazmát. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy orgyilkos.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az orgyilkos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy orgyilkos.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az orgyilkos fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz nála 4 gernim balzsamot. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb orgyilkos támad meg.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal karját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy orgyilkos.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az orgyilkos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 zafír erőövet. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy sötét gnóm.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 76 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a sötét gnóm testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy orgyilkos.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az orgyilkos testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 kreiton esszenciát. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 195.]

m 8 mozogsz északra
[100,-18] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Találkozol Fifikás Smuggal. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea színesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy zombi! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 225 6 eladod a 225. tárgyat 6
Eladtál 6 orgyilkos tőrt. 48 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 397 2 eladod a 397. tárgyat 2
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 92 5 eladod a 92. tárgyat 5
Eladtál 5 kötelet. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 39 1 eladod a 39. tárgyat 1
Eladtál 1 zárnyitó készletet. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ee 99 37 540 eladod a 99. tárgyat a 37. tárgyat az 540. tárgyat
Eladtál 4 fekete gyöngyöt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 2 drótszőrt. 4 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
[0 pontot használtál fel, van még 185.]

ee 179 1222 130 eladod a 179. tárgyat az 1222. tárgyat a 130. tárgyat
Eladtál 3 grifftojást. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 4 hattyútollat. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 185.]

ee 214 667 651 eladod a 214. tárgyat a 667. tárgyat a 651. tárgyat
Eladtál 1 manifeszt.nyúlványt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nektoraf faggyút. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rinóbőrt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 185.]

ee 124 14 69 eladod a 124. tárgyat a 14. tárgyat a 69. tárgyat
Eladtál 6 rókafarkat. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 6 sünmedve tüskét. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szárnyas hernyót. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,-18] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét gnóm közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [10 pontot használtál fel, van még 175.]

be 573 1 bemész az 573. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

be 573 3 bemész az 573. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

be 573 3 bemész az 573. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 50 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. Még sokat kell gyakorolnod. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 125.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 122.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+22 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 92.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy Mallon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mallon jobb karját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a Mallon fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Mallon vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 21 életpontot vesztettél. A Mallon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 62.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 32.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [2 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZOPÓKŐ (259. TÁRGY)
Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél készítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki "ajándékodat". Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF <kő> 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1.) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában [ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan "nem ismersz"]; 2.) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3.) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül, ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.)
Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel...

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr hűséges követője vagy. Ez a 92. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 17 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 225/181 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (1) Varázspont: 67/45 Pénz: 1903 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 6/6
Eddig összesen 824 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 575 TP-t kaptál. Jelenleg 254 647 TP-d van. A következő szinthez még 5 353 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, erszényes elkarog, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 szúrófegyverek: 13 vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 5 lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0
99,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 20 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 8 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 33
7. felderítés: 5 8. teológia: 4 9. harcművészetek: 19
10. zene: 3 11. szörnyismeret: 3 12. pszi: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 13 (+1) 15. bányászat: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 341, az összesen kapott pontszám: 39170. (összesen ölhető: 390 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 * kvazár sisak (#266) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317) 4 * zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 bumeráng (#249) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
2 esszenciakristály (#350) 3 ezüsttollú nyíl (#363) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 hosszú íj (#111) 3 kőkés (#6) 1 * méregfog (#1553)
3 nyu-shuriken (#157) 4 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18)
1 rövid kard (#171) 1 szöges bunkó (#8) 14 tolmokov-koktél (#351)
13 ubuk tüske (#131) 6 vas dobónyíl (#189) 16 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
6 * angyalok gyűrűje (#529) 2 aranylánc (#191) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733) 2 * nodonrod kitűző (#1533)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 áldott kő (#642) 1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
20 gernim balzsam (#1894) 2 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
30 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 lant (#238) 4 manakristály (#500)
4 megsemmisítő (#1540) 5 ork csodaszer (#1228) 16 ősi rúna (#2520)
1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 3 rum (#1419)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szopókő (#259) 1 tapasztalatkő (#975)
1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480) 2 tüskecsapda (#242)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 34]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 52 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 dorony tüdő (#212) 1 eknozol (#540) 4 ezüstdarab (#326)
3 galachmit (#310) 10 gyöngymangó (#135) 1 holdbőr (#1236)
1 karbin plazma (#199) 2 kavadu lebeny (#24) 2 kreiton esszencia (#892)
51 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56) 1 móri gyümölcs (#116)
3 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85) 20 pirkit (#153)
4 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162) 21 sallank karom (#128)
2 smirglilevél (#29) 1 szvó-ektoplazma (#151) 14 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 3 varányszem (#30)
4 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 61.15 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 4 fekete gyöngy (#99) 3 grifftojás (#179)
4 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130) 10 kerek kő (#19)
5 kötél (#92) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nektoraf faggyú (#667)
5 orgyilkos tőr (#225) 13 rézgolyó (#343) 1 rinóbőr (#651)
6 rókafarok (#124) 6 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
179 arany (#50) 4 gernim balzsam (#1894) 8 kaja (#2)
1 kreiton esszencia (#892) 1 móri gyümölcs (#116) 1 nodonrod kitűző (#1533)
1 ősi rúna (#2520) 14 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 víz (#27) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101
-19
-18
-17
-16
-15
(99,-18) sötét gnóm (#132), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), varkaudar fellegvár (#1821), sörsátor (#486), útonálló (#130), Mallon (#960)
(100,-18) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), orgyilkos (#131), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(100,-17) útonálló (#130), oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland, orgyilkos (#131), sötét gnóm (#132)
(100,-16) púpos burástyák (#92)

Üzenet küldése a karakternek