Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 2. 11h:08' EZ A 92. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD 93. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat legkorábbana 93. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1505 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a manifesztátor testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval megütöd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
ext | visszadátumozás kérelem |
hu 650 153 198 | hulladék: 650 153 198 |
hu 242 92 189 | hulladék: 242 92 189 |
hu 96 | hulladék: 96 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
fog 102 274 | elfogod a 102. szörnyet a 274. tárggyal |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [119,104] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [118,103] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[118,88] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el.
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [117,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy lekötözött Főnixet árnymanó gyerekek sav csepegtetésével kínoznak. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (52. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [116,85] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nano Pallanthoff egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy szekérkaravánt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen uzbány nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. A háló az uzbány köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
id 42 40 | idomítod a 42. szörnyet 40 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
be 1215 9 | bemész az 1215. épületbe |
[108,75] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut jobb első lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [106,76] Síkság, továbbra is csak síkság.
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
im 0 3 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 23 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 111/113 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 241/230 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 23 | Varázspont: | 409/88 | Pénz: | 1125 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/4 | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 23/98 (+7%) | ütőfegyverek: | 4/82 (+8%) | dobófegyverek: | 21/36 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/69 | 2. nyomkövetés: | 32/29 (+44%) | 3. mászás: | 7/21 |
4. csapdakészítés: | 10/33 (+23%) | 5. gyógyítás: | 1/63 | 6. titkosírás: | 1/60 |
7. felderítés: | 9/9 | 8. szörnyidomítás: | 4/66 | 9. teológia: | 13/2 (+12%) |
10. taumaturgia: | 31/31 (+10%) | 11. szerencsejáték: | 1/14 | 12. versengés: | 1/55 |
13. zene: | 6/46 | 14. szörnyismeret: | 8/0 (+30%) | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 1/53 | 17. bányászat: | 5/59 | 18. főzés: | 3/48 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
uzbány (#102) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | pirkit (#153) |