91. forduló, 93. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 19. 9h:12'
EZ A 101. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
102. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,-48] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 5400 tapasztalati pontot.
Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)

f 191 kísérletezel a 191. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 252.]

f 117 kísérletezel a 117. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 242.]

f 99 kísérletezel a 99. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy királyi koronát. (ld. enc.) 408 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 232.]

f 242 kísérletezel a 242. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 222.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[41,-49] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy megsebzett királygyík nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a királygyík testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy nyuhaj karbin. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [41,-50] Belegyalogolsz a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! Az idő ideális strandolásra. Istened ennek örülni fog.


(Továbbmész...) [41,-51] Nem igazán megy az úszás, ezért inkább visszafordulsz a part felé.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 186.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[41,-51] Nem igazán megy az úszás, ezért inkább visszafordulsz a part felé.


(Továbbmész...) [41,-51] Nem igazán megy az úszás, ezért inkább visszafordulsz a part felé.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,-51] Nem igazán megy az úszás, ezért inkább visszafordulsz a part felé.

[36 pontot használtál fel, van még 150.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[40,-50] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [40,-49] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 126.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[30 pontot használtál fel, van még 96.]

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [23 pontot használtál fel, van még 73.]

f 68 kísérletezel a 68. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Ebből a tárgyból úgy látszik, nem tudsz semmit se kihozni. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 28 fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [28 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY)
A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztető, de kocsonyás, zseléfejű, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erődet szívják el, vagyis permanensen csökken tőle eggyel az erőd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver.

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. Ez a 92. fordulód.

Erő: 23 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 16 Menekülés: 35 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 197/197 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 59/48 Pénz: 128 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 550 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 420 TP-t kaptál. Jelenleg 66 393 TP-d van. A következő szinthez még 8 607 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, dombi yeti, törpemammut.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14 ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: * 19
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
40,6 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 12
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 9. teológia: 1
10. zene: 2 11. szörnyismeret: 4 12. zárnyitás: 4
13. vadászat: 8 14. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 25 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) háló-csapdával (#220)
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] (teljesítve)
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.

Összsúly: 77.31 kg Megterheltség: 138%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 királygyík bőr (#44)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42
-51
-50
-49
-48
-47
(40,-50) nyuhaj karbin (#110)
(40,-49) nyuhaj karbin (#110)
(41,-49) királygyík (#26), nyuhaj karbin (#110)

Üzenet küldése a karakternek