91. forduló, 93. forduló, Föbszimusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. szept. 3. 22h:09'
EZ A 1186. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
1187. játékheted kezdete: szept. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2177
SZÁMLA : XXXX

FÖBSZIMUSZ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-17] koordinátán.

m 1 mozogsz északkeletre
[48,-18] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zombi. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a zombi foszladozó testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. A Sötét Föld fekete égboltja előtt lassan kirajzolódik egy hatalmasra épített mágustorony képe, amelyet minden bizonnyal Thargodanok ezrei építettek a benne élő varázsló béklyója alatt. Lehet, hogy érdemes lenne megnézni közelebbről. (836. épület.)
[12 pontot használtál fel, van még 250.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 242.]

be 836 bemész a 836. épületbe
Belépsz az évezredes falak közé. Hosszú folyosón találod magad, melyen enyhe mágikus szellő fújdogál. Valahonnan a mágustorony mélyéről érkezik. Hívó szavakat sodor feléd. Követed az útmutatást: mindig csak előre.
Elhagyod a mágustornyot. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[47,-19] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A feléd közeledő téfea magoflux mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. (ld. enc.) 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [46,-20] Dombos vidékre érkeztél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy púdersziklát. Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 213.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 205.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[46,-21] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy félelem-járó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [47,-22] Füves síkságra érkeztél. Fehér mandula illatát hozza a szél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sörényes ubuk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-23] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gorombilla nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [36 pontot használtál fel, van még 169.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 41 arany. (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 161.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[47,-24] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. (ld. enc.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-25] Tovább barangolsz a fák között.

Találsz egy korongfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Összefutsz egy kopasz, szürke szemű gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst morfjelvényt, egy grifftoll kesztyűt, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy moa csiptetőt, egy nekrofun medált, egy örökkéval. topázát, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy vadász quwarg trófea és egy renegát törpe trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kék manaörvényben jádezöld pentagramma.. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult.
Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 137.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 129.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 89.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy grákó denevér nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a grákó denevér jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a grákó denevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 3 19 fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY)
Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak...

KORONGFA (79. NÖVÉNY)
Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet.

GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY)
A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket.

GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY)
Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni.

KARAKTERLAP

Föbszimusz, egy copfos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah követője vagy. Ez a 92. fordulód.

Erő: 22 Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 124 cm
IQ: 16 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 Életpont: 204/204 Jellem: gonosz (35) Tul. pont: 5
Szerencse: 10 Varázspont: 49/49 Pénz: 473 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 296 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 890 TP-t kaptál. Jelenleg 37 067 TP-d van. A következő szinthez még 10 933 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, vérszomjas csüldő, törpemammut. A 80. fordulódban 420 arany került a bankszámládra. 470 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzpenge (#126)
Óvatosság (labirintusokban): 0
47,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 76

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 11 3. lopás: 5
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 26 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 4 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 9 15. bányászat: 22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), ember (#1), elf (#2)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 33.

Összsúly: 69.91 kg Megterheltség: 129%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 grákóbőr (#41) 1 lapockacsont (#33)
1 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172) 6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49
-26
-25
-24
-23
-22
-21
-20
-19
-18
-17
-16
(46,-21) félelem-járó (#56)
(46,-20) mélységi grittang (#103), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Dornodon oltár
(47,-25) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534), egy gnóm férfi, grákó denevér (#25)
(47,-24) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), pókvadász (#59)
(47,-23) gorombilla (#38)
(47,-22) sörényes ubukok (#89)
(47,-19) téfea magoflux (#98)
(48,-18) zombi (#49), rettenetes mágustorony (#836), nekrofun (#173)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha úszás közben meghalt a karakter, akkor néha kétszer vont a TVP-t a program. A hibát javítottuk.
* - A sbezős méreg szörnyképesség kétszer tudott sebezni. A hibát javítottuk.
* - A feltételes varázskő törése végtelen ciklusba került alacsony max. VP-nél. Javítottuk.
* - A testépítő versenyen, ha a vágó és szúró pontosan egyforma volt, akkor az ököl/ütő fejlődött akkor is, ha az volt a legmagasabb. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek